Atlético Madrid anklager "usportslige" Real Madrid

12 år 3 uger siden #133 af Sahinovic
Nej det viser bare at Ronaldo er fløjtende ligeglad med fodbold klubben Real Madrid, det eneste der interessere ham er hans personlige rekorder og hans personlige pokaler og det viser han klart og tydeligt med sin 4-1 scoring i finalen, som jeg faktisk stadig flover mig over (altså hans reaktion).

Men skal han sælges af den grund - nej, men det er også derfor jeg aldrig bliver fan af ham.

Florentino Pérez

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 3 uger siden #134 af madrid2000
Jeg synes det er meget mærkelig reaktion fra Ronaldo. Vi er millimeter fra at tabe CHL finale og så kommer en fantastisk sidste øjebliks-redning i form af Ramos mål og så bringer det slet ikke nogen euforisk jubel frem i ham?

• Kaspercristiano
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 uger siden #135 af Kaspercristiano
Besvaret af Kaspercristiano på emne Atlético Madrid anklager "usportslige" Real Madrid
Hvad med efter kampen. Der synes jeg at han jublede fint.

Jeg har prøvet at kigge på andre forums, hvor der også optræder Madrid fans. Det er kun her at nogle har ondt over at Ronaldo ikke drønede ud til Ramos.

Men hvorfor ikke nævne at han jublede under Marcelos mål, hvor Marcelo rent faktisk afgører kampen 100%.
Sidste redigering: 12 år 3 uger siden ved Kaspercristiano.

• Lassemadrid
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 uger siden #136 af Lassemadrid
Besvaret af Lassemadrid på emne Atlético Madrid anklager "usportslige" Real Madrid
Jeg synes sgu det er underligt han ikke jublet da Ramos scoret i en Champions League finale, mod lillesøster I FUCKING OVERTIDEN.

Ronaldo spiller ikke for holdet eller klubben, men for sig selv. Han skal altid være i centrum, han kan ikke udstå at andre er i centrum.

Jeg hader ikke Ronaldo eller noget, og synes da bestemt heller ikke at han skal sælges, men skal han blive en legende, skal han til og vise han er en hold spiller, så der er flere positive ting om ham end negative ting.

Det er bestemt en negativ ting, man ikke gider juble, når ens holdkammerat score sådan et vigtigt mål.

• Kaspercristiano
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 uger siden #137 af Kaspercristiano
Besvaret af Kaspercristiano på emne Atlético Madrid anklager "usportslige" Real Madrid
Cristiano jubler skal det så lige siges.

Leveret af Kunena Forum