Optakt: Real Madrid - Atlético Madrid, europæisk Super Cup

6 år 3 måneder siden #85 af Raul7-2880
Et nederlag til Atl. Madrid er ikke bekymrende overhovedet.
Men bredden af truppen er bekymrende:
- Lucas
- Mayoral
- Cabellos
- Valverde
- Junior
- Reguilon
- Llorente

Off-topic:
Der var en bruger der skrev at vi var blandt mesterskabsfavoritterne i la liga... han burde få livsvarig udelukkelse.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 3 måneder siden #86 af elle44

HHB65 skrev: Det mest bekymrede i forhold til sæsonen efter dagens kamp er, at vi må sidde på en gigantisk kiste af penge til tranders, men markedet bliver sværere og sværere for hver dag der går...
Atletico og Barca har væsentligt forbedret bredden i deres trupper, så hvis vi skal konkurrere i alle konkurrencer, og især endelig prøve hive mesterskabet hjem, så virker bredden ikke god nok når skader begyndere at ramme...

Jeg vil vove påstå at bredden er dårlig selv uden skader. Hvis vi skal op og jagte et mål har vi intet at sætte ind. Tør slet ikke tænke på at vi får skader, det fortrænger jeg bare lidt endnu.
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul7-2880, Cristiano7

6 år 3 måneder siden #87 af Fondo_Sur

elle44 skrev:

HHB65 skrev: Det mest bekymrede i forhold til sæsonen efter dagens kamp er, at vi må sidde på en gigantisk kiste af penge til tranders, men markedet bliver sværere og sværere for hver dag der går...
Atletico og Barca har væsentligt forbedret bredden i deres trupper, så hvis vi skal konkurrere i alle konkurrencer, og især endelig prøve hive mesterskabet hjem, så virker bredden ikke god nok når skader begyndere at ramme...

Jeg vil vove påstå at bredden er dårlig selv uden skader. Hvis vi skal op og jagte et mål har vi intet at sætte ind. Tør slet ikke tænke på at vi får skader, det fortrænger jeg bare lidt endnu.

Jeg vil mene at den allerede er gal i startopstillingen. Isco og til dels Benzema og Bale har for store mangler.

Lopetegui skal fuldføre sit taktisk aftryk fuldstændigt ellers er der ikke meget at komme efter.

6 år 3 måneder siden #88 af Sebberg
Puha en kamp. Jeg synes egentligt, at spillet i store træk var spændende, og jeg tror sagtens, at gårsdagens opstilling kan udrette store ting. I aftes blev dog skæmmet af en række jammerlige aktioner, der mest af alt nok handler om, at det var sæsonens første kamp. Specielt Marcelo og Varane ved mål to og tre er jo under al kritik.

NÅR det så er sagt, så understreger den forlængede spilletid jo også helt klart, at vi mangler noget bredde i truppen, og at vi mangler spillere til den fase, hvor vi jagter et mål. Jeg havde egentligt sådan stille og roligt affundet mig med, at der ikke blev hentet noget, men jeg tror måske også, at jeg havde glemt niveauet hos Lucas V. og i særdeleshed Mayoral. Det er simpelthen en skændsel for vores klub, hvis det skal være de spillere, der skal redde kastanjerne ud af ilden, når vi er bagud.

Vi bliver NØDT til at hente i hvert fald to spillere. Vi skal have en angriber og en kantspiller, men vigtigst af alt skal vi bare have noget målfarlighed. Hazard er jo desværre - åbenbart - umuligt, selvom han ville passe perfekt ind i systemet, men så bliver vi nødt til at gå på kompromis med vores nyfundne passive og kræsne transferstrategi og stange tungt ud på en anden spiller
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, andreashn, Dragam

6 år 3 måneder siden #89 af Real HWL

Sebberg skrev: Puha en kamp. Jeg synes egentligt, at spillet i store træk var spændende, og jeg tror sagtens, at gårsdagens opstilling kan udrette store ting. I aftes blev dog skæmmet af en række jammerlige aktioner, der mest af alt nok handler om, at det var sæsonens første kamp. Specielt Marcelo og Varane ved mål to og tre er jo under al kritik.

NÅR det så er sagt, så understreger den forlængede spilletid jo også helt klart, at vi mangler noget bredde i truppen, og at vi mangler spillere til den fase, hvor vi jagter et mål. Jeg havde egentligt sådan stille og roligt affundet mig med, at der ikke blev hentet noget, men jeg tror måske også, at jeg havde glemt niveauet hos Lucas V. og i særdeleshed Mayoral. Det er simpelthen en skændsel for vores klub, hvis det skal være de spillere, der skal redde kastanjerne ud af ilden, når vi er bagud.

Vi bliver NØDT til at hente i hvert fald to spillere. Vi skal have en angriber og en kantspiller, men vigtigst af alt skal vi bare have noget målfarlighed. Hazard er jo desværre - åbenbart - umuligt, selvom han ville passe perfekt ind i systemet, men så bliver vi nødt til at gå på kompromis med vores nyfundne passive og kræsne transferstrategi og stange tungt ud på en anden spiller

Jeg tror ikke Hazard er umulig for Real. Jeg tror simpelthen bare man satser på Asensio. Han skal bevise nu at han er god nok til Real Madrid. Til næste år bliver han 23, og så er man ikke noget talent mere. Der skal han være på vej mod toppen. Han skal til eksamen i år.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, El Siete

6 år 3 måneder siden #90 af Elto92
Puha jeg havde helt glemt følelsen af at tabe en finale.....

6 år 3 måneder siden #91 af nono
Simeone: “Vores brede trup sikrede sejren.”

6 år 3 måneder siden #92 af Cristiano7

Real HWL skrev:

Cristiano7 skrev:

Real HWL skrev: Det er meget naturligt at man ikke vinder det stor når man er ved at bygge et nyt projekt op. Jeg tror 100% på Lopetegui.

Det gør jeg også.

Jeg tror bare ikke på Benzema og Mayoral igennem en hel sæson.

Jeg tror på Benzema, og så tror jeg at der bliver hentet en angriber. De hænger bare ikke på træerne.

Den her sæson handler om at finde sig selv igen med en ny træner nyt system. Der vil altid være en nedgang efter en stor ære.

Benzema er ikke en rigtig angriber, han er dog meget dygtig til at skabe plads til sine medspillere og spiller bolden rundt. Han skabte meget plads til Ronaldo, som så kunne score en hel masse. Nu mangler vi faktisk en rigtig angriber som har en kæmpe målnæse som Ronaldo.

Når Isco, Asensio og Bale har en dårlig dag mod en midterhold på udebane - tror jeg ikke at Benzema eller Mayoral kan vinde kampen for os. De har ikke en angribers mentalitet som vi ser hos Ronaldo, Diego Costa, Lewandowski, Cavani osv.

6 år 3 måneder siden #93 af nono
Nu ved jeg godt at alle folk herinde ønsker sig Neymar og Hazard, men hvis vi ser på kampen i går var det jo forsvaret og totalt mangel på økonomisering af kræfter (det høje genpres) der kostede sejren...

Herudover kan jeg slet ikke se hverken Hazard eller Neymar løse problem med mangelden kynisme. For mig ville en Cavani og Kanté være to perfekte køb.

6 år 3 måneder siden #94 af Raul7-2880

Elto92 skrev: Puha jeg havde helt glemt følelsen af at tabe en finale.....

Så du føler den alligevel? :-)

6 år 3 måneder siden #95 af Elkrimi

nono skrev: Nu ved jeg godt at alle folk herinde ønsker sig Neymar og Hazard, men hvis vi ser på kampen i går var det jo forsvaret og totalt mangel på økonomisering af kræfter (det høje genpres) der kostede sejren...

Herudover kan jeg slet ikke se hverken Hazard eller Neymar løse problem med mangelden kynisme. For mig ville en Cavani og Kanté være to perfekte køb.

Selvom bænken var af faretruende lav kvalitet i går, så er det altså bare svært at gardere sig mod så store personlige fejl som Varane og Marcelo laver ved de to afgørende scoringer. Det er tydelige tegn på at de endnu ikke er klar til en så lang kamp i det tempo, og/eller led de under at midtbanen og angrebet ikke kunne holde til det høje tempo.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, REAL

6 år 3 måneder siden #96 af madrid2000
Vi mangler stadigvæk noget kvalitet på bænken. Nogle spillere, der giver håb, at sætte ind.

Hvis vi skal jagte et mål og sætter Mayoral ind - det giver ingen håb. Jeg har aldrig set ham præstere eller score nogle vigtige mål. Det er ikke hans skyld, men måske skulle han lejes ud til en La Liga club for at får noget erfaring.

Jeg vurdere ikke holdet ud fra kampen igår, men jeg kan ikke forstille mig, at Isco, Bale, Benzema og Asensio dominere Bayern, Juve, PSG, Barcelona og de andre store hold. Hvis det ikke kører for dem, hvem sætter vi ind?

Leveret af Kunena Forum