Atlético Madrid anklager "usportslige" Real Madrid
- CristianoRonaldo
- Gæst
-
Hold da op Alan! Det var hylende morsomt! Hold kæft, hvor er I dog barnlige.AlanSahinovic skrev: Jeg synes Ronaldo fortjener et åbent undskyldnings brev fra os fans - igen, kunne jo være at han rent faktisk havde set Real-Laudrups grusomme indlæg.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
andreashn skrev: Diskussionen begynder næsten, at nærme sig niveauet inde på det, der tidligere hed Onside, når der bliver forsøgt, at skyde noget fornuft ind i hovedet på ham Christoffer...
Det er en ligegyldig diskussion mod en, der ikke kan indse, at han har trådt ud på for dybt vand...
Hvem har trådt ud på dybt vand? Hvad jeg kan se, er brugere der har skrevet indlæg som: "Din mening er ligegyldig" og "... diskutere med en idiot". Hvis det er måden man "skyder noget fornuft ind i hovedet" på andre, så vil jeg i hvert fald helst være den fornuft foruden.
Efter min mening har overreaktionen over folks reaktion på Ronaldos overdrevne jubelscene været fuldstændig absurd. 34 indlæg (flere meget hånlige, sarkastiske og personlige) er der blevet skrevet i kølvandet på 3-4 brugere, der forholdsvis lavmælt og udramatisk gav deres holdning til Ronaldos jubelscene (og manglende jubelscener) til kende.
At diskussionen begynder (eller rettere sagt: har været i lang tid) at nærme sig et niveau fra visse andre fora, kan vi dog godt blive enige om.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
CristianoRonaldo skrev:
Hold da op Alan! Det var hylende morsomt! Hold kæft, hvor er I dog barnlige.AlanSahinovic skrev: Jeg synes Ronaldo fortjener et åbent undskyldnings brev fra os fans - igen, kunne jo være at han rent faktisk havde set Real-Laudrups grusomme indlæg.
Og hold da op hvor du fuldstændigt overreagere på Real-Laudrups indlæg CristianoRonaldo.
Jeres opførsel minder mig om Cristianos jubelscene, pinlig og en overreaktion der vil noget.
Florentino Pérez
- Rubæk
- Gæst
-
- Brylle
- Gæst
-
Husker du selv episoden Lasse Ellegaard?Real-Laudrup skrev: Iøvrigt husker jeg, at Iker blev voldsomt kritiseret for ikke at fejre Ronaldo's mål i Manchester City kampen. Hvorfor er Ronaldo så undskyldt fra at fejre målene i en Champions League finale?
- CristianoRonaldo
- Gæst
-
Det har du fuldstændig ret i. Jeg overeagerede måske, det undskylder jeg. Hertil og ikke længere for mit vedkommende.Jaken skrev:
andreashn skrev: Diskussionen begynder næsten, at nærme sig niveauet inde på det, der tidligere hed Onside, når der bliver forsøgt, at skyde noget fornuft ind i hovedet på ham Christoffer...
Det er en ligegyldig diskussion mod en, der ikke kan indse, at han har trådt ud på for dybt vand...
Hvem har trådt ud på dybt vand? Hvad jeg kan se, er brugere der har skrevet indlæg som: "Din mening er ligegyldig" og "... diskutere med en idiot". Hvis det er måden man "skyder noget fornuft ind i hovedet" på andre, så vil jeg i hvert fald helst være den fornuft foruden.
Efter min mening har overreaktionen over folks reaktion på Ronaldos overdrevne jubelscene været fuldstændig absurd. 34 indlæg (flere meget hånlige, sarkastiske og personlige) er der blevet skrevet i kølvandet på 3-4 brugere, der forholdsvis lavmælt og udramatisk gav deres holdning til Ronaldos jubelscene (og manglende jubelscener) til kende.
At diskussionen begynder (eller rettere sagt: har været i lang tid) at nærme sig et niveau fra visse andre fora, kan vi dog godt blive enige om.
Jaken skrev:
Jeg fik måske formuleret det lidt forkert, for den måde du har formuleret det på, er jeg helt enig i.
Mange af de kommentarer der har været, er jo fuldstændige absurde, og et par stykker af dem endda barnlige. Hvis man har saglige argumenter er det en god måde at diskutere på, men hvis ikke, er det bare den ene sviner efter den anden, som ikke kan bruges til noget som helst.
¡Hala Madrid!
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Til gengæld mindes jeg ikke, at du var efter Iker i den situation.Real-Laudrup skrev: Iøvrigt husker jeg, at Iker blev voldsomt kritiseret for ikke at fejre Ronaldo's mål i Manchester City kampen. Hvorfor er Ronaldo så undskyldt fra at fejre målene i en Champions League finale?
Om man kan lide Cristiano Ronaldos attitude eller ej, så har han en meget stor del af æren for at vi kom i den CL-finale og han præsterer på et konstant højt niveau, så det er slet ikke nødvendigt at diskutere om han burde være i klubben eller ej.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Det er som om, at slet ikke kan abstrahere fra jeres tilhørsforhold. Det er jo decideret håbløst at mene, at der ikke er en smule tragikomisk ikke at fejre to essentielle mål med holdkammeraterne for så at score et (relativt) ubetydeligt mål og derefter gå fuldstændig amok. Det bevidner alt andet end lige om, at man sætter sig selv højere end holdet, eller at man bare har et enormt ego.
Lad mig slå det fast. Jeg elsker Ronaldo. Men jeg synes ikke det klær ham at være så selvcentreret. Jo, hvis det også harmonerede med hans reaktioner på holdkammeraters succes, ville det være fint. Fodbold er nu engang en holdsport, og jo, han er den bedste, og jo, fuck janteloven, men det kan også blive for meget.
Det samme mener jeg om hans relativt nye målfejring. For mig er det fint at lave "calma, calma" eller pege på ryknummeret, men det der med, at man, EFTER holdspillerne har været over og lave bunke, lige skal lave hulken, verdensherskeren eller hvad i vil kalde den (som han også lavede til præsentationen efter CHL), det bliver for meget.
- Gæst
-
At den så var mega usmagelig og et symptom på det som mange af os hader i Ronaldo er noget helt andet. Jeg køber ikke at han viste sin glæde ved at sikre sejren. Sejren var sikret for længst og som mange har peget på så han næsten skuffet ud da Ramos scorede fordi det ikke var ham selv der havde gjort det.
Dette er ikke billedet af en mand der fejrer at "vi" har vundet Champions League. Det er en mand der skriger MIG MIG MIG MIG MIG, ligesom han i øvrigt gjorde med sin tåkrummende entre under festlighederne på Bernabeu og igen lidt senere da han brølede et mongolråb ind i mikrofonen efter Casillas og Ramos' følelsesladede taler. Ronaldo skal ALTID være i centrum.
Ramos kom ind på løberen og satte sig ned og tilbad publikum. Ronaldo gjorde præcis det modsatte, kom på og forventede, nej KRÆVEDE at blive tilbedt. Det siger bare alt.
Forstår ikke hvordan man kan forsvare den slags ulidelige forfængelighed, selv-centrerethed og egoisme. Det er så slimet og unaturligt.
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Jeg var ikke bruger herinde på det tidspunkt. Men jeg vil dog gerne indrømme, at det var fuldstændig unødvendigt for Casillas, at stå helt forstenet på den måde.Siempre Madrid skrev:
Til gengæld mindes jeg ikke, at du var efter Iker i den situation.Real-Laudrup skrev: Iøvrigt husker jeg, at Iker blev voldsomt kritiseret for ikke at fejre Ronaldo's mål i Manchester City kampen. Hvorfor er Ronaldo så undskyldt fra at fejre målene i en Champions League finale?
Om man kan lide Cristiano Ronaldos attitude eller ej, så har han en meget stor del af æren for at vi kom i den CL-finale og han præsterer på et konstant højt niveau, så det er slet ikke nødvendigt at diskutere om han burde være i klubben eller ej.
Jeg sætter skam også pris på det, Cristiano har gjort for klubben, og jeg har jo ikke svinet ham til, eller bedt om at få sparket ham ud. Jeg synes bare, at det er dårlig stil, at undlade at fejre de tre mål, der gav os Champions League trofæet for første gang i 12 år, og så gå fuldstændig amok over, at have scoret et mål fra straffesparkspletten i det allersidste minut, i en kamp der var done and dusted.
- CristianoRonaldo
- Gæst
-
Marcelo har også et gigantisk ego! Han smed trøjen, da han scorede til 3-1. Ikke nok med at han smed trøjen, skulle han også lige vise navnet på bagsiden til publikum. Alt skal dog også bare handle om ham. Sikke en arrogance. (Ironi, hvis der skulle være tvivl)AvatarEyes skrev: Ronaldo's fejring er naturligvis ikke usportslig, det er "bare" en fejring af et mål og han har fået sin straf i form af et gult kort for at smide trøjen. Der er ikke så meget at komme efter fra UEFA's side.
At den så var mega usmagelig og et symptom på det som mange af os hader i Ronaldo er noget helt andet. Jeg køber ikke at han viste sin glæde ved at sikre sejren. Sejren var sikret for længst og som mange har peget på så han næsten skuffet ud da Ramos scorede fordi det ikke var ham selv der havde gjort det.
Dette er ikke billedet af en mand der fejrer at "vi" har vundet Champions League. Det er en mand der skriger MIG MIG MIG MIG MIG, ligesom han i øvrigt gjorde med sin tåkrummende entre under festlighederne på Bernabeu og igen lidt senere da han brølede et mongolråb ind i mikrofonen efter Casillas og Ramos' følelsesladede taler. Ronaldo skal ALTID være i centrum.
Ramos kom ind på løberen og satte sig ned og tilbad publikum. Ronaldo gjorde præcis det modsatte, kom på og forventede, nej KRÆVEDE at blive tilbedt. Det siger bare alt.
Forstår ikke hvordan man kan forsvare den slags ulidelige forfængelighed, selv-centrerethed og egoisme. Det er så slimet og unaturligt.
I ser, hvad I vil. Jeg har fornemmelsen af, at vi har at gøre med en utrolig harmonisk trup, hvor det er fansene der står for at skabe splid.