Optakt: Real Madrid - Atlético Madrid, europæisk Super Cup

7 år 10 måneder siden #13 af nono
Hvorfor ligner Asensio en der aldrig har tæmmet en fodbold før? Hvorfor er han pludselig så nervøs....

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 10 måneder siden #14 af Raul7-2880
Seriøst tjek lige vores bænk!? Tragikomisk
Savner de tider hvor vores bænk bestod af spillere som James, Morata og Pepe.
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

7 år 10 måneder siden #15 af Hansen
Benzema, Bale og Asensio er lidt sløset her til start

7 år 10 måneder siden #16 af Hansen
Meget bedre spil! Og hvor jeg elsker at Ramos slår Costa til jorden, han skal bare sættes på plads!!

7 år 10 måneder siden #17 af elle44
Der mangler i den grad offensiv bredde. Men bare rolig, vi får måske Rodrigo.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lukita, Ramos4

7 år 10 måneder siden #18 af Ramos4

Raul7-2880 skrev: Seriøst tjek lige vores bænk!? Tragikomisk
Savner de tider hvor vores bænk bestod af spillere som James, Morata og Pepe.

Hvad snakker du om? Vi sætter da bare Ceballos ind! *smiley der skyder sig i hovedet*

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

7 år 10 måneder siden #19 af madrid2000

7 år 10 måneder siden #20 af Hansen

elle44 skrev: Der mangler i den grad offensiv bredde. Men bare rolig, vi får måske Rodrigo.

Og der kom Benzema
Sidste redigering: 7 år 10 måneder siden ved Hansen.

7 år 10 måneder siden #21 af Ramos4
Det er rart at se de offensive folk tør tage chancer. Asensio med et skud med højrefoden her. Det er dejligt at man ikke er bundet af at skulle spille én spiller god i alle angreb. Benzema virker fem år yngre.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Vildfaren

7 år 10 måneder siden #22 af nono
Jeg siger ikke at Gareth Bale er dårlig, slet ikke...... Men:

... Han er bare så fandens utiltalende på en fodboldbane. Ikke mindst på en spansk fodboldbane. Fyldt med tekniske og vævre spillere med et lavt tyngdepunkt. Han ligner et fremmed-element. Som ananas på pizza... Der er ikke i sig selv noget i vejen med ananas, det hører bare slet ikke hjemme på en pizza. Ligesom Bale ikke hører hjemme i Real Madrid.

Utroligt at Perez takkede nej til Ronaldinho med begrundelsen at han var for grim og så få år efter gør fodboldhistoriens mest uæstetiske, lemmedaskende bæst til verdens dyreste. Endnu mere utroligt at han overlevede dette transfer-vindue.
Sidste redigering: 7 år 10 måneder siden ved nono.
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
7 år 10 måneder siden #23 af Brylle
Casemiro gemmer sig for meget, hvis han skal være en del af denne stil, Carvajal skal tage sig sammen hvis han skal være en del af dette hold. Der sidder en fuldgod erstatning derude.

Udover det, så synes jeg der er rigtig mange gode ting i en meget tidlig test for holdet. Det er trods alt et klassemandskab vi møder og de har virkelig oprustet. Bale, Benzema og Kroos gør det glimrende.
Sidste redigering: 7 år 10 måneder siden ved Brylle.

7 år 10 måneder siden #24 af Ramos4

Brylle skrev: Casemiro gemmer sig for meget, hvis han skal være en del af denne stil, Carvajal skal tage sig sammen hvis han skal være en del af dette hold. Der sidder en fuldgod erstatning derude.

Udover det, så synes jeg der er rigtig mange gode ting i en meget tidlig test for holdet. Det er trods alt et klassemandskab vi møder og de har virkelig oprustet. Bale, Benzema og Kroos gør det glimrende.

Casemiro tror altid han har hele dagen til at aflevere, det er voldsomt irriterende. Carvajal er godt nok faldet i niveau ja, men alligevel føler jeg mig altid tryg ved ham trods alt.

Leveret af Kunena Forum