Atlético Madrid anklager "usportslige" Real Madrid

12 år 3 uger siden #85 af El Nacho

Ronaldo er en arrogant selvcentreret spytslikker om du selv synes det eller ej.

Utroligt så grim en kommentar der kan produceres fra en Realfan om holdets ubetingede Champions League-topscorer få dage efter, at vi har sikret os La Décima.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, DarioGomez, Roesen7, andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 3 uger siden #86 af Sebberg
Det er ikke for at smide mere bål på diskussionen, MEN.. Det her er da fuldstændigt sindssygt.

Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

12 år 3 uger siden #87 af Siempre Madrid

Sebberg skrev: Det er ikke for at smide mere bål på diskussionen, MEN.. Det her er da fuldstændigt sindssygt.

Enig. En udligning tre minutter inde i dommerens tillægstid er helt sindssygt.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, andreashn

12 år 3 uger siden #88 af Sebberg

Siempre Madrid skrev:

Sebberg skrev: Det er ikke for at smide mere bål på diskussionen, MEN.. Det her er da fuldstændigt sindssygt.

Fed humor. Lad mig spørge dig helt ærligt. Du synes ikke, at det er decideret uforståeligt, at man ved så essentielt et mål i overtiden af en CHL-finale, hvor man sammen med holdet har kæmpet for en udligning, vælger SLET ikke at fejre det med holdkammeraterne? Vel og mærke et mål, hvor hele bænken jubler med, og hvor alle jordens madridistas hoppede rundt i armene på hinanden.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

• Gæst
  • Gæst
12 år 3 uger siden #89 af AvatarEyes
Besvaret af AvatarEyes på emne Atlético Madrid anklager "usportslige" Real Madrid

El Nacho skrev:

Ronaldo er en arrogant selvcentreret spytslikker om du selv synes det eller ej.

Utroligt så grim en kommentar der kan produceres fra en Realfan om holdets ubetingede Champions League-topscorer få dage efter, at vi har sikret os La Décima.

Utroligt du ikke forstår at det var en overdrivelse for at sætte det i perspektiv hvor dum SR4 er at argumentere med.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 uger siden #90 af Brylle

Sebberg skrev:

Siempre Madrid skrev:

Fed humor. Lad mig spørge dig helt ærligt. Du synes ikke, at det er decideret uforståeligt, at man ved så essentielt et mål i overtiden af en CHL-finale, hvor man sammen med holdet har kæmpet for en udligning, vælger SLET ikke at fejre det med holdkammeraterne? Vel og mærke et mål, hvor hele bænken jubler med, og hvor alle jordens madridistas hoppede rundt i armene på hinanden.

Jeg hæfter mig ved, at han holder fokus og ved, at det ikke er overstået.

12 år 3 uger siden #91 af Sebberg
Wow Brylle, bare wow......
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Brylle

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 uger siden #92 af Brylle

Sebberg skrev: Wow Brylle, bare wow......

Du får et tak, fordi dit indlæg oser af argumenter og substans :)

12 år 3 uger siden #93 af Sebberg

Brylle skrev:

Når du bliver ældre, vil du en dag erfare, at man i nogle tilfælde må erkende, at en anden persons argument er så virkelighedsfjernt, at man ikke kan stille noget op.

Hvis dét, som du hæfter dig ved, er, at Ronaldo holder fokus i den situation, så har du så meget Ronaldo-briller på, at jeg får min kaffe galt i halsen, selvom jeg sidder på et Real Madrid forum.

Bonusspørgsmål. Har du nogensinde selv dyrket fodbold på nogenlunde niveau?

12 år 3 uger siden #94 af Kiwes
Nej, hvor er der godt nok meget "flueknepperi" i denne tråd, kan vi ikke få den lukket - tak.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 uger siden #95 af Brylle

Sebberg skrev:

Brylle skrev:

Når du bliver ældre, vil du en dag erfare, at man i nogle tilfælde må erkende, at en anden persons argument er så virkelighedsfjernt, at man ikke kan stille noget op.

Hvis dét, som du hæfter dig ved, er, at Ronaldo holder fokus i den situation, så har du så meget Ronaldo-briller på, at jeg får min kaffe galt i halsen, selvom jeg sidder på et Real Madrid forum.

Bonusspørgsmål. Har du nogensinde selv dyrket fodbold på nogenlunde niveau?

Selvfølgelig er han fokuseret, og vi ved også, at Ronaldo vil det her så meget, at han ikke tager til takke med det udlignende mål, men skal bruge sejren i Champions League.

Det afhænger af, hvad nogenlunde niveau er. Jeg har spillet Serie 1 og lidt i rækken over. Ellers ikke, nej :)

Og på den anden side, så skinner dit had til Ronaldo virkelig igennem? Sådan kan den også vendes.

12 år 3 uger siden #96 af Elkrimi
Ronaldo er special - han er et geni med sine egne særheder. Nøjagtig som de fleste andre genier.

Heldigvis er han del af et fællesskab, hvor der er højt til loftet og plads til forskellighed, så længe det helliger målet.

Perez omtaler kulturen, skabt af Ancelotti, som en stor familie og netop det aspekt tror jeg ikke skal undervurderes. Det bliver spændende at se hvor længe familien kan stå sammen og æraen holde.

Leveret af Kunena Forum