Atlético Madrid anklager "usportslige" Real Madrid
M_linding skrev: Så skete det igen, som Kay Murray påpeger: Pludselig er alle psykologer, og kan fortælle hvordan Ronaldo tænker... Fantastisk tåbeligt...:)
Jeg har set Suarez, Zlatan og Balotelli gøre præcis det samme som Ronaldo - både jubel-scenen i manglen på samme - uden at nogen tog anstød af det.
Kan vi ikke godt snart droppe det der psykolog-pjat? Eller i hvert fald sige, at hvis det skal gælde for Ronaldo, så skal det også gælde for alle andre?
Hold nu op. En ting er at gøre sig til psykolog, men en anden ting er at lade skyklapperne forhindrer, at man ser de ting, der nu engang er en realitet.
Og jo, det er da en realitet, at Ronaldo har et helt enormt ego. Det har der gennem tiden været flere eksempler på. Det er fint for mig, men når han ikke kan vise glæde over andres mål, så bliver jeg irriteret. Lad os tage udgangspunkt i Ramos mål. Der bliver udlignet i CHL finalen i overtiden. Alle spillere og hele bænken stormer ned mod hjørneflaget? Hvad gør Ronaldo? Han tager bolden ud af og går stille og roligt tilbage i banen. Det er jo fuldstændig vanvittigt, at man kan reagerer så køligt i sådan en situation. Det er tydeligvis unaturligt. At han så går helt amok ved et langt mere ligegyldigt mål? Det sætter jo bare tingene i yderligere perspektiv.
Og lad nu vær med udelukkende hænge jer i ovenstående situation. Dette har været et problem før, hvor han næsten har slået ud med hænderne ved et mål, hvis han mente, at han burde være blevet spillet.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Brylle
- Gæst
-
Jaken skrev: Besides, er det virkelig SÅ vanvittigt, hovedløst og uforståeligt, at man kan blive forundret over behovet for at tage sin trøje af og stå og spænde samtlige muskler i sin krop efter et mål til 4-1 på et ret tyndt straffespark mod knuste modstandere?
I en CL finale over lokalrivalerne i en kamp, hvor han ikke er kommet frem til det store? Sæsonens vigtigste kamp oven på en vanvittig afslutning af ordinær tid efterfulgt af endnu mere begejstring, der opstod på baggrund af 2 mål i forlænget spilletid, hvor han selv sætter det tredje ind? Ja, det er SÅ vanvittigt, hovedløst og uforståeligt :)
- Raúl 7
- Gæst
-
At han smider trøjen efter sin egen scoring, er vel fordi at folk forventer at han laver et eller andet. Det er en CL finale, det er Ronaldo. Han er nødt til at hive et fejring op af posen. At han så kunne have været mere kreativ er en anden sag.
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Nej, for had er et meget stærkt ord. Er jeg fan af ham? Nej. Ville Ronaldo være en Real Madrid spiller hvis det var op til mig? Nej. Men at sige, at jeg hader ham passer ikke. Men lad det nu ligge.Brylle skrev:
Real-Laudrup skrev:
PS: Nej, jeg hader ikke Ronaldo.
Jeg gik lige på skattejagt
Real-Laudrup skrev: Ronaldo er ikke verdens bedste angriber, det er Messi. Jeg har fået nok af Ronaldo og alle de negative ting han bringer men desværre(for mig) bliver han i Madrid til 2018
Real-Laudrup skrev:
Enig! Ud med Ronaldo, ind med Mata.baggins skrev: Vores fortabte søn, vores Fabregas - håber at han snart vender hjem.
Gu fanden hader du Ronaldo.
- Brylle
- Gæst
-
Nok til at lade dit had forhindre dig i at overveje dine indlæg nøje, når du gå amok og skal kritisere Ronaldo.Real-Laudrup skrev:
Nej, for had er et meget stærkt ord. Er jeg fan af ham? Nej. Ville Ronaldo være en Real Madrid spiller hvis det var op til mig? Nej. Men at sige, at jeg hader ham passer ikke. Men lad det nu ligge.Brylle skrev:
Real-Laudrup skrev:
Real-Laudrup skrev: Ronaldo er ikke verdens bedste angriber, det er Messi. Jeg har fået nok af Ronaldo og alle de negative ting han bringer men desværre(for mig) bliver han i Madrid til 2018
Real-Laudrup skrev:
Enig! Ud med Ronaldo, ind med Mata.baggins skrev: Vores fortabte søn, vores Fabregas - håber at han snart vender hjem.
Jeg er egentlig ligeglad med om målet var til 1-1, 1-2 eller 0-7, for min rekord skulle fejres.
- CristianoRonaldo
- Gæst
-
Det er ubetydeligt. Din mening er ligegyldig. Spar os for dine sure opstød. Det er fuldstændig sindsygt, der er nogle mennesker der skal pege fingre konstant!Real-Laudrup skrev: Måske lidt off-topic, & det undrer mig, at andre ikke har været inde på det: Men det der irriterer mig ved Ronaldo's fejring er, når man kigger på, at han knap nok fejrede de andre mål. Igen giver han den fornemmelse, at medmindre det er ham som scorer, så betyder det ikke rigtigt noget. Det er selvfølgelig ikke rigtigt, han vil gerne have trofæet. Men det er en skam, at Ronaldo sætter sig selv i den position i sådan en vigtig kamp.
CristianoRonaldo skrev:
Det er ubetydeligt. Din mening er ligegyldig. Spar os for dine sure opstød. Det er fuldstændig sindsygt, der er nogle mennesker der skal pege fingre konstant!Real-Laudrup skrev: Måske lidt off-topic, & det undrer mig, at andre ikke har været inde på det: Men det der irriterer mig ved Ronaldo's fejring er, når man kigger på, at han knap nok fejrede de andre mål. Igen giver han den fornemmelse, at medmindre det er ham som scorer, så betyder det ikke rigtigt noget. Det er selvfølgelig ikke rigtigt, han vil gerne have trofæet. Men det er en skam, at Ronaldo sætter sig selv i den position i sådan en vigtig kamp.
Hmm... Så Cristiano Ronaldo bryder sig ikke om, at der stilles spørgsmål om Cristiano Ronaldo?
Who would have thought.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Raúl 7 skrev: Det kommer åbenbart som en overraskelse for nogle af jer, men Ronaldo er professionel helt ind til benet. Det er tydeligt for mig, at han ved 1-1 målet allerede tænker på at komme videre, og få scoret til 2-1. Jeg synes det er dejligt at man har nogle spillere på holdet, der holder hovedet koldt og ikke går amok over en scoring. Kampen fortsætter og det nytter ikke noget at miste koncentrationen.
At han smider trøjen efter sin egen scoring, er vel fordi at folk forventer at han laver et eller andet. Det er en CL finale, det er Ronaldo. Han er nødt til at hive et fejring op af posen. At han så kunne have været mere kreativ er en anden sag.
Uanset hvad, så er dit indlæg et fint eksempel på, at man kan fortolke disse situationer på 10000 forskellige måder.
Det er derfor at det irriterer mig, at nogen vælger en ekstrem negativ fortolkning, stempler Ronaldo, og derefter fortæller os andre at vi skal tage skyklapperne af!
Det er jo næsten komisk;)
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Jeg overvejede skam indlægget nøje, og der er skam brugere, der er enige. Og jeg har ikke gået amok, svinet Ronaldo til, bedt om at få ham solgt, eller noget andet.Brylle skrev:
Nok til at lade dit had forhindre dig i at overveje dine indlæg nøje, når du gå amok og skal kritisere Ronaldo.Real-Laudrup skrev:
Real-Laudrup skrev:
Real-Laudrup skrev:
Måske skulle du overveje dine indlæg, så du ikke lyder som en fanboy hele tiden.
- CristianoRonaldo
- Gæst
-
Jeg er stor Ronaldo fan, men jeg lader ikke min begejstring blænde mig. Hvis du mener at Ronaldo skyder for meget eller spiller bolden for lidt og kan underbygge dette med fakta, ville jeg opfatte dit indlæg som værende konstruktivt. Jeg ville måske stadig være uenig, men det ville starte en debat - en konstruktiv debat. Indlægget af Real-Laudrup har intet formål, der er intet at debatere. Han kritiserer Ronaldo for noget ligegyldigt, fordi han ikke bryder sig om ham. Hvorfor? Han ved udmærket godt, hvad han lægger op til med sådan et indlæg. Det er et umodent indlæg, og det tror jeg godt selv han kan se.Jaken skrev:
CristianoRonaldo skrev:
Hmm... Så Cristiano Ronaldo bryder sig ikke om, at der stilles spørgsmål om Cristiano Ronaldo?
Who would have thought.