Atlético Madrid anklager "usportslige" Real Madrid

12 år 3 uger siden #121 af Dios

Raúl 7 skrev:

Dios skrev:

Sebberg skrev: Det er ikke for at smide mere bål på diskussionen, MEN.. Det her er da fuldstændigt sindssygt.

Det er fuldstændig grotesk det der! Det får ihvertfald ikke mig til at kunne lide ham mere. Jeg forstår godt det ry han har sig, for han har selv skabt det!

Han rækker armen op i jubel (omend kortvarigt) og skynder sig at løbe ned mod midten, fordi han godt ved at kampen ikke er afgjort endnu, og Madrid skal stadig score et mål mere. Fy for satan han er et svin.

Amen stop nu! Havde han så travlt, mon så ikke han lige havde husket bolden i det mindste? Eller løbet ned til midterlinjen. Desværre er klippet ikke længere, men for mig ligner det, at han er på vej ud til hjørneflaget, men opdager Ramos bliver fejret, og han dermed går i et stille og roligt gå-tempo med hovedet ned mod græsset.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 3 uger siden #122 af Dios
@M_linding.

Er det ikke bare lidt komisk, at han stort set var den eneste som stod oprejst i alle 90 min. imod Dortmund, og han var rigtig entusiastisk i Cdr finalen. Han viste begejstring og glæde ved begge lejligheder, og fælles for begge aktioner er, at han ikke spillede.

Man kan selvfølgelig komme udenom, at han har utrolig svært ved og vise glæde over andres individuelle succes, men så skal man godt nok også ha skyklapper på, som over halvdelen af brugerne har i denne debat. Som Jaken også siger, så handler det jo netop ikke om had, eller at vi alle synes Ronaldo skal sælges, men forargelse over, at det simpelthen ligner, at han ikke kan unde andre succes.

Det er jo netop Ronaldo som selv starter debatten. Fan boys er der verden over, men så er der os andre, som synes det er mærkværdigt, og for mit vedkommende direkte provokerende, flabet og barnligt, at han opføre sig på denne måde. Vi har vundet La Décima, og er det hele er fantastisk, men havde Ronaldo nu bare jublet med sine holdkammerater, så havde der jo ingen diskussion været.
Det er ikke et engangstilfælde, og derfor er det skræmmende i mine øjne!

Man får netop opfattelse af mig, mig, mig og kommer han ikke i første række, så er han ked af det, og sidder med armene over kors.

Hele indlægget er ikke møntet på dig. Indlægget blev dog også en anelse længere end jeg havde sat mig for :)

• Kaspercristiano
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 uger siden #123 af Kaspercristiano
Besvaret af Kaspercristiano på emne Atlético Madrid anklager "usportslige" Real Madrid
Nu har jeg set flere klip fra folk der har været på stadion på youtube. Ronaldo løber ind og tager bolden. Går ned mod midten og venter faktisk der på Sergio Ramos hvor de snakker sammen så vidt jeg kan se.

Ronaldo jubler også ved det 3 mål da Marcelo scorer, hvor han tager armene i vejret. Og så jubler han jo helt vildt sammen med sine holdkammerater efter kampen.

• Kaspercristiano
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 uger siden #124 af Kaspercristiano
Besvaret af Kaspercristiano på emne Atlético Madrid anklager "usportslige" Real Madrid
Der var også en anden spiller udover Cristiano som ikke jubler ved Ramos mål så meget som de andre. Jeg mener det er Marcelo.

12 år 3 uger siden #125 af M_linding

Dios skrev: @M_linding.

Er det ikke bare lidt komisk, at han stort set var den eneste som stod oprejst i alle 90 min. imod Dortmund, og han var rigtig entusiastisk i Cdr finalen. Han viste begejstring og glæde ved begge lejligheder, og fælles for begge aktioner er, at han ikke spillede.

Man kan selvfølgelig komme udenom, at han har utrolig svært ved og vise glæde over andres individuelle succes, men så skal man godt nok også ha skyklapper på, som over halvdelen af brugerne har i denne debat. Som Jaken også siger, så handler det jo netop ikke om had, eller at vi alle synes Ronaldo skal sælges, men forargelse over, at det simpelthen ligner, at han ikke kan unde andre succes.

Det er jo netop Ronaldo som selv starter debatten. Fan boys er der verden over, men så er der os andre, som synes det er mærkværdigt, og for mit vedkommende direkte provokerende, flabet og barnligt, at han opføre sig på denne måde. Vi har vundet La Décima, og er det hele er fantastisk, men havde Ronaldo nu bare jublet med sine holdkammerater, så havde der jo ingen diskussion været.

Man får netop opfattelse af mig, mig, mig og kommer han ikke i første række, så er han ked af det, og sidder med armene over kors.

Hele indlægget er ikke møntet på dig. Indlægget blev dog også en anelse længere end jeg havde sat mig for :)

Jeg svarede bare på Jakens undren over, hvordan sådan en reaktion overhovedet kan lade sig gøre... Hele debatten bygger jo på, at der er nogen der ikke kan sætte sig ind i Ronaldos følelser.

Og der påpeger jeg bare, at der faktisk findes psykologiske fænomener, som kan forklare hvorfor Ronaldo gør som han gør, uden at det er ensbetydende med, at han ikke er glad for at vinde CL.

Manden er jo bare ærlig. Han bliver først et svin når alle os idioter begynder at "vide" hvad han tænker og føler.

12 år 3 uger siden #126 af Jaken
@M_linding

Vi er selvfølgelig ude i lidt af noget rod med vores allesammens psykoanalyser af Ronaldo, men jeg kan godt se, hvor du vil hen ;-)

Jeg kommer aldrig fuldt ud til at forstå selve reaktionen, men han har jo ganske rigtigt en historik med begrænsede glædesudbrud over andres scoringer. Det kan man så fortolke som man lyster, men jeg kan godt delvis forstå din. Min egen fortolkning er dog nok lidt en anden, men fred være med det.

Aaah, nu lader det endelig til, at vi er ved at nå et punkt, hvor tråden endegyldigt kan lukkes :-)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

• Pepe
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 uger siden #127 af Pepe
Messi gik rundt som en turist på banen i hele 2014, havde han kæmpet lidt mere for holdet var barcelona nok blevet mestre, men der er ingen i verden der snakker om det, Ronaldo jublede MÅSKE ikke ved målet og pludselig er der opstået en kæmpe debat ud af det .

Så spørgsmål er hvilket af de to elsker deres klub højst ?
Sidste redigering: 12 år 3 uger siden ved Pepe.

12 år 3 uger siden #128 af Sahinovic

Pepe skrev: Messi gik rundt som en turist på banen i hele 2014, havde han kæmpet lidt mere for holdet var barcelona nok blevet mestre, men der er ingen i verden der snakker om det, Ronaldo jublede MÅSKE ikke ved målet og alle vil sætte ild til ham .

Hvem er det der vil sætte ild til ham?

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

12 år 3 uger siden #129 af BBB

Pepe skrev: Messi gik rundt som en turist på banen i hele 2014, havde han kæmpet lidt mere for holdet var barcelona nok blevet mestre, men der er ingen i verden der snakker om det, Ronaldo jublede MÅSKE ikke ved målet og pludselig er der opstået en kæmpe debat ud af det .

Messis familie fik vist nok trusler.

Overordnet så er der en god forklaring din påstand: Vi er på et Real Madrid forum. Når Messi ikke gider at spille, og det ødelægger Barcas spil, så skal vi da på ingen måde skælde fyren ud.

Jeg er enig i, at det ser underligt ud, når Ronaldo ikke jubler, men at det kræver 8 sider, hvor man forsøger sig på psykologiske diskussioner af Ronaldo som person, det har jeg kun hovedrysten til overs for. Begge grupper må kunne blive enige om to ting:
1) Ronaldos "fejringer" af de fire mål var bemærkelsesværdige
2) Det betyder i det store hele intet

12 år 3 uger siden #130 af HugoSanchez
Mon det kan lade sig gøre, at få denne debat til at køre lidt mere i ring???

Mon ikke det efterhånden står klart, at nogle er fnysende arrige over, at Ronaldo ikke jublede, som de synes han burde efter et par mål.
Andre igen synes det er helt i orden, og langt de fleste er tordnende ligeglade, og glæder sig blot over La Décima :-)

Måske var det tid til at stoppe denne diskussion, der alligevel ingen vegne, gå ud og nyd sommeren, glæd dig til de nye pink trøjer, og se frem til en ny dejlig sæson, hvor Real Madrid får mulighed for at vinde intet mindre end seks trofæer!

Hugo Sanchez

12 år 3 uger siden #131 af Dios
Hvis folk synes debatten er så latterlig, hvorfor så blive ved med at skrive? Debatten stopper ikke før folk stopper, og egentlig synes jeg ikke den er latterlig på nogen måde. Det er vores største stjerne, som deler vandene, og det gør han ikke kun herinde, men verden over!

12 år 3 uger siden #132 af SR4

Dios skrev: @M_linding.

Dine første linier viser klart det ikke har noget med at unde andre succes.

Leveret af Kunena Forum