Truppen mod Juventus, CL., kvartfinale 2. kamp

8 år 2 måneder siden #157 af Daniel

Andersdrengen skrev: @ Daniel

Har jeg da også allerede gjort - bare rolig...

"Der er ingen - som i absolut INGEN - der er interesseret i at læse, hvad du mener der er ret og rimeligt jf. husreglerne". - Godt at du kan svare på vegne af alle de andre medlemmer herinde.

Det er det, jeg er her for. Vend dig til det.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 2 måneder siden #158 af Andersdrengen
@ Daniel

Det kommer så ikke til at ske ;)

8 år 2 måneder siden #159 af Vinícius

Zyconith skrev:

Kratmus skrev: Kampen afspejler godt en af vores store defensive svagheder. Marcelo er for offensiv, så man skal angribe i hans side. Én midtstopper bliver nødt til at trække ud og presse på backen. Derfor bliver det Carvajal og en anden midtstopper, der står i feltet med 2 angribere. Nogle gange når Casemiro tilbage, men hvis ikke, er det en utrolig farlig situation, hvis Carvajal skal dække en stor spiller som Mandzukic.

Det er jo ikke engang fordi Marcelo er for offensiv. Når han står overfor Costa eller hvem det var der slog indlæggene, så skal han jo gå på manden og ikke tillade ham at lave indlægget i første omgang. Det er simpelthen for sløset.

Det er egentlig rigtigt. Hvis Marcelo bare var middelmådig offensivt, ville Marcelo ikke spille for en topklub. Han er den bedste offensive back i verden(i min optik - Alba er måske bedre i denne sæson), men defensivt er der mange bedre, heriblandt Alba.

On another note:
Åhhh, ungdommens misforståede stolthed.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Sidste redigering: 8 år 2 måneder siden ved Vinícius.

8 år 2 måneder siden #160 af El Siete
Sport omtaler gårsdagens kamp som “Århundredets tyveri.” Sjovt, hvad var der lige der skete for ca. et år siden i Barcelona-PSG. Jo, et straffespark mod Suarez der blev skubbet i ryggen.

Til Barcelona-fans med ondt i røven.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Zyconith, Chamartin

8 år 2 måneder siden #161 af Zyconith

Andersdrengen skrev: @ Kratmus

Jeg forstår hvad du mener, og jeg er i og for sig enig i det du skriver... Men jeg synes stadig ikke kan retfærdiggøre at Sebberg omtaler andre mennesker på den måde, hvilket det heller ikke ville være på legepladsen på trods af man er ny :). Det er simpelthen for arrogant og menneske nedsættende, og hører ingen steder hjemme i det offentlige rum, hvilket dette forum til dels er...

Anders jeg kan 100% godt følge dig i din skepsis omkring hvorvidt der var straffespark, men jo mere jeg ser den igen, jo mere overbevist om bliver jeg på at der var straffespark. Du kan jo ikke komme bragende ind i en modspiller bagfra med hænder i ryggen, og et knæ tæt på hovedhøjde hvor han formår at sparke ham i ribbenene før han rammer bolden (hvis han overhovedet gør det).

Noget andet er Lucas' fald. Når han falder så "let", og nu skal jeg ikke kunne sige hvorvidt han rent faktisk blev bragt ud af balance, men alt andet lige er det jo super ubehageligt at blive skubbet i ryggen. Tænk bare på Neymar der var tæt på at blive invalideret. Og når vi har at gøre med fodboldspillere på her niveau, er de jo også vanvittigt dygtige til at beskytte sig selv i situationer der potentielt set kunne være farlige og fx afvige et eventuelt slag ved en tackling, men stadig falde for at tilkæmpe sig sit retmæssige frispark. Jeg synes at Lucas Vazquez reaktion er helt okay, både fordi Benatia er ude på dybt vand, men også som en "forsvarsmekanisme", hvis det giver mening.

Edit: Helt enig i dine bemærkninger om Sebberg, arrogant type og meget menneske nedsættende :)

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 8 år 2 måneder siden ved Zyconith.
Følgende bruger(e) sagde tak: Andersdrengen

8 år 2 måneder siden #162 af Administrationen

Andersdrengen skrev: @ Sebberg

"Kan vi ikke bare se ovenstående video og så parkere snakken om det her straffespark. Der er jo absolut ingen tvivl om, at straffesparket ikke alene 'kan dømmes', men SKAL dømmes." - Nej ikke så længe jeg har adgang til dette forum. Jo jeg synes der er tvivl på trods af at du prøver at gennemtrumfe... Hvis der ikke var tvivl, så var debatten aldrig kommet op, så jo der er absolut tvivl - måske ikke så meget herinde, men jeg vil stå fast ved at jeg stadig ikke synes der var straffe :) Og det er da dejligt at du samtidig kan hæve dig op over andre og omtale andre som pøblen, det er virkelig noget mærkeligt noget og sige...

@ Admin, er det tilladt herinde og antaste andre mennesker og deres holdninger som værende pøblen - det kan jo næsten sidesættes med racisme? Hvis ja, så synes jeg husreglerne bør skrives om...

Helt kort kan det siges, at der ikke er noget i den verserende debat, som giver anledning til løftede pegefingre.

Man kan dog godt undre sig over, at du har så travlt med at blive kaldt "pøblen", når du selv kalder alt og alle for arrogante, hvis ikke de lige deler din holdning.

8 år 2 måneder siden #163 af Administrationen
Tillykke med titlen, Kratmus ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Vinícius

8 år 2 måneder siden #164 af Vinícius

Administrationen skrev: Tillykke med titlen, Kratmus ;-)

Hahaha fedt :D !!

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

8 år 2 måneder siden #165 af Andersdrengen
@Admin

Det er taget til efterretning.

Det er åbenbart tilladt at tale nedsættende til andre mennesker, og så endda i vendinger, som har været anset som værende meget nedsættende tale i over 100 år. Jeg mener ikke administrationen er sit ansvar voksent, for hvis den havde gjort sig den ulejlighed og undersøge hvornår jeg havde omtalt andre som arrogante, så burde de nok ha' set anderledes på det. Den store (en platin bruger) må sige/skrive hvad han/hun vil, mens nytilkomne skal vare deres mund hvis ikke de skal udelukkes - er det kun mig, eller ringer det ikke klokker i andre sammenhænge?

Jeg siger til folk at de er arrogante, når de forsøger at gennemtvinge deres mening i kraftige vendinger, og tilsidesætter andres meninger ved at kalde dem f.eks. idioti - hvis det ikke er arrogance, hvad er det så?
Sidste redigering: 8 år 2 måneder siden ved Andersdrengen.

• Aouassar
  • Gæst
  • Gæst
8 år 2 måneder siden #166 af Aouassar
Besvaret af Aouassar på emne Truppen mod Juventus, CL., kvartfinale 2. kamp
Jeg undskylder hvis jeg har gjort mig upopulær eller andet herinde.

8 år 2 måneder siden #167 af Zyconith
Nu begynder det for alvor at blive syret...

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 8 år 2 måneder siden ved Zyconith.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, Lukita

8 år 2 måneder siden #168 af BBB

Andersdrengen skrev: @Admin

Det er taget til efterretning.

Det er åbenbart tilladt at tale nedsættende til andre mennesker, og så endda i vendinger, som har været anset som værende meget nedsættende tale i over 100 år. Jeg mener ikke administrationen er sit ansvar voksent, for hvis den havde gjort sig den ulejlighed og undersøge hvornår jeg havde omtalt andre som arrogante, så burde de nok ha' set anderledes på det. Den store (en platin bruger) må sige/skrive hvad han/hun vil, mens nytilkomne skal vare deres mund hvis ikke de skal udelukkes - er det kun mig, eller ringer det ikke klokker i andre sammenhænge?

Der er da ingen, som har truet dig med udelukkelse. Som jeg læser det er du maksimalt blevet drillet med, at dine argumenter ikke er brugbare i en diskussion om reglerne ved frispark. Måske føler du ikke, at der er straffespark, men dine følelser er nu engang ikke en del af fodboldloven. De fleste andre herinde har parkeret diskussionen om straffesparket, men i stedet for at acceptere at I ikke bliver enige, så angriber du andre brugeres forsøg på at lukke en diskussion ned.

Andersdrengen skrev: Jeg siger til folk at de er arrogante, når de forsøger at gennemtvinge deres mening i kraftige vendinger, og tilsidesætter andres meninger ved at kalde dem f.eks. idioti - hvis det ikke er arrogance, hvad er det så?

Så er det sandheden. På midten af banen i det 42. minut vil et skub i ryggen give frispark. Hvorfor skulle det ikke også give et frispark, hvis det er i det 92. minut? Fodboldloven vil så bare at frispark i feltet bliver til straffespark. Vi kan sagtens have en diskussion om det saglige i at fratage dommeren mulighed for at dømme, når de 90 minutter er gået. Mit udgangspunkt vil være, at forslaget er fjollet, men du skal være velkommen til at argumentere for dit synspunkt.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez

Leveret af Kunena Forum