Optakt: Real Madrid - Atlético Madrid, europæisk Super Cup

7 år 10 måneder siden #25 af Hansen
Det startede meget langsomt i de første 10-15 minutter. Men jeg syntes faktisk det ser meget meget lovende ud hidtil! Hurtige kombinationer, hurtig genpres. Jeg synes vi minder lidt om Atletico, sådan spillemæssigt :D haha

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 10 måneder siden #26 af Kiwes
Jeg glæder mig godt nok til at Navas kommer på bænken. Ikke den nemmeste bold at tage, men jeg forventer alligevel at en klasse målmand tager den. Jeg håber virkelig at Courtois lever op til alt det vi forventer af ham.

7 år 10 måneder siden #27 af Real Madrid
Carvajal og vores to brasilianere, har alle dage været langsomme startere. Jeg føler mig nu fortrøstningsfuld med alle tre. Det er ikke helt godt og heller ikke helt skidt. Tror vi tager pokalen. Der mangler godt nok noget X-Factor til vores offensiv... bliver ikke den mest ophidsende offensiv i år..

No solo soy perfecto, también soy Madridista

7 år 10 måneder siden #28 af Matamoro

nono skrev: Jeg siger ikke at Gareth Bale er dårlig, slet ikke...... Men:

... Han er bare så fandens utiltalende på en fodboldbane. Ikke mindst på en spansk fodboldbane. Fyldt med tekniske og vævre spillere med et lavt tyngdepunkt. Han ligner et fremmed-element. Som ananas på pizza... Der er ikke i sig selv noget i vejen med ananas, det hører bare slet ikke hjemme på en pizza. Ligesom Bale ikke hører hjemme i Real Madrid.

Utroligt at Perez takkede nej til Ronaldinho med begrundelsen at han var for grim og så få år efter gør fodboldhistoriens mest uæstetiske, lemmedaskende bæst til verdens dyreste. Endnu mere utroligt at han overlevede dette transfer-vindue.

Dette indlæg taler vist for sig selv. Får mig til at tænke på min ekskæreste der så fodbold pga spillernes udseende. Nono springer ud som kvinde ;-)
Sidste redigering: 7 år 10 måneder siden ved Matamoro.
Følgende bruger(e) sagde tak: nono, madrid2000

7 år 10 måneder siden #29 af Matamoro
Hvad kan vi lære af første halvleg? Casemiro og Navas passer ikke ind i konceptet. Kroos skal ned som spilstyrende sekser og Coutouis skal ind på kassen

7 år 10 måneder siden #30 af Real Madrid

Matamoro skrev: Hvad kan vi lære af første halvleg? Casemiro og Navas passer ikke ind i konceptet. Kroos skal ned som spilstyrende sekser og Coutouis skal ind på kassen

Vist lidt for tidligt at konkludere. Casemiro har spillet utallige (gode) kampe, hvor vi også har været holdet med mest boldbesiddelse, mod hold med stærkt genpres.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 7 år 10 måneder siden ved Real Madrid.

7 år 10 måneder siden #31 af elle44

Matamoro skrev: Hvad kan vi lære af første halvleg? Casemiro og Navas passer ikke ind i konceptet. Kroos skal ned som spilstyrende sekser og Coutouis skal ind på kassen

Tænker den opstilling i hvert fald bør forsøges mod nogle af de dårligere modstandere. Casemiro har dog stadig vundet en del bolde idag.

7 år 10 måneder siden #32 af Hansen
Så køøøøøligt!!!!!!

7 år 10 måneder siden #33 af Ramos4
Fedt du holder bolden i spil, Marcelo. Genialt!

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

7 år 10 måneder siden #34 af Kiwes
god aflevering marcelo

7 år 10 måneder siden #35 af madrid2000
Torskedumt af Marcelo.
Han har ellers været helt fantastisk. Især i første halveg.

7 år 10 måneder siden #36 af Hansen
Det er altså anden gang Navas SKAL have den bold!!! Så frustrerende!!!

Leveret af Kunena Forum