Den store transferrygte-tråd

2 år 7 måneder siden #4405 af NadaMás
​Real Madrid teaser i dag på sin X, for en nyhed der kommer i morgen, d. 2 februar. 
Medierne spekulerer i det er signingen af Mbappé - En timing der dog ville undrer mig,

Uanset hvad, bliver det spændende hvad det er.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 7 måneder siden #4406 af Siempre Madrid

NadaMás post=172166 skrev: ​Real Madrid teaser i dag på sin X, for en nyhed der kommer i morgen, d. 2 februar. 
Medierne spekulerer i det er signingen af Mbappé - En timing der dog ville undrer mig,

Er du klar?

1-2-3............Real Madrid har findgået sponsoraftale med HP.

Det var det. Velbekomme.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Sidste redigering: 2 år 7 måneder siden ved Siempre Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás

2 år 7 måneder siden #4407 af NadaMás

Siempre Madrid post=172167 skrev:

NadaMás post=172166 skrev: ​Real Madrid teaser i dag på sin X, for en nyhed der kommer i morgen, d. 2 februar. 

Er du klar?

1-2-3............Real Madrid har findgået sponsoraftale med HP.

Det var det. Velbekomme.

​Yes, har jeg også lige kunnet læse mig frem til.
Bevares, det er da heller ikke tosset med lidt knaster til klubkassen! 

Videregav også bare at medierne spekulerede på det skulle være skildpadden, det gav ikke den store mening for mig at det skulle være det.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid

2 år 7 måneder siden #4408 af Mathiaska
​Hvis Mbappe signes på en fri kommer der først noget officielt ud fra Real efter sæsonen, som med Alaba og Rudiger.
Det i morgen handler for mig tydeligt ikke om noget sportsligt. Så har videografen i hvert fald skudt helt ved siden af brugen af diverse elementer.

2 år 7 måneder siden #4409 af Kasillas
​Hvis Mbappe har besluttet sig for Real Madrid, så er den bedste strategi nok at publicere det EFTER at sæsonen er ovre for at undgå PSG-fans vrede midt i sæsonen.

Hvis Mbappe har besluttet sig for PSG, så er den bedste strategi nok at publicere det lidt før sæsonen slutter for at sole sig i PSG-fansenes hujende jubel.

Og afslutningsvis bør vi alle finde en ny hobby, hvis man er besat af at læse clickbait-nyheder om Mbappe. ;-) Clickbaitnyheder er levebrød for personligheder og aviser. F.eks. opdigtede Fabrizio Romano en clickbaitnyhed om at Mbappe og PSG måske ville lave en ny kontrakt med frikøbsklausul, selvom frikøbsklausuler er ulovlige i Frankrig. Og for ikke længe side påstod spanske aviser at Mbappe havde en deadline til at besluttet sig inden midten af januar, og nu ved vi med sikkerhed at det også var clickbait-nyheder uden hold i virkeligheden.

Jeg tjekker kun nyheder én gang om dagen, og først når både Marca og AS samstemning publicerer den samme nyhed, og endda bliver verificeret af Cadena Ser, da bliver jeg 99% sikker på at nyheden er rigtig nok.

Kommer Mbappe, så bliver det fantastisk.

Bliver Mbappe i P$G, så bliver det ligeså fantastisk, da vi ikke rigtig har brug for ham som førhen jævnfør Bellinghams bombastiske udvikling og måske udsigten til Endrick.​

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Sidste redigering: 2 år 7 måneder siden ved Kasillas.
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar, El Siete, Madridista02

2 år 7 måneder siden #4410 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Den store transferrygte-tråd
​orker ikke mere mbappe cirkus. Allerbedste scenarie vil være at vi ser bort fra ham og går efter at få Haaland. Mbappe vil gå efter mindst 70 mio hvilket er langt mere end hvad vores nuværende stjerner får.

Det vil forventeligt skabe unødig splid og uro i truppen som virker til at være i den bedste harmoni pt. 

Synes simpelthen at risici ved at Mbappe kommer til klubben vil have alt for store konsekvenser som vil iverstige de sportslige konsekvenser med ham.

havde han virkelig ønsket Real Madrid havde ham været i klubben for længst ligesom med vores andre legender.

Sidste redigering: 2 år 7 måneder siden ved mohbar.
Følgende bruger(e) sagde tak: schreiber77, Dragam

2 år 7 måneder siden #4411 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd

mohbar post=172172 skrev: ​orker ikke mere mbappe cirkus. Allerbedste scenarie vil være at vi ser bort fra ham og går efter at få Haaland. Mbappe vil gå efter mindst 70 mio hvilket er langt mere end hvad vores nuværende stjerner får.

Det vil forventeligt skabe unødig splid og uro i truppen som virker til at være i den bedste harmoni pt. 

Synes simpelthen at risici ved at Mbappe kommer til klubben vil have alt for store konsekvenser som vil iverstige de sportslige konsekvenser med ham.

havde han virkelig ønsket Real Madrid havde ham været i klubben for længst ligesom med vores andre legender.

​Kan kun være enig !

2 år 7 måneder siden #4412 af Mathiaska
​Hvorfor er det folk bliver ved med at tro at Haaland kan hentes? Han har været i City i lidt over 1,5 år i skrivende stund. Han vinder alt, scorer konstant når han er fit, spiller med om alle titler og tjener ufattelig mange penge. For så slet ikke at tale om hvorfor i alverden City dog skulle sælge ham? For hvis vi forholder os til fakta og ikke en angivelig klausul, så kommer han til at koste langt mere at hente end vi overhovedet kunne have råd til, såfremt City rent faktisk ville sætte sig til bords til en snak derom. Det ville de naturligvis ikke. Hvorfor skulle de dog.

Jeg kan simpelthen ikke begribe den snak kan blive ved. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Jelle, NadaMás

2 år 7 måneder siden #4413 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Den store transferrygte-tråd
Endnu en dag med rygter omkring den kære Mbappe. Idag forlyder det sig at han har accepteret at halvere hans nuværende løn, for at skifte til Madrid. Han tjener åbenbart 72 mio euro/ året i PSG. 

Kan vi fans af Madrid ikke godt acceptere at have en spiller der tjener 36 mio. euro/året (Kroos topper listen lige nu med 24 mio. euro/året), hvis den spiller kan forsætte med at levere +40 mål pr. sæson?- Derudover vil han formentlig også sælge vanvittig mange trøjer de kommende år. 

2 år 7 måneder siden #4414 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Den store transferrygte-tråd
​Ps. svar mig lige på hvilket hold i Europa der kan stoppe dette hold. OMG!!!

Mbappe

Vini                               Valverde

Camavinga     Bellingham

Tchoumani 

Mendy    Rüdiger   Militao   Frimpong

Coutouis

2 år 7 måneder siden #4415 af Real HWL
​Ved ikke hvor troværdig "Le Parisien" er, det er måske Frankrigs svar på "The Sun". Men det er dem der bringer rygterne idag. Måske derfor Perez har lavet en aftale med HP til 70mill om året. Så er lønnen til Mbappe dækket ;)

Sidste redigering: 2 år 7 måneder siden ved Real HWL.

2 år 7 måneder siden #4416 af Real HWL

Dybbøl post=172251 skrev: ​Ps. svar mig lige på hvilket hold i Europa der kan stoppe dette hold. OMG!!!

Mbappe

Vini                               Valverde

Camavinga     Bellingham

Tchoumani 

Mendy    Rüdiger   Militao   Frimpong

Coutouis

Mbappe

Vini                       Endrick       

Valverde     Bellingham

Tchoumani 

Camavinga   Rüdiger   Militao   Frimpong

Coutouis

Den her kan også noget ;)

Sidste redigering: 2 år 7 måneder siden ved Real HWL.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

Leveret af Kunena Forum