Den store transferrygte-tråd
- 9eren
- Gæst
-
Burde man hente ham
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Gæst
-
- 9eren
- Gæst
-
- 9eren
- Gæst
-
The terms of the departure are yet to be fully agreed but he will LEAVE Paris in the summer — Kylian has yet to fulfil his commitments to the club.
Fabrizio Romano
- 9eren
- Gæst
-
↪️ PSG and Mbappe will communicate together about Kylian’s exit in the upcoming months.
⚪️ Real Madrid keep working on Mbappé deal with total confidence to get it done.
Mon ikke Modric er i gang med sin sidste sæson.Dybbøl post=172640 skrev: Hvis vi leger med tanken om at Mbappe ender i Madrid til sommer. Bliver det så i nr. 9 eller i utilfredse Modric’s nr. 10?
Mbappé nr. 10, Endrick nr. 9.
- 9eren
- Gæst
-
Jeg får ikke feber
9eren post=172642 skrev: Som en ganske rigtig skriver på twitter. Ilusionen om Mbappe i Real Madrid trøjen er væk så det er ikke engang fordi man får et kæmpe boost af denne her nyhed.
Jeg får ikke feber
Den eneste reaktion jeg har, det er at jeg håber det er endnu en and, men hvis det ikke er, så håber jeg at frøen har fået den mest skrabede kontrakt tænkeligt...
Tænker at hvis det stod til hams selv, så købte han 5 spiller til en værdi af én milliard værd :D
Ej spøg til side. Jeg synes det er spændende at se hvad PSG gør på sommerens transfervindue. Deres allerstørste navn smutter. Forinden er både Messi og Neymar smuttet. Tænker ikke at G. Ramos, Dembele, Muani og Asensio er store nok navne for PSGs bestyrelse. De skal sælge kamp billetter, trøjer og sponsorater.
- Brylle
- Gæst
-