Den store transferrygte-tråd

2 år 4 måneder siden #4441 af NadaMás

Brylle post=172646 skrev: ​Det er udelukkende positivt hvis vi kan hente Mbappe! Det er den brik vi mangler på toppen for at æde alle hold. Vi er gode til at styre spillerne så jeg tror slet ikke der bliver problemer. Ham og Vini på toppen kan blive voldsomt. Det håber jeg virkelig på, især hvis det er bare nogenlunde på vores præmisser og ikke all in hvilket det heller ikke lyder til. 

​Mbappé ville være voldsom at få på holdet. Det kan der simpelthen hen ikke herske to meninger om.

Man kan argumentere for at holdet får et angreb bestående af tre spillere, som trives bedst mod hold der forsvarer højt - Hvilket er en sjældenhed i ligaen. Men selvom man går til en 4-3-3 kan Bellingham stadig tage sine løb ind i feltet (måske ikke helt i samme grad, men stadig). Dertil får de bedste spillere det som regel til at fungere, specielt når de spiller under Carlo. 

Mbappé er vel det link der får holdet op City-niveau.  Real vil blive en topkandidat til ChL hvert år, som det var i 10’erne. 
Sidste redigering: 2 år 4 måneder siden ved NadaMás.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 4 måneder siden #4442 af FranciscoISCO
​Fornuftigt at få en spiller på plads, der kan sparke straffespark

Altid Real Madrid.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 4 måneder siden #4443 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Alle kan sparke straffespark. Bare for at prikke lidt til dig

2 år 4 måneder siden #4444 af Matamoro
Der var BBC og MSN.

I næste sæson har vi BMV.

De vinder alt

2 år 4 måneder siden #4445 af NadaMás

Matamoro post=172651 skrev: Der var BBC og MSN.

I næste sæson har vi BMV.

De vinder alt

​Tror nærmere det bliver en VMR!

Ligger ikke så godt i munden som de andre, så de bliver måske ikke brandet med sådan et kaldenavn

2 år 4 måneder siden #4446 af nono
Besvaret af nono på emne Den store transferrygte-tråd
Er der andre der har lagt mærke til ham der Estevão Willian "Messinho", som rygtes til Barcelona disse dage? Synes altså at han ser ekstraordinært spændende ud og så tager han endda ofte sit udgangspunkt i højrekanten. Selvfølgelig stadig kun 16 og meget at lære, men hvis han fortsætter med at lægge til sit talent og har den rette indstilling, så tror jeg mere på ham som den næste Brasilianske superstjerne end Endrick må jeg indrømme.. Den ubegribelige boldkontrol og overnaturlige evne til at sno sig ind og ud ml. modstanderne er bare noget der er så få forundt.

Drop Mbappe og byg videre på det fundament klubben allerede har i Vinicius, Rodrygo, Jude, Endrick og Jesulu (med Brahim og Guler i kulissen) de næste 1-2 år og så smid istedet en 40-50mio euro efter den her unge mand. Tror sgu godt han kunne tage den spanske liga 2026/2027 med storm.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

2 år 4 måneder siden #4447 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Den store transferrygte-tråd
​Hvis man kender PSG og deres ejer ret, så kommer de til at gå efter Vinicius eller sekundært Rodrygo, hvis Mbappe skifter til Real Madrid. 

Jeg tænker ikke at de vil have samme held som med Neymar i sin tid, men det ville da være sjovt at se dem prøve. Hvor mange millioner skal der mon på bordet før Perez kunne overveje at sælge Vinicius? 200, 300? 

DC19

2 år 4 måneder siden #4448 af Hamid8210
Vini er urørlige. Mbappe eller ej
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, mohbar, NadaMás, Ynadamás

2 år 4 måneder siden #4449 af NadaMás
​Estevao er rygtet til mange klubber - PSG og Chelsea skulle også være meget varme på ham.

For at Barca skulle kunne være seriøse bejlere, skal de vel have solgt godt ud til sommer. 
Jeg mener også at de forsat mangler at modtage et beløb ift. salget af Barca Studios, som køberen har frem til og med august til at betale. Det skal falde inden juli for at det kan have indflydelse på næste sæsons wage cap for Barca, så det kan også have meget at sige ift. deres købekraft til sommer.

Jeg tror dog andre klubber har større sandsynlighed for at hente ham. De mangler desperat en 6’er, det må simpelthen være deres første prioritet. Dertil regner jeg med at henter de Cancelo og muligvis også Felix permanent.
Spillere som Lewan, De Jong og Raphinha bliver måske svære at skille sig af med - Tror helst de vil blive i klubben. Fati, Kounde og Christensen er nok deres mest oplagte salgsemner.

2 år 4 måneder siden #4450 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Den store transferrygte-tråd

-#7- post=172654 skrev: ​Hvis man kender PSG og deres ejer ret, så kommer de til at gå efter Vinicius eller sekundært Rodrygo, hvis Mbappe skifter til Real Madrid. 

Jeg tænker ikke at de vil have samme held som med Neymar i sin tid, men det ville da være sjovt at se dem prøve. Hvor mange millioner skal der mon på bordet før Perez kunne overveje at sælge Vinicius? 200, 300? 

​det vil være helt forkert at sælge Vini. Dels er pengene slet ikke det værd og så er han simpelthen en for afgørende spiller at have som stadig bygger ekstra til sit spil. 

Rodrygo vil i mine øjne være den bedste man kunne frasælge omkring 70 mil da ham nok ender på bænken hvilken han ikke bliver tilfreds med.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kialpe

2 år 4 måneder siden #4451 af NadaMás

mohbar post=172657 skrev:

-#7- post=172654 skrev: ​Hvis man kender PSG og deres ejer ret, så kommer de til at gå efter Vinicius eller sekundært Rodrygo, hvis Mbappe skifter til Real Madrid. 

​det vil være helt forkert at sælge Vini. Dels er pengene slet ikke det værd og så er han simpelthen en for afgørende spiller at have som stadig bygger ekstra til sit spil. 

Rodrygo vil i mine øjne være den bedste man kunne frasælge omkring 70 mil da ham nok ender på bænken hvilken han ikke bliver tilfreds med.

Rodrygo skal som minimum indkasserer 85 mio. Forestiller mig nærmere 100 mio. (som også er hans hvad Transfermarkt estimerer hans værdi til).

Med tanke på spillere som Mudryk og Antony (ved godt det er svært at sammenligne med to gigaflop), så vil Rodrygo til 70 mio. være et røverkøb.

Han er vel bedre end (eller minimum på niveau med) spillere som Rashford, Matinelli, Luis Diaz, ​Coman, Chiesa, Dembele, Sterling etc.
Vil mene han hører til på hylden med Sane, Saka, Kvaratskhelia og Leao fx.
Lige under Mbappé, Vini, Salah osv.

Og han er vel 22-23 år. Sådan en spiller skal på dagens marked ikke skydes afsted til under 85, specielt ikke hans kontraktlængde taget i mente.

Han bliver heller ikke solgt til sommer, det er jeg sikker på. Men der opstår jo et problem, hvis Vini, Mbappé, Rodrygo og Endrick alle skal have godt med spilletid, samtidig med at Brahim gør det fantastisk og Güler jo heller ikke skal spildes på gulvet. Det bliver en stor kabale, som på sigt kan resultere i et salg af Rodrygo.

Güler og Brahim kan selvfølgelig gå ned på midtbanen, men hvis det er en tremandsmidtbane, bliver det jo også bag Kroos og Cama som indskiftere. Men det er selvfølgelig bare et luksusproblem.
Sidste redigering: 2 år 4 måneder siden ved NadaMás.
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44, Dragam

2 år 4 måneder siden #4452 af Kasillas
​Jeg har altid troet, at en af Kroos eller Modric skal spille, for at der kan være stabilt pasningspil, men dengang vidste jeg ikke, at Bellinghams evner i at slå indlæg var så gode. Taget i betragtning Bellinghams evner, er jeg nu overbevist om, at Bellingham sagtens kan overtage Kroos' plads, hvis Ancelotti skulle ønske at spille med tre angribere.

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂

Leveret af Kunena Forum