Den store transferrygte-tråd

2 år 8 måneder siden #4357 af Siempre Madrid

9eren post=171292 skrev:

Siempre Madrid post=171291 skrev:

9eren post=171290 skrev: Medierne skriver alle steder at Mbappe afviser Real Madrids bud. Så kan vi komme videre nu?

​​Jeg synes, at de skal lave en "Diego Tristán" på ham!

​hvordan var det nu den var?

​De havde indgået aftale om at købe ham og han troppede op i Barajas-lufthavnen for at komme til kontraktunderskrivning, hvorefter han fandt ud af, at Real Madrid havde fået andre planer og så måtte han tage hjem igen.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lukita

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 8 måneder siden #4358 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd

Siempre Madrid post=171294 skrev:

9eren post=171292 skrev:

Siempre Madrid post=171291 skrev:

9eren post=171290 skrev: Medierne skriver alle steder at Mbappe afviser Real Madrids bud. Så kan vi komme videre nu?

​​Jeg synes, at de skal lave en "Diego Tristán" på ham!

​hvordan var det nu den var?

​De havde indgået aftale om at købe ham og han troppede op i Barajas-lufthavnen for at komme til kontraktunderskrivning, hvorefter han fandt ud af, at Real Madrid havde fået andre planer og så måtte han tage hjem igen.

​Det kunne være ret køligt at lave den med Mbappe :)

2 år 8 måneder siden #4359 af Fondo_Sur
Hvis han ikke kommer denne gang, så tør han sku ikke at spille for klubben eller også vil han bare have flere penge. Easy as that. Synes også at det er øv, hvis han tilbydes så meget. Vi skal passe på med ikke at følge med oliesheiken, der agerer hjernedødt ift. kontrakttilbud.

Men jeg er også sku også lidt træt af det her… 
Sidste redigering: 2 år 8 måneder siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

2 år 8 måneder siden #4360 af Estadio Santiago Bernabéu
​Hvis man laver en Diego Tristan på Kylian Mbappé så har klubben mistet al respekt. Det ville simpelthen være anti-Perezsk at gøre sådan. Barneligt, småligt og tabermentalitet. Vi er for gentlemen til den slags.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ynadamás

2 år 8 måneder siden #4361 af Franksk
Besvaret af Franksk på emne Den store transferrygte-tråd
​måske er det kun mig, der er træt af at læse div. Mbappe rygter.
men kan man ikke lave en Mbappe tråd, for dem der gerne vil læse dem.
og så bare kører transferrygte tråden uden Mbappe.
(eller forsøge)
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, Ynadamás

2 år 8 måneder siden #4362 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Den store transferrygte-tråd

Franksk post=171299 skrev: ​måske er det kun mig, der er træt af at læse div. Mbappe rygter.
(eller forsøge)

​Hold ud et par måneder mere..så er det slut "for good" uanset hvad han beslutter sig for :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

2 år 8 måneder siden #4363 af Franksk
Besvaret af Franksk på emne Den store transferrygte-tråd

Kiwes post=171300 skrev:

Franksk post=171299 skrev: ​måske er det kun mig, der er træt af at læse div. Mbappe rygter.
(eller forsøge)

​Hold ud et par måneder mere..så er det slut "for good" uanset hvad han beslutter sig for :)
det er vel ikke sikkert, der bliver meldt noget ud før til sommer.

2 år 8 måneder siden #4364 af Estadio Santiago Bernabéu
​Ja. Hold ud til slutningen af sommertransfervinduet.

Så er vi enten parate på toppen af europæisk fodbold igen eller også fik alle de folk, der ikke bryder sig om franskmanden endelig ro indeni. Win/win uanset hvad.

2 år 8 måneder siden #4365 af Lukita
Besvaret af Lukita på emne Den store transferrygte-tråd

Kiwes post=171300 skrev:

(eller forsøge)

​Medmindre at han forlænger sin kontrakt, så skal vi blive ved med at høre på rygter om ham. Men det tager jeg hellere end gerne med, da jeg så ikke skal se ham iført Real Madrids trøje. Bare tanken om det får det til at vende sig i mig

Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.

2 år 8 måneder siden #4366 af NadaMás
Tror Mbappé hurtigt kan vende mange af nej-sigerne. 40+ sæsonmål er jo ikke en urealistisk tanke, det kan hurtigt blive sjovt at være Madrid-fan.

Kigger man på Mbappé på banen, er han jo ikke besværlig der. Vi elsker alle Vini, men vi er nok også nær de eneste. Han har jo tit en meget træls attitude på banen. Men vi elsker ham fordi han er unik, og hyppigt leverer. Mbappé er jo det samme. Det kan godt være han aldrig vil blive likeable som Bellingham, eller Madrid-dreng som dem der kom yngre (Vini, Rodrygo, Fede, Cama etc.), men det behøves heller ikke altid. Mbappé kan jo blive en Cristiano 2.0. 

Det lugter langt væk af ChL-succes at få Mbappé til Real. Så fuck da at han har afvist os en enkelt gang (muligvis to hvis man tæller 2017 med). 

Forstå mig ret, Mbappé er på ingen måde en nødvendighed. Det er den nuværende trup, og al det arbejde der er gjort de sidste 4-5 år, der giver succesen, uagtet af om Mbappé kommer til. Han vil dog kunne være den naturlige stjerne.

Ellers hedder det Endrick, og gerne en anden habil angriber. Dertil gerne Davies og en ung højreback. Så ser det godt nok pænt ud. 

Jeg tror at Real kommer til at være favoritter på højde med City til ChL om et til tre år. Fundamentet er bestemt lagt til det.
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

2 år 8 måneder siden #4367 af Fondo_Sur
Med tanke på, at vi ikke længere har brug for Mbappé på samme måde som for nogle år siden synes jeg, at det er lidt hovedløst at bruge så mange penge på ham. Han vil være en galactico, der vil betale tilbage med al det cirkus der følger med ham, men det er lidt med en bitter smag i munden, at klubben måske igen vil sætte ham op på en pedestal.

Det er antiklimaks, hvis han ikke kommer til.

Men det er også bittert, hvis han kommer til. I hvert fald i starten.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

2 år 8 måneder siden #4368 af Estadio Santiago Bernabéu
​Ikke meget cirkus der følger med Mbappé. Det er skabt af pressen og de kan finde på at gøre det mod hvem som helst. Han er rimelig klar i alle sine udtalelser. Top professionel. Han bliver en kæmpe gevinst sportsligt og for vores holdånd.

Leveret af Kunena Forum