Optakt: Real Madrid - Atlético Madrid, europæisk Super Cup

7 år 10 måneder siden #37 af Ramos4
Vi har spillet alt for langsomt i 2. halvleg.

Hvor ville jeg dog ønske at Lopetegui blev den første træner i umindelige tider, til at blive ved at spille fodbold når vi fører. Det der med at trække sig helt ned i eget numsehul hver gang vi fører, det er altså hverken værdigt eller særlig effektivt.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 10 måneder siden #38 af Real HWL
Anden halvleg har modsat den første været helt forfærdelig. Specielt efter føringsmålet overlader man alt til Atletico. Der havde jeg forventet at man forsvaret sig lidt mere med bolden. Skuffende!
Sidste redigering: 7 år 10 måneder siden ved Real HWL.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, elle44

7 år 10 måneder siden #39 af Cristiano7
Real har spillet en rigtig fin kamp, men med dumme fejl (Tak Marcelo)

Der er to ting...

1. Bale bliver aldrig lige så afgørende som CR7
2. Vi har brug for en rigtig god skarpetter, som kan komme ind, gør en forskel og fokuser på at score mål. En hardhitter type. Ville hellere ikke sætte Mayoral ind mod Atletico.. men angrebet bliver ikke mere farligere af at sætte Modric, Ceballos eller Vasquez ind.
Sidste redigering: 7 år 10 måneder siden ved Cristiano7. Begrundelse: Tilføjelse

7 år 10 måneder siden #40 af madrid2000

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
7 år 10 måneder siden #41 af Brylle
Jeg kunne godt tænke mig at se Vinicius komme ind og udfordre lidt på en træt Juanfran. Han begynder allerede at slæbe sig selv rundt på banen, så der bør man køre lidt på. Irriterende anden halvleg som har kørt på Atleticos præmisser. Udskiftningen af Asensio med Isco ude på kanten virkede på ingen måde, desværre...

7 år 10 måneder siden #42 af Vinícius

madrid2000 skrev: Jeg venter på vi sætter Ronaldo ind.

Nu er det ikke ligefrem mod Atletico, at Ronaldo normalt har shinet :)

Jeg kan se mange gode ideer i spillet, men der mangler en direkte angribertype, ala. Morata eller Mariano,

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

7 år 10 måneder siden #43 af Kiwes
AMEN..... det er jo den tredje personlige fejl!!! hvorfor spiller vi bolden rundt i eget felt!!

7 år 10 måneder siden #44 af Daniel
Forsvarsmæssigt har vi sejlet i dag!

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
7 år 10 måneder siden #45 af Brylle
Varane kludrer godt nok i det, men hvorfor skal han have sådan en bold? 2 mod 2 omkring eget felt og Ramos vælger at prikke den op til en midterforsvarer med ryggen mod målet... Det er simpelthen så latterligt dumt. Nu har han startet sæsonen med at klovne rundt ved 2 mål. Jeg orker ikke en sæsonstart mere, hvor han ikke føler at han behøver spille godt.

På den lyse side vinder Atletico på at vores spillere leger idioter. Den næste dårlige nyhed er så at Lopeteguis satsning består af Mayoral.
Sidste redigering: 7 år 10 måneder siden ved Brylle.

7 år 10 måneder siden #46 af Ramos4

Kratmus skrev:

madrid2000 skrev: Jeg venter på vi sætter Ronaldo ind.

Nu er det ikke ligefrem mod Atletico, at Ronaldo normalt har shinet :)

Jeg kan se mange gode ideer i spillet, men der mangler en direkte angribertype, ala. Morata eller Mariano,

Ronaldo scorede 22 gange mod Atletico.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

7 år 10 måneder siden #47 af Jbner
Det virker til at holdet har fået at vide at det er forbudt at losse bolden væk. Den skal spilles ud af forsvaret, og det har nu kostet et mål, og adskillige chancer til Atletico. Hvis det er tilfældet, har vi fået en elendig træner. Hvis det er spillerne på egen hånd der agerer sådan, så håber jeg der bliver uddelt nogle lussinger i omklædningsrummet, for det er da det mest uintelligente forsvarsspil jeg længe har set...

7 år 10 måneder siden #48 af Hansen
Vi kommer ikke til at vinde en skid, hvis vi ikke kan sætte Ateltico på plads idag.. trist..

Leveret af Kunena Forum