Den store transferrygte-tråd

2 år 7 måneder siden #4417 af Fondo_Sur

Real HWL post=172252 skrev: ​Ved ikke hvor troværdig "Le Parisien" er, det er måske Frankrigs svar på "The Sun". Men det er dem der bringer rygterne idag. Måske derfor Perez har lavet en aftale med HP til 70mill om året. Så er lønnen til Mbappe dækket ;)

​Le Parisien er virkelig utroværdige. De har løjet mange gange før om denne sag. ESPN melder dog også, at han har “besluttet sig”. Vi bør dog ikke tage noget seriøst indtil der er underskrevet noget. Mundtlige aftaler kan ikke bruges til så meget i verdens længste transfersaga. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 år 7 måneder siden #4418 af Madridista02

Dybbøl post=172251 skrev: ​Ps. svar mig lige på hvilket hold i Europa der kan stoppe dette hold. OMG!!!

Mbappe

Vini                               Valverde

Camavinga     Bellingham

Tchoumani 

Mendy    Rüdiger   Militao   Frimpong

Coutouis

​Ser på papiret spændende ud, men det er set før, og så har det ikke virket i praksis. Kunne også godt tænke mig en naturlig højre kant frem for Valverde skal spilles ude af position.

Jeg savner Pepe :(
Sidste redigering: 2 år 7 måneder siden ved Madridista02.

2 år 7 måneder siden #4419 af Hamid8210
Vini - Mbappe - Rodrygo
Jude
Tchomani - Valverde

Brahim, guller og endrick som offensive es på bænken

2 år 7 måneder siden #4420 af Real HWL

Fondo_Sur post=172254 skrev:

Real HWL post=172252 skrev: ​Ved ikke hvor troværdig "Le Parisien" er, det er måske Frankrigs svar på "The Sun". Men det er dem der bringer rygterne idag. Måske derfor Perez har lavet en aftale med HP til 70mill om året. Så er lønnen til Mbappe dækket ;)

​Le Parisien er virkelig utroværdige. De har løjet mange gange før om denne sag. ESPN melder dog også, at han har “besluttet sig”. Vi bør dog ikke tage noget seriøst indtil der er underskrevet noget. Mundtlige aftaler kan ikke bruges til så meget i verdens længste transfersaga. 

Jeg tror ikke på noget før der kommer en officiel meddelelse fra Real Madrid :)
Sidste redigering: 2 år 7 måneder siden ved Real HWL.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur, JesperThomsen

2 år 7 måneder siden #4421 af NadaMás
​Et line-up med Mbappé vil komme til at se vildt ud. 
Enhver position fra 6´eren og frem vil have nogle af verdens bedste spillere, på deres position. Dertil unge og tekniske spillere som Endrick, Guler og Brahim til at supplere. 

Og helt enig i, at man sagtens kan forsvare at Mbappé skal tjene 40 mio. om året. Det bliver tjent ind igen, sportsligt som kommercielt. Dertil hjælper det meget på historien, hvis han er villig til at gå 50% ned i løn for at komme til Madrid. 

Men ja, vi har været her hundrede gange, så lad os trække lidt luft ind.  
ESPN rapporterede om den om den var done, men igen, vi har været der før. 
Der skal et ´Here We Go´ til!

2 år 7 måneder siden #4422 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd
Alle i den her tråd lader til at glemme en "lille" ting - mbappe vil ikke spille 9'er. Så hvis han kommer, så er det på vinis plads på venstrekanten.

Kunne perez finde på at finansiere et køb af mbappe med et salg af vini? Sagtens, det er jo set før.

Men det ændre ikke på at vi skal bruge en rigtig 9er.

2 år 7 måneder siden #4423 af Real HWL

Dragam post=172260 skrev: Alle i den her tråd lader til at glemme en "lille" ting - mbappe vil ikke spille 9'er. Så hvis han kommer, så er det på vinis plads på venstrekanten.

Kunne perez finde på at finansiere et køb af mbappe med et salg af vini? Sagtens, det er jo set før.

Men det ændre ikke på at vi skal bruge en rigtig 9er.

Han spilleer da 9er i PSG. Tror Perez er pænt ligeglad med hvad Mbappe vil spille. Det er trænerens problem. Ellers må Mbappe jo skifte til en anden klub hvis han vil have garanti på venstrekanten.
Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás

2 år 7 måneder siden #4424 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Den store transferrygte-tråd
Madridista02

Jeg ser Valverde på højre kanten som nøglen til succes for denne start 11’er som vi snakker om. 

Når vi har bolden vil han trække ind mod midten og fylde feltet op med aggressive løb, mens Frimpong får plads til at angribe pladsen på højre side som Valverde efterlader ham. 

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 år 7 måneder siden #4425 af Madridista02

Dybbøl post=172262 skrev: ​ Madridista02

Jeg ser Valverde på højre kanten som nøglen til succes for denne start 11’er som vi snakker om. 

Når vi har bolden vil han trække ind mod midten og fylde feltet op med aggressive løb, mens Frimpong får plads til at angribe pladsen på højre side som Valverde efterlader ham. 

​Ja det rigtigt. Fungerede også fornuftigt, sidste gang vi vandt CHL. Synes bare han shiner mest, somt central midt.

Jeg savner Pepe :(

2 år 7 måneder siden #4426 af Real HWL
​Lidt stille og rolige Mbappe sladder til de interesserede :)

🚨 MBAPPÉ TO REAL MADRID? PLAN, DRESSING ROOM, SALARY, SIGNATURES… - YouTube

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 7 måneder siden #4427 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Jeg har fornemmelsen at vi ikke får de store indkøb til sommer og Endrick bliver vores store tilføjelse. Vi gør os derfor i egen avl oveni og tilbagekøbsklausuler

2 år 6 måneder siden #4428 af Lukita
Besvaret af Lukita på emne Den store transferrygte-tråd

9eren post=172413 skrev: Jeg har fornemmelsen at vi ikke får de store indkøb til sommer og Endrick bliver vores store tilføjelse. Vi gør os derfor i egen avl oveni og tilbagekøbsklausuler

​Det ville være helt fantastisk, hvis det endte sådan! Måske med et par defensive tilføjelser, men ellers ville det være super!

Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.

Leveret af Kunena Forum