Atlético Madrid anklager "usportslige" Real Madrid

• CristianoRonaldo
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 uger siden #97 af CristianoRonaldo
Besvaret af CristianoRonaldo på emne Atlético Madrid anklager "usportslige" Real Madrid

Elkrimi skrev: Ronaldo er special - han er et geni med sine egne særheder. Nøjagtig som de fleste andre genier.

Heldigvis er han del af et fællesskab, hvor der er højt til loftet og plads til forskellighed, så længe det helliger målet.

Perez omtaler kulturen, skabt af Ancelotti, som en stor familie og netop det aspekt tror jeg ikke skal undervurderes. Det bliver spændende at se hvor længe familien kan stå sammen og æraen holde.

Til dem der kan forstå det. Jeg synes det er en god kommentar. :)

Yo era seguidora del Barca, hasta que me di cuenta de que sus fanáticos son
unos niñetes que se fijan mas en lo extra deportivo. CR7 es actualmente el
mejor jugador del mundo. El Madrid, por mucho, es el mejor equipo de
Europa. Esta actitud de CR se puede interpretar de muchas formas. Les
recuerdo que estaba tocado, y quizás por esto no quería arriesgar corriendo
a celebrar sin antes desempatar. Quienes vimos la celebración en Cibeles
escuchamos a Ramos AMAR a CR por el micrófono. Los jugadores del RM se
adoran y se respetan entre ellos. Quienes quieren restarle importancia al
gol de CR por como lo celebró, por que fue de penalty, son unos envidiosos.
Marcó su 17avo gol en UCL, superando el récord histórico por 3 goles mas de
como estaba. Es pichichi de Liga, bota de oro europea, y pichichi de UCL.
Tiene TODAS las razones para celebrar como le venga en gana. Se lo merece.
Lo que digan los culerdos es por pura envidia. 
Sidste redigering: 12 år 3 uger siden ved CristianoRonaldo.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 3 uger siden #98 af Jaken

Sebberg skrev: Det er ikke for at smide mere bål på diskussionen, MEN.. Det her er da fuldstændigt sindssygt.

Han er bare så umådelig inkonsekvent.

Ved de første 3 mål fortrækker han ikke en mine, hvilket i sig selv godt kan forsvares, men når han så ikke følger den linje og i stedet vælger at gå fuldstændig "Rebekka", som Jimmy ville sige det, ved sit eget, og ubetydelige, mål, så begynder det altså at være lettere mærkværdigt (eller komisk/kvalmende, alt afhængigt af ens humør).

EDIT:

Siempre Madrid skrev: Enig. En udligning tre minutter inde i dommerens tillægstid er helt sindssygt.

... Men tilsyneladende ikke helt så sindsyg igen? ;-)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Sidste redigering: 12 år 3 uger siden ved Jaken.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

• CristianoRonaldo
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 uger siden #99 af CristianoRonaldo
Besvaret af CristianoRonaldo på emne Atlético Madrid anklager "usportslige" Real Madrid
Ronaldo er Ronaldo, han er den samme person, som han altid har været. En fantastisk fodboldspiller, som er ubetinget elsket af sine medspillere. Det så vi i United og nu i Real Madrid. Han har aldrig været god til at fejre sine medspilleres mål, ikke at han slet ikke gør det, men at han gør det på afdæmpet vis. Det er ikke noget nyt, og derfor overrasker det mig at det er en debat der startes nu, og ikke for 3-4 år siden, da han kom til klubben(!) Vi har alle vore forskelligheder, Cristiano er på mange måder speciel. Når Cristiano er ikke fejrer Ramos’ mål, som han fejre sit eget, er det skam ikke fordi han ikke er glad! Hvordan kan man overhoved bringe det på bane? Jeg tror vi har set tegn på Cristianos kærlighed til Ramos og omvendt utallige gange, blandt andet til festlighederne på Bernabéu. Jeg ved ikke om I så, da Ramos overleverede mikrofonen til Cristiano, hvor han gav ham et kys på kinden, eller I kampen, hvor Cristiano må forlade banen efter 9 minutter og Ramos løber ned til bænken efter sin scoring for at fejre sit mål med ham. Eller i kampen mod Bayern, da Ronaldo løb hen til Ramos på bænken for at fejre sit mål med ham. De er glade for hinanden, og derfor er det meningsløst at I forsøger at pille noget ud af en ligegyldig situation. Der er intet facit, alle jeres holdninger vil forblive spekulationer! Jeg kan dog sagtens se, at det ville klæde Ronaldo at fejre sine medspilleres mål, men eftersom der ikke er noget nyt I, at han er lidt tilbagetrukken på det punkt, er jeg ikke bekymret. Cristiano Ronaldo forlod Manchester United i 2009, er der nogensinde blevet sagt noget negativt om Ronaldo fra en tidligere eller nuværende Manchester United spiller? Nej. Er der nogen i Real Madrid der har vist utilfredshed med Ronaldo? Nej. Manden er elsket af alle, der har haft noget at gøre med ham. Har I set ham til træningerne? Han laver sjov med alt og alle! Der er intet at komme efter så, hvorfor ikke bare lade det ligge. Vi når alligevel ikke frem til noget.

12 år 3 uger siden #100 af Pelle

CristianoRonaldo skrev: Ronaldo er Ronaldo, han er den samme person, som han altid har været. En fantastisk fodboldspiller, som er ubetinget elsket af sine medspillere. Det så vi i United og nu i Real Madrid. Han har aldrig været god til at fejre sine medspilleres mål, ikke at han slet ikke gør det, men at han gør det på afdæmpet vis. Det er ikke noget nyt, og derfor overrasker det mig at det er en debat der startes nu, og ikke for 3-4 år siden, da han kom til klubben(!) Vi har alle vore forskelligheder, Cristiano er på mange måder speciel. Når Cristiano er ikke fejrer Ramos’ mål, som han fejre sit eget, er det skam ikke fordi han ikke er glad! Hvordan kan man overhoved bringe det på bane? Jeg tror vi har set tegn på Cristianos kærlighed til Ramos og omvendt utallige gange, blandt andet til festlighederne på Bernabéu. Jeg ved ikke om I så, da Ramos overleverede mikrofonen til Cristiano, hvor han gav ham et kys på kinden, eller I kampen, hvor Cristiano må forlade banen efter 9 minutter og Ramos løber ned til bænken efter sin scoring for at fejre sit mål med ham. Eller i kampen mod Bayern, da Ronaldo løb hen til Ramos på bænken for at fejre sit mål med ham. De er glade for hinanden, og derfor er det meningsløst at I forsøger at pille noget ud af en ligegyldig situation. Der er intet facit, alle jeres holdninger vil forblive spekulationer! Jeg kan dog sagtens se, at det ville klæde Ronaldo at fejre sine medspilleres mål, men eftersom der ikke er noget nyt I, at han er lidt tilbagetrukken på det punkt, er jeg ikke bekymret. Cristiano Ronaldo forlod Manchester United i 2009, er der nogensinde blevet sagt noget negativt om Ronaldo fra en tidligere eller nuværende Manchester United spiller? Nej. Er der nogen i Real Madrid der har vist utilfredshed med Ronaldo? Nej. Manden er elsket af alle, der har haft noget at gøre med ham. Har I set ham til træningerne? Han laver sjov med alt og alle! Der er intet at komme efter så, hvorfor ikke bare lade det ligge. Vi når alligevel ikke frem til noget.

Er det fordi du ikke VIL forstå, hvad folk opponerer imod? Vi ved godt alle er glade for Ronaldo - det er forhåbentlig en del af, at hans spil fungerer så godt. Det folk er imod er, at Ramos scorer så vigtigt et mål, som han gør. Alle Madridistas i hele verden hopper og springer (selv vores præsident!)
Men ikke Ronaldo. Havde det bare være et almindeligt mål, så ok. Det giver bare ingen mening - Ronaldo eller ej - ikke at fejre så vigtigt et mål. Især ikke når man selv står midt i begivenhederne. Det er desværre blevet sådan, at det for nogle fans føles, som om Ronaldo ikke kan glædes over andres succes, hvilket virkelig er synd
Det er mig komplet uforståeligt hvordan han ikke kan gå fuldstændig amok i situationen.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Jaken, Sahinovic

12 år 3 uger siden #101 af Real HWL

SR4 skrev:

SR4 skrev: Fodbold er et show....

Jeg tror det er en sport, men det er også et stykke tid siden jeg har slået det op.

Nu er fodbold mere end en sport. Det også et show om du selv synes det eller ej.

Ronaldo er en arrogant selvcentreret spytslikker om du selv synes det eller ej.

Husk det gode humør!!
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

• Kaspercristiano
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 uger siden #102 af Kaspercristiano
Besvaret af Kaspercristiano på emne Atlético Madrid anklager "usportslige" Real Madrid
Simeone startede jo selv episoden mellem Varane og ham. Ligeledes har Diego Forlan et hav af billeder på google, hvor han viser sin muskoløse krop efter scoring med Atletico Madrid trøjen i hånden.

Atletico er blot lidt kede af det.

Peréz er Madrid fan, og fodbold er følelser.
Sidste redigering: 12 år 3 uger siden ved Kaspercristiano.

12 år 3 uger siden #103 af SR4
Måske forventede Ronaldo bare ikke at alle bare ville løbe ud af banen og fejre det på den måde. Kig da Ronaldo spillede mod Sverige for Portugal. De var bagud 2-1, men da han scorede til 2-2 så var den reelt lukket og man burde gå amok, men alligevel først da sejren var sikret løb alle fra bænken ind på banen.

• Kaspercristiano
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 uger siden #104 af Kaspercristiano
Besvaret af Kaspercristiano på emne Atlético Madrid anklager "usportslige" Real Madrid

Ronaldo fejrer da fint målet.

Ancelotti fejrer ikke målet særlig meget, han sætter derfor truppen i intern splid, og bør fyres med det samme.

Ronaldo står med armene i vejret efter Marcelos scoring.
Sidste redigering: 12 år 3 uger siden ved Kaspercristiano.

• Kaspercristiano
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 uger siden #105 af Kaspercristiano

Nicolas O skrev: Sidder lige og ser kampen igen og ved Bales mål har Ronaldo taget et langt defensivt løb da midtbane folkene hang oppe foran. Ronaldo står ved sit eget hjørne flag og spiller den hen til Casillas, og ser smadret ud, og så skyder Casillas den op til DI Maria og så kender vi forsættelsen. Dvs da Bale scorer er han i det modsatte hjørne. Man ser, efter Bale har jublet, ovenfra kamera og man kan nu se Ronaldo trave ned til de andre (han er næsten nået midten). Han møder dog Bale på vejen og giver ham en kramer. Alt det kan ses fra kampen.
Det er hvad der kan ses.
Kan ikke forstå hvorfor man er så meget efter ham. Vi jubler alle forskelligt. Se Ancelotti, Mourinho, del Bosque...

Du har ret i alt, undtaget at det er Casillas der spiller bolden til Morata, som derefter sætter Di Maria i spil.

• Pepe
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 uger siden #106 af Pepe
Fuldstændig latterligt debat .
Sidste redigering: 12 år 3 uger siden ved Pepe.

12 år 3 uger siden #107 af M_linding

Pepe skrev: Fuldstændigt latterligt debat .

Hvis ikke-Real Madrid fans så med herinde, ville de dø af grin over hvor tragiske vi er... Det er rystende, at det her er hvad vi går op i:(
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, CristianoRonaldo

12 år 3 uger siden #108 af Dios

Sebberg skrev: Det er ikke for at smide mere bål på diskussionen, MEN.. Det her er da fuldstændigt sindssygt.

Det er fuldstændig grotesk det der! Det får ihvertfald ikke mig til at kunne lide ham mere. Jeg forstår godt det ry han har sig, for han har selv skabt det!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Leveret af Kunena Forum