Atlético Madrid anklager "usportslige" Real Madrid
- Brylle
- Gæst
-
Og dog er det dig, der har historie for at trolle, har været banned i lang tid og haft en hel tråd, der handlede om dig (ikke på den positive måde), så pas nu på :)Real-Laudrup skrev:
Jeg overvejede skam indlægget nøje, og der er skam brugere, der er enige. Og jeg har ikke gået amok, svinet Ronaldo til, bedt om at få ham solgt, eller noget andet.Brylle skrev:
Nok til at lade dit had forhindre dig i at overveje dine indlæg nøje, når du gå amok og skal kritisere Ronaldo.Real-Laudrup skrev:
Nej, for had er et meget stærkt ord. Er jeg fan af ham? Nej. Ville Ronaldo være en Real Madrid spiller hvis det var op til mig? Nej. Men at sige, at jeg hader ham passer ikke. Men lad det nu ligge.Brylle skrev:
Real-Laudrup skrev:
PS: Nej, jeg hader ikke Ronaldo.
Jeg gik lige på skattejagt
Real-Laudrup skrev: Ronaldo er ikke verdens bedste angriber, det er Messi. Jeg har fået nok af Ronaldo og alle de negative ting han bringer men desværre(for mig) bliver han i Madrid til 2018
Real-Laudrup skrev:
Enig! Ud med Ronaldo, ind med Mata.baggins skrev: Vores fortabte søn, vores Fabregas - håber at han snart vender hjem.
Gu fanden hader du Ronaldo.
Måske skulle du overveje dine indlæg, så du ikke lyder som en fanboy hele tiden.
Vi lukker den her, da vi er gået for meget OT.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Inspektøren
- Gæst
-
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Nu skal vi lukke den når du er færdig med dine angreb? Det er ikke min skyld, at folk som dig skal forsvare Ronaldo fra selv den mindste kritik, og at Ronaldo i dine øjne can do no wrong.Brylle skrev:
Og dog er det dig, der har historie for at trolle, har været banned i lang tid og haft en hel tråd, der handlede om dig (ikke på den positive måde), så pas nu på :)Real-Laudrup skrev:
Jeg overvejede skam indlægget nøje, og der er skam brugere, der er enige. Og jeg har ikke gået amok, svinet Ronaldo til, bedt om at få ham solgt, eller noget andet.Brylle skrev:
Nok til at lade dit had forhindre dig i at overveje dine indlæg nøje, når du gå amok og skal kritisere Ronaldo.Real-Laudrup skrev:
Nej, for had er et meget stærkt ord. Er jeg fan af ham? Nej. Ville Ronaldo være en Real Madrid spiller hvis det var op til mig? Nej. Men at sige, at jeg hader ham passer ikke. Men lad det nu ligge.Brylle skrev:
Real-Laudrup skrev:
Real-Laudrup skrev: Ronaldo er ikke verdens bedste angriber, det er Messi. Jeg har fået nok af Ronaldo og alle de negative ting han bringer men desværre(for mig) bliver han i Madrid til 2018
Real-Laudrup skrev:
Enig! Ud med Ronaldo, ind med Mata.baggins skrev: Vores fortabte søn, vores Fabregas - håber at han snart vender hjem.
Måske skulle du overveje dine indlæg, så du ikke lyder som en fanboy hele tiden.
- CristianoRonaldo
- Gæst
-
Jeg var Real Madrid fan før Cristiano kom til klubben, svar nok?Inspektøren skrev: @CristianoRonaldo, hånden på hjertet. Hvad vil du egentlig helt vælge: At Real Madrid opnår succes eller at din beloved Ronaldo opnår succes og slår alle rekorder?
- CristianoRonaldo
- Gæst
-
Kan du ikke selv se, at dette indlæg er yderst provokerende? Hvad er formålet med dit indlæg? Jeg er, ligesom mange andre, pisse hamrende ligeglad med din mening, specielt når du fremlægger den på denne måde. Det er dig der trak denne diskussion ned på dette niveau, og jeg var desværre dum nok til at følge trop.Real-Laudrup skrev: Ronaldo er ikke verdens bedste angriber, det er Messi. Jeg har fået nok af Ronaldo og alle de negative ting han bringer men desværre(for mig) bliver han i Madrid til 2018
- Brylle
- Gæst
-
Igen får jeg en påmindelsen om, hvorfor man ikke bør diskutere med en idiot.Real-Laudrup skrev:
Nu skal vi lukke den når du er færdig med dine angreb? Det er ikke min skyld, at folk som dig skal forsvare Ronaldo fra selv den mindste kritik, og at Ronaldo i dine øjne can do no wrong.Brylle skrev:
Real-Laudrup skrev:
Real-Laudrup skrev:
:)
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Vi taler om nu. Jeg nævnte Ronaldo og hans manglende jubelscener fordi jeg syntes, at det var relevant og jeg undrede mig over at andre ikke havde nævnt det. At folk kan gå helt amok over det, er jo en gåde.CristianoRonaldo skrev:
Kan du ikke selv se, at dette indlæg er yderst provokerende? Hvad er formålet med dit indlæg? Jeg er, ligesom mange andre, pisse hamrende ligeglad med din mening, specielt når du fremlægger den på denne måde. Det er dig der trak denne diskussion ned på dette niveau, jeg var desværre dum nok til at følge trop.Real-Laudrup skrev: Ronaldo er ikke verdens bedste angriber, det er Messi. Jeg har fået nok af Ronaldo og alle de negative ting han bringer men desværre(for mig) bliver han i Madrid til 2018
Jaken skrev: Besides, er det virkelig SÅ vanvittigt, hovedløst og uforståeligt, at man kan blive forundret over behovet for at tage sin trøje af og stå og spænde samtlige muskler i sin krop efter et mål til 4-1 på et ret tyndt straffespark mod knuste modstandere?
Ifølge visse dele af spansk presse var der skam en god grund til hans fejring - kameraene der var igang med at optage "Ronaldo - The Movie" skulle jo have noget at arbejde med. Mere her: www.elconfidencial.com/deportes/futbol/2...sta-grabando_137049/
Det er en ligegyldig diskussion mod en, der ikke kan indse, at han har trådt ud på for dybt vand...
¡Hala Madrid!
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
MMM skrev: Ifølge visse dele af spansk presse var der skam en god grund til hans fejring - kameraene der var igang med at optage "Ronaldo - The Movie" skulle jo have noget at arbejde med. Mere her: www.elconfidencial.com/deportes/futbol/2...sta-grabando_137049/
Ronaldo - The Movie? You have got to be kidding. Vides det, hvem der har financieret den?
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Florentino Pérez