Atlético Madrid anklager "usportslige" Real Madrid

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 uger siden #37 af Brylle

Real-Laudrup skrev:

Brylle skrev:

Real-Laudrup skrev:

Brylle skrev:

Real-Laudrup skrev:
PS: Nej, jeg hader ikke Ronaldo.

Jeg gik lige på skattejagt

Real-Laudrup skrev: Ronaldo er ikke verdens bedste angriber, det er Messi. Jeg har fået nok af Ronaldo og alle de negative ting han bringer men desværre(for mig) bliver han i Madrid til 2018

Real-Laudrup skrev:

baggins skrev: Vores fortabte søn, vores Fabregas - håber at han snart vender hjem.

Enig! Ud med Ronaldo, ind med Mata.

Gu fanden hader du Ronaldo.

Nej, for had er et meget stærkt ord. Er jeg fan af ham? Nej. Ville Ronaldo være en Real Madrid spiller hvis det var op til mig? Nej. Men at sige, at jeg hader ham passer ikke. Men lad det nu ligge.

Nok til at lade dit had forhindre dig i at overveje dine indlæg nøje, når du gå amok og skal kritisere Ronaldo.

Jeg overvejede skam indlægget nøje, og der er skam brugere, der er enige. Og jeg har ikke gået amok, svinet Ronaldo til, bedt om at få ham solgt, eller noget andet.

Måske skulle du overveje dine indlæg, så du ikke lyder som en fanboy hele tiden.

Og dog er det dig, der har historie for at trolle, har været banned i lang tid og haft en hel tråd, der handlede om dig (ikke på den positive måde), så pas nu på :)

Vi lukker den her, da vi er gået for meget OT.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 uger siden #38 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Atlético Madrid anklager "usportslige" Real Madrid
@CristianoRonaldo, hånden på hjertet. Hvad vil du egentlig helt vælge: At Real Madrid opnår succes eller at din beloved Ronaldo opnår succes og slår alle rekorder?

12 år 3 uger siden #39 af Real-Laudrup

Brylle skrev:

Real-Laudrup skrev:

Brylle skrev:

Real-Laudrup skrev:

Brylle skrev:

Real-Laudrup skrev:

Real-Laudrup skrev: Ronaldo er ikke verdens bedste angriber, det er Messi. Jeg har fået nok af Ronaldo og alle de negative ting han bringer men desværre(for mig) bliver han i Madrid til 2018

Real-Laudrup skrev:

baggins skrev: Vores fortabte søn, vores Fabregas - håber at han snart vender hjem.

Nej, for had er et meget stærkt ord. Er jeg fan af ham? Nej. Ville Ronaldo være en Real Madrid spiller hvis det var op til mig? Nej. Men at sige, at jeg hader ham passer ikke. Men lad det nu ligge.

Nok til at lade dit had forhindre dig i at overveje dine indlæg nøje, når du gå amok og skal kritisere Ronaldo.

Jeg overvejede skam indlægget nøje, og der er skam brugere, der er enige. Og jeg har ikke gået amok, svinet Ronaldo til, bedt om at få ham solgt, eller noget andet.

Måske skulle du overveje dine indlæg, så du ikke lyder som en fanboy hele tiden.

Og dog er det dig, der har historie for at trolle, har været banned i lang tid og haft en hel tråd, der handlede om dig (ikke på den positive måde), så pas nu på :)

Nu skal vi lukke den når du er færdig med dine angreb? Det er ikke min skyld, at folk som dig skal forsvare Ronaldo fra selv den mindste kritik, og at Ronaldo i dine øjne can do no wrong.

• CristianoRonaldo
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 uger siden #40 af CristianoRonaldo
Besvaret af CristianoRonaldo på emne Atlético Madrid anklager "usportslige" Real Madrid

Inspektøren skrev: @CristianoRonaldo, hånden på hjertet. Hvad vil du egentlig helt vælge: At Real Madrid opnår succes eller at din beloved Ronaldo opnår succes og slår alle rekorder?

Jeg var Real Madrid fan før Cristiano kom til klubben, svar nok?

• CristianoRonaldo
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 uger siden #41 af CristianoRonaldo
Besvaret af CristianoRonaldo på emne Atlético Madrid anklager "usportslige" Real Madrid

Kan du ikke selv se, at dette indlæg er yderst provokerende? Hvad er formålet med dit indlæg? Jeg er, ligesom mange andre, pisse hamrende ligeglad med din mening, specielt når du fremlægger den på denne måde. Det er dig der trak denne diskussion ned på dette niveau, og jeg var desværre dum nok til at følge trop.
Sidste redigering: 12 år 3 uger siden ved CristianoRonaldo.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 uger siden #42 af Brylle

Real-Laudrup skrev:

Brylle skrev:

Real-Laudrup skrev:

Brylle skrev:

Real-Laudrup skrev:

Brylle skrev:

Real-Laudrup skrev:

Real-Laudrup skrev:

Nu skal vi lukke den når du er færdig med dine angreb? Det er ikke min skyld, at folk som dig skal forsvare Ronaldo fra selv den mindste kritik, og at Ronaldo i dine øjne can do no wrong.

Igen får jeg en påmindelsen om, hvorfor man ikke bør diskutere med en idiot.
:)

12 år 3 uger siden #43 af Real-Laudrup

CristianoRonaldo skrev:

Kan du ikke selv se, at dette indlæg er yderst provokerende? Hvad er formålet med dit indlæg? Jeg er, ligesom mange andre, pisse hamrende ligeglad med din mening, specielt når du fremlægger den på denne måde. Det er dig der trak denne diskussion ned på dette niveau, jeg var desværre dum nok til at følge trop.

Vi taler om nu. Jeg nævnte Ronaldo og hans manglende jubelscener fordi jeg syntes, at det var relevant og jeg undrede mig over at andre ikke havde nævnt det. At folk kan gå helt amok over det, er jo en gåde.

12 år 3 uger siden #44 af MMM

Jaken skrev: Besides, er det virkelig SÅ vanvittigt, hovedløst og uforståeligt, at man kan blive forundret over behovet for at tage sin trøje af og stå og spænde samtlige muskler i sin krop efter et mål til 4-1 på et ret tyndt straffespark mod knuste modstandere?

Ifølge visse dele af spansk presse var der skam en god grund til hans fejring - kameraene der var igang med at optage "Ronaldo - The Movie" skulle jo have noget at arbejde med. Mere her: www.elconfidencial.com/deportes/futbol/2...sta-grabando_137049/

12 år 3 uger siden #45 af andreashn
Diskussionen begynder næsten, at nærme sig niveauet inde på det, der tidligere hed Onside, når der bliver forsøgt, at skyde noget fornuft ind i hovedet på ham Christoffer...

Det er en ligegyldig diskussion mod en, der ikke kan indse, at han har trådt ud på for dybt vand...

¡Hala Madrid!

12 år 3 uger siden #46 af Real-Laudrup
Iøvrigt husker jeg, at Iker blev voldsomt kritiseret for ikke at fejre Ronaldo's mål i Manchester City kampen. Hvorfor er Ronaldo så undskyldt fra at fejre målene i en Champions League finale?

12 år 3 uger siden #47 af Jaken

MMM skrev: Ifølge visse dele af spansk presse var der skam en god grund til hans fejring - kameraene der var igang med at optage "Ronaldo - The Movie" skulle jo have noget at arbejde med. Mere her: www.elconfidencial.com/deportes/futbol/2...sta-grabando_137049/

Ronaldo - The Movie? You have got to be kidding. Vides det, hvem der har financieret den?

No soy sólo perfecto, soy Madridista también

12 år 3 uger siden #48 af Sahinovic
Jeg synes Ronaldo fortjener et åbent undskyldnings brev fra os fans - igen, kunne jo være at han rent faktisk havde set Real-Laudrups grusomme indlæg.

Florentino Pérez

Leveret af Kunena Forum