Den store transferrygte-tråd

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 4 måneder siden #4429 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Jobe Bellingham har lige lavet det vildeste Jude Bellingham mål.

Burde man hente ham

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 4 måneder siden #4430 af 9eren

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 4 måneder siden #4431 af 9eren
F. Romano skriver i dag at Redondos søn tager til Miami og skal spille ved siden af Messi.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 4 måneder siden #4432 af 9eren
BREAKING: Kylian Mbappé has now informed PSG president Nasser Al Khelaifi that he will LEAVE the club as free agent.

The terms of the departure are yet to be fully agreed but he will LEAVE Paris in the summer — Kylian has yet to fulfil his commitments to the club.

Fabrizio Romano

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 4 måneder siden #4433 af 9eren
More on Kylian Mbappé. The decision is 100% confirmed as Nasser Al Khelaifi has been informed today.

↪️ PSG and Mbappe will communicate together about Kylian’s exit in the upcoming months.

⚪️ Real Madrid keep working on Mbappé deal with total confidence to get it done.

2 år 4 måneder siden #4434 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Den store transferrygte-tråd
Hvis vi leger med tanken om at Mbappe ender i Madrid til sommer. Bliver det så i nr. 9 eller i utilfredse Modric’s nr. 10?

2 år 4 måneder siden #4435 af NadaMás

Dybbøl post=172640 skrev: Hvis vi leger med tanken om at Mbappe ender i Madrid til sommer. Bliver det så i nr. 9 eller i utilfredse Modric’s nr. 10?

​Mon ikke Modric er i gang med sin sidste sæson.
Mbappé nr. 10, Endrick nr. 9.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 4 måneder siden #4436 af 9eren
Som en ganske rigtig skriver på twitter. Ilusionen om Mbappe i Real Madrid trøjen er væk så det er ikke engang fordi man får et kæmpe boost af denne her nyhed.

Jeg får ikke feber
Sidste redigering: 2 år 4 måneder siden ved 9eren.

2 år 4 måneder siden #4437 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd

9eren post=172642 skrev: Som en ganske rigtig skriver på twitter. Ilusionen om Mbappe i Real Madrid trøjen er væk så det er ikke engang fordi man får et kæmpe boost af denne her nyhed.

Jeg får ikke feber

Den eneste reaktion jeg har, det er at jeg håber det er endnu en and, men hvis det ikke er, så håber jeg at frøen har fået den mest skrabede kontrakt tænkeligt...

2 år 4 måneder siden #4438 af Real HWL
​Fabrizio Romano meddeler at Real Madrid har tilbudt Mbappe en kontrakt der ligger langt under det han fik tilbudt i 2022. Real Madrid vil have Mbappé til klubben på deres betingelser. Spændende om hans mor kan acceptere det. Det har jeg sku lidt svært ved at tro på. 
Følgende bruger(e) sagde tak: schreiber77, NadaMás, Dragam

2 år 4 måneder siden #4439 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Den store transferrygte-tråd
Hvis Mbappe smutter fra PSG, så bliver det spændende/sjovt og se hvor desperat Kaliffen bliver for at bevare hans omdømme, som han sikkert føler har lidt skade. 

Tænker at hvis det stod til hams selv, så købte han 5 spiller til en værdi af én milliard værd :D

Ej spøg til side. Jeg synes det er spændende at se hvad PSG gør på sommerens transfervindue. Deres allerstørste navn smutter. Forinden er både Messi og Neymar smuttet. Tænker ikke at G. Ramos, Dembele, Muani og Asensio er store nok navne for PSGs bestyrelse. De skal sælge kamp billetter, trøjer og sponsorater. 
Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
2 år 4 måneder siden #4440 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Den store transferrygte-tråd
​Det er udelukkende positivt hvis vi kan hente Mbappe! Det er den brik vi mangler på toppen for at æde alle hold. Vi er gode til at styre spillerne så jeg tror slet ikke der bliver problemer. Ham og Vini på toppen kan blive voldsomt. Det håber jeg virkelig på, især hvis det er bare nogenlunde på vores præmisser og ikke all in hvilket det heller ikke lyder til. 

Leveret af Kunena Forum