Atlético Madrid anklager "usportslige" Real Madrid
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
PS: Nej, jeg hader ikke Ronaldo.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Perez' er heller ikke ligefrem værd at tage fat på. Jeg vil endda mene, at han var forbavsende behersket, omstændighederne taget i betragtning. Lur mig, om Cerezo ikke havde kunne kravle ned af tribunen af ren eufori, havde de vundet deres første CL-trofæ i deres historie.
Hvad Ronaldo angår må jeg tilslutte mig Real-Laudrup og Sebberg. Jubelscenen var ikke hånlig eller usportslig. Så hvad der små-irriterede mig ved den jubelscene var ikke dét, men snarere det at det fremstod som, at han først kunne være rigtig glad når han selv scorede - om det så skulle være det afgørende mål i de døende minutter eller en scoring til 4-1 på en halv-tyndt straffespark mod en mentalt og fysisk ødelagt modstander. Dét irriterer mig.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
- Brylle
- Gæst
-
Nu må I sgu tage jer sammen og lade være at hate på Ronaldo..
Brylle skrev: Hold da op... At manden jubler over at score i sæsonens største og vigtigste kamp.... Jeg kan ikke umiddelbart få øje på Marcelo ved Ronaldos scoring, så det gælder vel også ham, at han er mega irriterende, når han ikke jublede lige så meget som ved sin egen scoring? Bale gik også fuldstændig amok ved sin scoring, men selvom han, udover Morata, var tættest på Ronaldo er han ikke blandt de 3 første henne hos Ronaldo. Så er Bale også irriterende?
Det er ikke jublen, men ikke-jublen.
Mht. Bale, så scorede han målet til 2-1, og der er vel en forskel på det afgørende mål til 2-1 og så en scoring til 4-1 på et halv-tyndt straffespark mod en mentalt og fysisk ødelagt modstander? Jeg kan i hvert fald ikke klandre nogen for ikke at gå komplet amok i jubel over det sidstnævnte, men det kan jeg til gengæld over det førstnævnte.
Det drejer sig dog om den manglende jubel på de afgørende mål, og ikke så meget jublen over hans eget.
- Brylle
- Gæst
-
Og det gør mit synspunkt også. Så kan vi gå videre med Marcelo, der heller ikke lavede det afgørende mål, men alligevel gik mere amok over sit eget mål, for "det må man jo ikke"...Jaken skrev:
Brylle skrev: Hold da op... At manden jubler over at score i sæsonens største og vigtigste kamp.... Jeg kan ikke umiddelbart få øje på Marcelo ved Ronaldos scoring, så det gælder vel også ham, at han er mega irriterende, når han ikke jublede lige så meget som ved sin egen scoring? Bale gik også fuldstændig amok ved sin scoring, men selvom han, udover Morata, var tættest på Ronaldo er han ikke blandt de 3 første henne hos Ronaldo. Så er Bale også irriterende?
Det er ikke jublen, men ikke-jublen.
Mht. Bale, så scorede han målet til 2-1, og der er vel en forskel på det afgørende mål til 2-1 og så en scoring til 4-1 på et halv-tyndt straffespark mod en mentalt og fysisk ødelagt modstander? Jeg kan i hvert fald ikke klandre nogen for ikke at gå komplet amok i jubel over det sidstnævnte, men det kan jeg til gengæld over det førstnævnte.
Det drejer sig dog om den manglende jubel på de afgørende mål, og ikke så meget jublen over hans eget.
Jeg har set Suarez, Zlatan og Balotelli gøre præcis det samme som Ronaldo - både jubel-scenen i manglen på samme - uden at nogen tog anstød af det.
Kan vi ikke godt snart droppe det der psykolog-pjat? Eller i hvert fald sige, at hvis det skal gælde for Ronaldo, så skal det også gælde for alle andre?
Så er vi vel nødt til at fyre idioten?
- Brylle
- Gæst
-
Casillas løb heller ikke hele vejen op i den anden ende og jublede med resten af holdet - Ind med Lopez!M_linding skrev: FUCK! Jeg har lige opdaget, at Ancelotti ikke jubler ved hverken Ramos ELLER Bales mål!
Brylle skrev: Og det gør mit synspunkt også. Så kan vi gå videre med Marcelo, der heller ikke lavede det afgørende mål, men alligevel gik mere amok over sit eget mål, for "det må man jo ikke"...
Igen, det er ikke et spørgsmål om at gå "mere amok over sit eget mål", det er et spørgsmål om slet ikke at gå amok over i sandhed betydningsfulde mål.
I øvrigt, var Marcelos mål ét der sikrede sejren og la Décima, hvor Ronaldos var et der fuldendte ydmygelsen.
M_linding skrev: FUCK! Jeg har lige opdaget, at Ancelotti ikke jubler ved hverken Ramos ELLER Bales mål!
Jamen, hold dog op... Folk farer mere op over andres små-irritation over en overdrevet jubelscene end selve små-irritationen.
Hvad vi, os små-kritikere, skrev var egentlig ret tilbageholdent og blot á la: "For mig, er det fint, at Ronaldo fejrer sine mål på nogle meget ekstravagante og egoistiske måder. Men...", "Jubelscenen var ikke hånlig eller usportslig" og så fremdeles. Ingen har krævet ham solgt, tævet eller korsfæstet, så skal vi nu ikke liiige holde lidt igen med at være så forraget over andres små-irritationer?
I gør det til et mærkbart større problem end hvad vi (og jeg tillader mig at skrive vi) har gjort det.
Besides, er det virkelig SÅ vanvittigt, hovedløst og uforståeligt, at man kan blive forundret over behovet for at tage sin trøje af og stå og spænde samtlige muskler i sin krop efter et mål til 4-1 på et ret tyndt straffespark mod knuste modstandere?
- Brylle
- Gæst
-
Real-Laudrup skrev:
PS: Nej, jeg hader ikke Ronaldo.
Jeg gik lige på skattejagt
Real-Laudrup skrev: Ronaldo er ikke verdens bedste angriber, det er Messi. Jeg har fået nok af Ronaldo og alle de negative ting han bringer men desværre(for mig) bliver han i Madrid til 2018
Real-Laudrup skrev:
Enig! Ud med Ronaldo, ind med Mata.baggins skrev: Vores fortabte søn, vores Fabregas - håber at han snart vender hjem.
Gu fanden hader du Ronaldo.