Den store transferrygte-tråd
Der er stadig et lille halvt år til der begynder at komme afklaring på til- og afgange, og der kan selvfølgelig ske en helvedes masse i den tidsperiode.
Ind:
Mbappé - 100-125 mio.
Davies - 55-70 mio.
Juanlu - 20 mio.
Endrick - 35 mio. + add ons.
Ud:
Joselu - 0
Modric - 0
Mendy - 30-40 mio. (tænker det er et realistisk ask)
Vazquez - 0
Kepa - 0
Saldo: -220 mio. Det lyder voldsomt, og det er det nok også, men hvis det kan afskrives over en længere årrække, har man sikret en ung trup der er klar til at blive årlig ChL-kandidat.
Juanlu nævnes kun, da jeg har set ham rygtet til klubben. Jeg har ikke set nok af Tobias til at give den til ham, og Carvajal vil nok løbe ind i en skadesperiode. Sandheden er, at jeg hverken ved om Juanlu eller Tobias er stærke nok til at skulle tage sig af HB i et eventuelt fravær.
Omvendt kan Lucas også få et år mere, men højrebackpositionen har snart brug for noget ungdom.
Mbappé er til meget diskussion, og jeg kan sagtens følge argumentet om at han vil smadre lønstrukturen. For nu er han inkluderet, da jeg bestemt tror at Real forsøger sig på ham. Dertil får han det her hold til at se tosset godt ud.
Vi går tilbage til en 4-3-3.
Start 11’er:
Vini Jr. Mbappé Rodrygo
Bellingham Valverde
Tchouameni
Davies Rüdiger Militao Carvajal
Courtois
Reservehold:
Brahim D. Endrick Arda G.
Kroos Paz
Camavinga
Fran G. Alaba Nacho Juanlu
Lunin
Sidst men ikke mindst kan Ceballos agerer yderste backup til midtbanen. Güler vil garanteret få en del spilletid på midten frem for en Paz, og Endrick på HW efter Rodrygo. Fra 6’eren og op vil der i det hele taget skulle roteres meget for at holde alle tilfredse, samt følge deres udvikling, da det hovedsagligt er unge spillere med deres bedste år foran sig.
Der er både hurtige wings, lige som der er mere boldkontrollerende. Der er så meget drive på midtbanen. Kroos der kan komme ind og diktere kampene. Camavinga i stedet for Tchou mod mindre hold, da hans bevægelighed fra 6’eren kan skabe flere overtalssituationer. Backs der kan angribe på skift, og en Davies der konstant kan give Vini mere plads på kanten.
Det virker lidt som Football Manager, men omvendt er det ‘kun’ to store signings væk. To signings, som er dem klubben hyppigst kædes sammen med.
Der er er så ungt hold, med så meget power og slagkraft, der kan spille på flere forskellige tråde.
Håber umiddelbart på den her trupsammensætning.
Der er selvfølgelig et stort spørgsmålstegn i Mbappé, specielt hvis han ikke gider at spille 9’er. Så kan et alternativ være at beholde Joselu, og bruge Endrick på 9’eren. Ellers så jeg gerne en Lautaro eller Alvarez derinde, men de bliver nok nært umulige at signe.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Derimpd vil en Haaland virkelig kunne passe ind i truppen. Han har lige det vi "mangler" i angrebet (foruden Joselu) og vil ikke være en trussel mod de andre stjerner, selv Endrick der sagtens vil kunne spille sammen I et to eller 3 mands angreb.
- 9eren
- Gæst
-
Nu fisker pressen igen og finder på mærkelige historier om flere spillere.
Jeg tror at det er mere realistiske at vi ser denne startellever næste år:NadaMás post=171614 skrev: Har lige givet mig selv lidt tid til at dagdrømme om den potentielle trup til næste sæson.
Der er stadig et lille halvt år til der begynder at komme afklaring på til- og afgange, og der kan selvfølgelig ske en helvedes masse i den tidsperiode.
Ind:
Mbappé - 100-125 mio.
Davies - 55-70 mio.
Juanlu - 20 mio.
Endrick - 35 mio. + add ons.
Ud:
Joselu - 0
Modric - 0
Mendy - 30-40 mio. (tænker det er et realistisk ask)
Vazquez - 0
Kepa - 0
Saldo: -220 mio. Det lyder voldsomt, og det er det nok også, men hvis det kan afskrives over en længere årrække, har man sikret en ung trup der er klar til at blive årlig ChL-kandidat.
Juanlu nævnes kun, da jeg har set ham rygtet til klubben. Jeg har ikke set nok af Tobias til at give den til ham, og Carvajal vil nok løbe ind i en skadesperiode. Sandheden er, at jeg hverken ved om Juanlu eller Tobias er stærke nok til at skulle tage sig af HB i et eventuelt fravær.
Omvendt kan Lucas også få et år mere, men højrebackpositionen har snart brug for noget ungdom.
Mbappé er til meget diskussion, og jeg kan sagtens følge argumentet om at han vil smadre lønstrukturen. For nu er han inkluderet, da jeg bestemt tror at Real forsøger sig på ham. Dertil får han det her hold til at se tosset godt ud.
Vi går tilbage til en 4-3-3.
Start 11’er:
Vini Jr. Mbappé Rodrygo
Bellingham Valverde
Tchouameni
Davies Rüdiger Militao Carvajal
Courtois
Reservehold:
Brahim D. Endrick Arda G.
Kroos Paz
Camavinga
Fran G. Alaba Nacho Juanlu
Lunin
Sidst men ikke mindst kan Ceballos agerer yderste backup til midtbanen. Güler vil garanteret få en del spilletid på midten frem for en Paz, og Endrick på HW efter Rodrygo. Fra 6’eren og op vil der i det hele taget skulle roteres meget for at holde alle tilfredse, samt følge deres udvikling, da det hovedsagligt er unge spillere med deres bedste år foran sig.
Der er både hurtige wings, lige som der er mere boldkontrollerende. Der er så meget drive på midtbanen. Kroos der kan komme ind og diktere kampene. Camavinga i stedet for Tchou mod mindre hold, da hans bevægelighed fra 6’eren kan skabe flere overtalssituationer. Backs der kan angribe på skift, og en Davies der konstant kan give Vini mere plads på kanten.
Det virker lidt som Football Manager, men omvendt er det ‘kun’ to store signings væk. To signings, som er dem klubben hyppigst kædes sammen med.
Der er er så ungt hold, med så meget power og slagkraft, der kan spille på flere forskellige tråde.
Håber umiddelbart på den her trupsammensætning.
Der er selvfølgelig et stort spørgsmålstegn i Mbappé, specielt hvis han ikke gider at spille 9’er. Så kan et alternativ være at beholde Joselu, og bruge Endrick på 9’eren. Ellers så jeg gerne en Lautaro eller Alvarez derinde, men de bliver nok nært umulige at signe.
Courtois
Carvajal Militao Rudiger Camavinga
Tchouameni Kroos
Bellingham
Rodrygo Endrick Vinicius
Jeg må tage nogle forbehold dog, det her Sevilla hold er jo mega svært at komme ind på som en ny, ung spiller. Det et meget dysfunktionelt hold. Og måske har jeg set de forkerte kampe! Eller bare vurderet ham forkert. Men ja, jeg har i hvert fald ikke været særlig imponeret :D
Valverde er i start 11’eren.
Dertil tror jeg ikke at Camavinga bliver den faste mand på vb.
Har også svært ved at se, at Endrick reelt bliver eneste tilføjelse (til startopstillingen).
Om Mbappé kommer til ved jeg ikke, men jeg inkluderede ham, da jeg stadig tror at Perez lægger et bud. Davies tror jeg også på, hans bagland ved udemærket godt at Real vil byde til sommer. Det er selvfølgelig muligt at de bruger det i kontraktforhandlingerne med Bayern.
Tak for input!Lars1991 post=171621 skrev: Jeg har set en lille håndfuld Sevilla kampe i år, de fleste med Juanlu. Og må bare sige at jeg ikke har set det store lys i ham, så jeg blev overrasket da han begyndte at blive hyped lidt og rygtet til os.
Jeg må tage nogle forbehold dog, det her Sevilla hold er jo mega svært at komme ind på som en ny, ung spiller. Det et meget dysfunktionelt hold. Og måske har jeg set de forkerte kampe! Eller bare vurderet ham forkert. Men ja, jeg har i hvert fald ikke været særlig imponeret :D
Ved intet om ham, som jeg også skrev, så han er heller ikke så vigtig - Carvajal skal også være starter næste år.
Skrivet var hovedsageligt for at indikere, hvor vildt holdet kan blive med Davies og Mbappé (eller en anden kvalitetsangriber).
- 9eren
- Gæst
-
Som jeg læser det, er det seneste nye fra den spanske presse at han i februar melder ud at han ikke forlænger med PSG, men ikke siger noget om, hvor han tager hen. Men igen....det er langt fra sikkert at pressen overhovedet ved en skid.Hamid8210 post=172162 skrev: Så der Mbappe rygter i gang igen. Håber snart han åbner kæften så vi ved hvad han vil
Beslutter han sig for Real så fortæller han nok ikke hvor han skal hen før sæsonen er slut, ellers er han nok ikke en populær herre i Paris :) Kiwes post=172163 skrev:
Som jeg læser det, er det seneste nye fra den spanske presse at han i februar melder ud at han ikke forlænger med PSG, men ikke siger noget om, hvor han tager hen. Men igen....det er langt fra sikkert at pressen overhovedet ved en skid.Hamid8210 post=172162 skrev: Så der Mbappe rygter i gang igen. Håber snart han åbner kæften så vi ved hvad han vil
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.