Atlético Madrid anklager "usportslige" Real Madrid

• Kaspercristiano
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 uger siden #109 af Kaspercristiano
Besvaret af Kaspercristiano på emne Atlético Madrid anklager "usportslige" Real Madrid
Er det ikke kun her at sagen har sit klimaks med Ronaldos jubel scener ?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 3 uger siden #110 af Real HWL

Kaspercristiano skrev: Er det ikke kun her at sagen har sit klimaks med Ronaldos jubel scener ?

Jo det må det være. Kan ikke forstille mig at der er samme hadefulde stemning mod en spiller på andre fansider. Men det er også forfærdelige ting Ronaldo har budt os.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kaspercristiano

12 år 3 uger siden #111 af SR4
Stakkels Ronaldo. En spiller plejer nok at have store følelser for en klub, når han føler fansnene er specielle og konstant elsker ham. Se bare på Raul, der på 2 sæsoner blev forelsket i Schalke alene på grund af fansene.

Her kan fansnene ikke engang elske den mand der har været vores bedste i 5 sæsoner i træk og så forventer vi stadig at Ronaldo skal elske den her klub så højt som Ramos gør?

12 år 3 uger siden #112 af SR4
Desuden er det her Real Madrid og ikke Barcelona, hvor man bliver set ned på, hvis man kører i en dyr bil til træning (Zlatan)

• Pepe
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 uger siden #113 af Pepe
Den her debat er bevis på hvor utaknemmelige vi som mennesker er blevet, en mand der knokler som ingen anden og har vært vores bedste siden han kom og har den bedste statistik i klubbens historie nogensinde bliver nu hadet grund af sådan noget.

Sige mig hvor mange gang har ramos ikke dummet sig på den ene eller den anden måde som har kostet holdet dyrt men nu har vi tilgivet ham for alt, Måske Jublede Ronaldo ikke måske gjorde han det indvendigt måske en helt anden grund men at i nu har "had" til ham eller jeg ved ikke hvad er så barnligt som de barnlige barcelona fans der sviner messi's familie til efter han næsten ene og alene har vundet dem kampe præcis som Ronaldo .
Sidste redigering: 12 år 3 uger siden ved Pepe.

12 år 3 uger siden #114 af HugoSanchez
Vi har lige vundet Champions League for 10. gang. Vi har verdens ubestridt bedste fodboldspiller, som just har sat en imponerende Champions League scoringsrekord. Vi har en, efter Real Madrid-standarder, uhørt harmonisk trup. Vi har en fantastisk stabil, intelligent og vindende træner.

Så lad os nu lige klappe hesten og stoppe tuderiet over alle mulige ligegyldigheder. Hvis vi absolut skal tude over noget mht. Cristiano, så lad os da tude over, at penge åbenbart ikke er ensbetydende med god smag, hvilket denne rygsæk, som Cristiano ankom til Champions League finalen med, er et udmærket bevis på :-)
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, andreashn

• CristianoRonaldo
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 uger siden #115 af CristianoRonaldo
Besvaret af CristianoRonaldo på emne Atlético Madrid anklager "usportslige" Real Madrid

HugoSanchez skrev: Vi har lige vundet Champions League for 10. gang. Vi har verdens ubestridt bedste fodboldspiller, som just har sat en imponerende Champions League scoringsrekord. Vi har en, efter Real Madrid-standarder, uhørt harmonisk trup. Vi har en fantastisk stabil, intelligent og vindende træner.

Så lad os nu lige klappe hesten og stoppe tuderiet over alle mulige ligegyldigheder. Hvis vi absolut skal tude over noget mht. Cristiano, så lad os da tude over, at penge åbenbart ikke er ensbetydende med god smag, hvilket denne rygsæk, som Cristiano ankom til Champions League finalen med, er et udmærket bevis på :-)

Det er sku da Louis Vuitton! :P

12 år 3 uger siden #116 af SR4

HugoSanchez skrev: Vi har lige vundet Champions League for 10. gang. Vi har verdens ubestridt bedste fodboldspiller, som just har sat en imponerende Champions League scoringsrekord. Vi har en, efter Real Madrid-standarder, uhørt harmonisk trup. Vi har en fantastisk stabil, intelligent og vindende træner.

Wow den rygsæk er da alene grund nok til at ønske ham væk ;)

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 uger siden #117 af Raúl 7

Dios skrev:

Sebberg skrev: Det er ikke for at smide mere bål på diskussionen, MEN.. Det her er da fuldstændigt sindssygt.

Det er fuldstændig grotesk det der! Det får ihvertfald ikke mig til at kunne lide ham mere. Jeg forstår godt det ry han har sig, for han har selv skabt det!

Han rækker armen op i jubel (omend kortvarigt) og skynder sig at løbe ned mod midten, fordi han godt ved at kampen ikke er afgjort endnu, og Madrid skal stadig score et mål mere. Fy for satan han er et svin.
Sidste redigering: 12 år 3 uger siden ved Raúl 7.

12 år 3 uger siden #118 af Jaken
Med visheden om at det her emne i forvejen er kørt alt, alt for langt ud og tråden en 6-8 sider for lang, må jeg alligevel lige sige det her:

Synes folk virkelig ikke, at det er besynderligt næsten ikke at reagere på 3 afgørende mål i årtiets vigtigste kamp, men så gå fuldkommen banans på et fuldstændig ubetydeligt et?

Der er et eller andet, der i min verden ikke korrelerer...

Og nej, det har aldrig været et spørgsmål om had, tuderi, salg og hvad der ellers har været af overreaktioner på overreaktioner. Så lad mig lige få det ud af verden: Han skal ikke sælges. Han er ikke lagt for had. Han er ikke et dårligt menneske. Han har ikke gjort noget grusomt.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, MMM

12 år 3 uger siden #119 af M_linding

Jaken skrev: Med visheden om at det her emne i forvejen er kørt alt, alt for langt ud og tråden en 6-8 sider for lang, må jeg alligevel lige sige det her:

Synes folk virkelig ikke, at det er besynderligt næsten ikke at reagere på 3 afgørende mål i årtiets vigtigste kamp, men så gå fuldkommen banans på et fuldstændig ubetydeligt et?

Der er et eller andet, der i min verden ikke korrelerer...

Og nej, det har aldrig været et spørgsmål om had, tuderi, salg og hvad der ellers har været af overreaktioner på overreaktioner. Så lad mig lige få det ud af verden: Han skal ikke sælges. Han er ikke lagt for had. Han er ikke et dårligt menneske. Han har ikke gjort noget grusomt.

Både ja og nej.

Mange introverte mennesker kan ikke vise følelser, i situationer hvor følelsen deles af flere mennesker på een gang (selvom man føler det samme som resten af gruppen). Hvorimod de samme mennesker kan vise nogle individuelle følelser, som ikke deles af de andre i gruppen, imens de indgår i en social situation - og dermed kan man fremstå lidt sær el.l..... Wow det er skidt formuleret det her;)

Sagt med andre ord: Ronaldo smiler stort set aldrig når de andre scorer, og virker altid meget rolig i disse situationer - men det betyder ikke at der ikke er fest inde i hans eget hoved. Når han derimod selv scorer, har målet en masse betydninger for ham, som egentlig ikke har så meget med målets praktiske betydning at gøre. Ronaldo er lige så glad for Ramos og Bales mål som alle os andre, det er bare ikke alle der viser følelser som er fælles for en gruppe:)

Pepe er et eksempel på en persontype, der er lige omvendt, og som er meget social i sin måde at vise vrede, glæde osv...

Det lyder måske som noget vrøvl, og måske fejlbedømmer jeg Ronaldo. Men fænomenet eksistere, og er ganske normalt - og der er mange andre eksmepler på dette end bare Ronaldo, men han løber jo med alt opmærksomheden...:)
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen, JimmyBroe, andreashn

12 år 3 uger siden #120 af El_Juan

M_linding skrev: Mange introverte mennesker kan ikke vise følelser, i situationer hvor følelsen deles af flere mennesker på een gang (selvom man føler det samme som resten af gruppen). Hvorimod de samme mennesker kan vise nogle individuelle følelser, som ikke deles af de andre i gruppen, imens de indgår i en social situation - og dermed kan man fremstå lidt sær el.l..... Wow det er skidt formuleret det her;)

Med al respekt. Det er ikke alene skidt formuleret og det lyder ikke alene som noget vrøvl. Det ér noget vrøvl. Du tænker på en ting og skriver om noget andet og den måde du fremstiller introverte mennesker, er helt ude i hampen. Ved du overhovedet hvad det vil sige, at være introvert? Det er tilladt liiiige, at adskille tingene :-)

Jeg kan for så vidt ikke forstå, hvorfor du blander det ind i denne debat, eftersom det ikke på nogen måde har noget som helst med noget at gøre. At debatten i denne tråd alene er med til, at banke niveauet tilbage til samme stadie som Ekstra Bladets "nationen!", er så en anden side af sagen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Lars1991, MMM, Pelle

Leveret af Kunena Forum