Optakt: Real Madrid - Atlético Madrid, europæisk Super Cup
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Skræmmefaktor 2/10 for Atleticos forsvar.
2-4..
Det lover ikke godt for sæsonen.
Vi spiller for meget med afleveringer og dribleringer i stedet for at sparke bolden i kassen.
Ramos4 skrev:
Kratmus skrev:
madrid2000 skrev: Jeg venter på vi sætter Ronaldo ind.
Nu er det ikke ligefrem mod Atletico, at Ronaldo normalt har shinet :)
Jeg kan se mange gode ideer i spillet, men der mangler en direkte angribertype, ala. Morata eller Mariano,
Ronaldo scorede 22 gange mod Atletico.
Du har nok ret - hukommelsen svigtede :)
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
- Brylle
- Gæst
-
Sæsonen bliver jo ikke defineret af en kamp i august måned. Lopetegui har haft 1½ måned med holdet og fælles for alle indkasserede mål er at spillerne individuelt sutter. Det er tidligt at sige noget om det.Hansen skrev: Vi kommer ikke til at vinde en skid, hvis vi ikke kan sætte Ateltico på plads idag.. trist..
- Arnenugacream
- Ekspert bruger
-
Sløjt forsvarsspil der har givet dem alle 3 mål. Også fine afslutninger af både Costa og Saul omend jeg synes Navas skal være noget bedre på den første.
Spillet var ellers glimrende fra det 10-65 min. Da vi kommer på 2-1 trækker vi os for langt tilbage, men de bliver jo egentlig ikke farlige før vi laver håbløse fejl.
Hazard må man gerne smide en milliard efter. Han vil passe perfekt ind på det her hold og den måde vi skal spille på.
Man må også give dem de skarpe på de afslutninger de får.
FAT DET NU! SELV EN BLIND HØNE KAN SE AT ATLETICO ER LANGT FORAN OS SPILLER FOR SPILLER!
OG NEJ ISCO ER IKKE DISCO!
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Brylle skrev:
Sæsonen bliver jo ikke defineret af en kamp i august måned. Lopetegui har haft 1½ måned med holdet og fælles for alle indkasserede mål er at spillerne individuelt sutter. Det er tidligt at sige noget om det.Hansen skrev: Vi kommer ikke til at vinde en skid, hvis vi ikke kan sætte Ateltico på plads idag.. trist..
Du kan da ikke mene, at vi spiller godt fodbold p.t? Vi bliver fuldstændig udspillet af ATLETICO!!
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Bale er helt usynlig i 2. halvleg og forlængelsen.