Den store transferrygte-tråd

2 år 5 måneder siden #4369 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd

NadaMás post=171310 skrev: Tror Mbappé hurtigt kan vende mange af nej-sigerne. 40+ sæsonmål er jo ikke en urealistisk tanke, det kan hurtigt blive sjovt at være Madrid-fan.

Kigger man på Mbappé på banen, er han jo ikke besværlig der. Vi elsker alle Vini, men vi er nok også nær de eneste. Han har jo tit en meget træls attitude på banen. Men vi elsker ham fordi han er unik, og hyppigt leverer. Mbappé er jo det samme. Det kan godt være han aldrig vil blive likeable som Bellingham, eller Madrid-dreng som dem der kom yngre (Vini, Rodrygo, Fede, Cama etc.), men det behøves heller ikke altid. Mbappé kan jo blive en Cristiano 2.0. 

Det lugter langt væk af ChL-succes at få Mbappé til Real. Så fuck da at han har afvist os en enkelt gang (muligvis to hvis man tæller 2017 med). 

Forstå mig ret, Mbappé er på ingen måde en nødvendighed. Det er den nuværende trup, og al det arbejde der er gjort de sidste 4-5 år, der giver succesen, uagtet af om Mbappé kommer til. Han vil dog kunne være den naturlige stjerne.

Ellers hedder det Endrick, og gerne en anden habil angriber. Dertil gerne Davies og en ung højreback. Så ser det godt nok pænt ud. 

Jeg tror at Real kommer til at være favoritter på højde med City til ChL om et til tre år. Fundamentet er bestemt lagt til det.

​Elsker vi alle Vini ? Det var jeg ikke klarover at VI gør... tror du ikke du skal nøjes med at tale for dig selv...

Jeg har det jævnt stramt med ham, og synes ligeledes på ingen måde måde real madrid skal lefle for den krukke mbappe...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 5 måneder siden #4370 af Kasillas
​Jeg vil gerne have Mbappe, og han ville give Real Madrid utrolige mange muligheder på banen og rent PR-marketing. Men på en eller anden måde vil det næppe overraske mig, hvis det skulle ende med, at han ikke kommer til Real Madrid, fordi han skulle frygte for konsekvenserne af at fansene vil gå efter ham. Jeg har altid fornemmet, at hele den måde han afviste os på sidste gang, har ligesom gjort at omkring halvdelen på Bernabeu konstant vil være på nakken af ham, og i bedste faldt vil han blive overstrålet af Bellingham i popularitet. Sidste gang ville vi alle i Madrid have Mbappe, men sådan er situationen ikke længere i dag efter afvisningen, hvor auraen er forsvundet. Emanuel Petit, en tidligere fransk spiller, der har spillet både i Spanien og England, forklarer det rigtig godt synes jeg:

talksport.com/football/1704460/kylian-mb...bellingham-transfer/

Alt ovenstående taler for at Mbappe IKKE kommer.

MEN på den anden side er Perez uofficielt fanget på kameraet for at have sagt selvsikkert noget i retning af "næste år" om Mbappe. Og Real Madrid har på forunderligt vis slet ikke prøvet at hente Kane, selvom englænderen var den 100% oplagte afløser for Benzema. Skyldes det mon at Perez og Mbappe har lovet hinanden noget, og derfor Perez skrottede Kane i 2023?

Skulle det ende med at Mbappe kommer, så tror jeg ikke han vil blive modtaget godt af alle. I hvert fald ikke i starten. Dét kan være faktoren, hvor Mbappe får kolde fødder og derfor ikke vil eller tør spille for os. 

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás, Estadio Santiago Bernabéu

2 år 5 måneder siden #4371 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd

Fondo_Sur post=171313 skrev: Med tanke på, at vi ikke længere har brug for Mbappé på samme måde som for nogle år siden synes jeg, at det er lidt hovedløst at bruge så mange penge på ham. Han vil være en galactico, der vil betale tilbage med al det cirkus der følger med ham, men det er lidt med en bitter smag i munden, at klubben måske igen vil sætte ham op på en pedestal.

Det er antiklimaks, hvis han ikke kommer til.

Men det er også bittert, hvis han kommer til. I hvert fald i starten.

​Det er nemlig helt hovedløst at smadre klubbens lønstruktur for at hente den krukke...
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 5 måneder siden #4372 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Det er bedre at satse på Endrick og senere ESTEVAO

2 år 5 måneder siden #4373 af Estadio Santiago Bernabéu

Kasillas post=171320 skrev: Men på en eller anden måde vil det næppe overraske mig, hvis det skulle ende med, at han ikke kommer til Real Madrid, fordi han skulle frygte for konsekvenserne af at fansene vil gå efter ham. Jeg har altid fornemmet, at hele den måde han afviste os på sidste gang, har ligesom gjort at omkring halvdelen på Bernabeu konstant vil være på nakken af ham.

Vi har allerede set folk reagere på den måde, du omtaler. Her på siden er der folk der kalder ham en krukke eller skriver at han altid kun går efter den højeste lønseddel og at de ikke kan tilgive ham. Sådanne typer findes også på Bernabeu desværre. Hvis Mbappé ikke selv er klar over det, så har han mindst en rådgiver, der er klar over det og som nok skal informere ham om det.

Hvis han vælger Real Madrid fra af den grund, vil han på lang afstand kunne høre hvordan folk skriger på at det er pga pengene at verdens bedste offensive fodboldspiller har valgt Real Madrid fra.

Jeg er med på at man selv bør gå forrest i jagten på at blive populær på Bernabeu. Men har har altså ikke gjort så meget galt. Han fravalgte os for halvandet år siden. Resten er ikke hans skyld.
Sidste redigering: 2 år 5 måneder siden ved Estadio Santiago Bernabéu.
Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 5 måneder siden #4374 af 9eren
Endrick har bare mere Madridismo i sig end Mbappe.. Mbappe er Henry 2.0

2 år 5 måneder siden #4375 af Siempre Madrid

9eren post=171324 skrev: Endrick har bare mere Madridismo i sig end Mbappe.. Mbappe er Henry 2.0

​Der er mere honning i en skrubtudse end der er Madridismo i Mbappé. 

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, Dragam, 9eren

2 år 5 måneder siden #4376 af Estadio Santiago Bernabéu
​Der skal vidst fejes foran egen dør først før man begynder at skrive sådan noget. Det er den med glashuset.

Der er intet Madridismo over at holde døren lukket hvis han gerne vil til Madrid. Hvis.

Stol på klubben. Stol på Don Perez.
Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás

2 år 5 måneder siden #4377 af Estadio Santiago Bernabéu
3 hours ago

WHAT AL-KHELAIFI SAID

The PSG chief told RMC Sport on Tuesday: "I'm not going to hide things. Of course I want Kylian to stay, that's for sure. He's the best player in the world, and the best club for Kylian is Paris. He's at the centre of everything. It's simple. I have a very good relationship with him. A great player and a great person. He spoke after the Champions Trophy match and said he had an agreement with me. He did. It is an agreement. More of a gentlemen's agreement than a signed one. There aren't too many negotiations at the moment.

"Today, he's 25, he's still young. He can still win a lot of trophies with us and the French team. He has the best training centre in the world, and the best coach too. And every year, we play in the Champions League and we go very far. We're with the biggest clubs. Even the French league has come a long way. And with the new Champions League format, there will be more competitive matches against teams at our level. We've got a lot of important matches coming up. I'm asking everyone to leave us alone and leave Kylian alone. I have every confidence in him. He'll never do anything to harm the club. We're all part of the same family."

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 år 5 måneder siden #4378 af Madridista02

9eren post=171324 skrev: Endrick har bare mere Madridismo i sig end Mbappe.. Mbappe er Henry 2.0

​HEnry 2.0 lyder da vanvittig godt. Skulle det være noget negativt?

Jeg savner Pepe :(

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 5 måneder siden #4379 af 9eren
Madridista02
2 år før du blev født hvis dit årstal passer med 2008. Ja jeg kan endda ha trænet dig måske, men 2 år før sad jeg og læste nyheder om Henry skulle skifte til Madrid på en trappeopgang ikke så langt fra
Bernabeu. Det skete aldrig og Henry er ikke særlig Real Madrid friendly. I følge medierne har Henry i flere omgang bedt Mbappe om ikke at skifte til Real Madrid.

Sidste redigering: 2 år 5 måneder siden ved 9eren.

2 år 5 måneder siden #4380 af NadaMás
@Dragam
Okay, beklager at jeg skrev at VI elsker Vini, når DU ikke gør det. Madridistas som de er flest gør. Jeg sørger for ikke at sige VI igen, da jeg jo så står på mål for hver enkel bruger på forum. Hvis der er en deri der ikke kan lide Vini, må mit udsagn være falsk. Fint at det blev afklaret.

On topic
Der er alt for meget player-hating på Mbappé.

Jeg vil 100% tilkendegive at den gjorde ondt i 2022. Medierne havde kørt det op til at være året, han skulle eftersigende være Madrid-fan, han var transferfri - Og så melder han ud, et pr. dage inden vores ChL-finale, at han ikke kommer.

Men meget mere har jeg heller ikke at være efter Mbappé over. 
Jeg syntes det er meget mere begrundet, at være efter Real. Mbappé er blevet sat op på en pedistal, der gør at klubben risikerer at handle meget irrationelt. Som fx. ikke at gå efter en angriber i sommers, skyldes det Endrick? Næppe. Forestiller mig bestemt at det er med henblik på at prøve sig på Mbappé igen i år.
Altså vælger Perez at køre en sæson uden en 9’er, for at hente Mbappé året efter. Hverken Perez, Carlo eller Jude kunne have forudset, hvordan det gik med sidstnævnte. Vi har skreget på backs, til tider højrekanter, men intet fået. Der har til gengæld altid hængt en gulerod i form af Mbappé. Det er ikke Mbappés skyld, det er Perez’.

Dertil er der også en kæmpe mediemølle omkring Mbappé, bare han nyser. Han kædes sammen med Real konstant, og 4/5 gange er det jo spekulationer og clickbait. Men vi æder det råt hver gang. Når jeg hører ESPN osv., snakker de om at Mbappé har afvist Real fem gange. Det er jo decideret usandt. Det er altså én gang, måske to (hvis man tæller ‘17 med). 
Det skaber jo en prædefineret usund relation mellem Madrid og Mbappé. Der er næsten for meget pres på nu. Som en anden bruger skriver, vil det føles ambivalent, om han kommer eller ej.

@Administrationen er altid efter Mbappé. Men altså, der er jo ingen der stadig køber præmissen om at han har en eller anden kæmpe Madrismo. Skal vi ikke lade vær med at nedgradere os til Xavi-niveau, som snakker om Barca-DNA?

En spiller kan godt komme til klubben, og gøre det fremragende, sportsligt som kommercielt, uden at være den nye Raúl.

Mbappé har talentet og den sociale profil til at blive en kæmpe sportslig succes, og generere store indtægter til Real. 
Jeg ved ikke hvad Mbappé har gjort, som jeg syntes er så slemt at jeg kan se bort fra det. Han fravalgte klubben for at blive i PSG, slå nogle rekorder og forsøge at vinde en ChL. Vor Herre Bevares. Så kan man sige måden han gjorde det på.
Men igen, det er ikke hans skyld - Real gjorde sig for sårbare. Klubben var for sikre på at han ankom i 2022. Da det ikke skete, blev Real holdt for afvist for rullende kameraer. Det gør da helt sikkert ondt, og det er ikke noget man har set før. Men er det virkelig så vildt at en profileret spiller valgte at forlænge i stedet for at komme til Real. Mere i det er der ikke end det. Medierne kørte det op til at det var alt muligt andet, men altså … Værre er det ikke. Værre er Mbappé ikke. Så er huden sgu næsten for tynd.
Sidste redigering: 2 år 5 måneder siden ved NadaMás.
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

Leveret af Kunena Forum