Optakt: Real Madrid - Atlético Madrid, europæisk Super Cup

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
7 år 10 måneder siden #61 af Brylle

Hansen skrev:

Brylle skrev:

Hansen skrev: Vi kommer ikke til at vinde en skid, hvis vi ikke kan sætte Ateltico på plads idag.. trist..

Sæsonen bliver jo ikke defineret af en kamp i august måned. Lopetegui har haft 1½ måned med holdet og fælles for alle indkasserede mål er at spillerne individuelt sutter. Det er tidligt at sige noget om det.

Du kan da ikke mene, at vi spiller godt fodbold p.t? Vi bliver fuldstændig udspillet af ATLETICO!!

Jeg synes du skal læse hvad jeg skrev en gang mere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 10 måneder siden #62 af Reus
Det kan jo ikke komme som nogen overraskelse. Det er det nye Real Madrid. VI sætter vores tillid til en ufarlig angriber og en spiller, som sandsynligvis går i stykker efter 10 kampe. Selv hvis vi antog, at Benzema scorer 20 mål(hvilket han vel engang var god for), så er det bare ikke nok. Holdet var 17 point efter Barcelona sidste sæson, man sælger sit bedste spiller, henter ingenting ind og det her er, hvad man får.

Det er jo faktisk bare simpelt matematik. Træk 50 mål fra sidste sæson og hvad får man så. Ja, der er sikkert andre, som får mere rum og plads, men igen så er det stadigvæk tyndt. Vi kan ikke få Lewandowski, Hazard, Neymar eller Mbappé, men hvorfor fanden stoppe der? Ja, så hent Rodrigo. Ikke noget sexet køb, men så har man i det mindste noget at smide ind, når trætheden melder sig eller når vores eneste "kvalificerede" angriber går i stykker.

Jeg kan simpelthen ikke acceptere dette. Ja, det er en latterlig preseason kamp, men det her kommer bestemt til at definere vores sæson.

Da man solgte Ronaldo, så troede jeg, at Pérez havde en plan. Det fik man så svar på 2 måneder senere. Det havde han ikke.
Følgende bruger(e) sagde tak: Cristiano7

7 år 10 måneder siden #63 af Hansen

Brylle skrev:

Hansen skrev:

Brylle skrev:

Hansen skrev: Vi kommer ikke til at vinde en skid, hvis vi ikke kan sætte Ateltico på plads idag.. trist..

Sæsonen bliver jo ikke defineret af en kamp i august måned. Lopetegui har haft 1½ måned med holdet og fælles for alle indkasserede mål er at spillerne individuelt sutter. Det er tidligt at sige noget om det.

Du kan da ikke mene, at vi spiller godt fodbold p.t? Vi bliver fuldstændig udspillet af ATLETICO!!

Jeg synes du skal læse hvad jeg skrev en gang mere.

Jeg har tykket godt og længe på den. Her er min mening: Af det jeg har set fra den klare første test i sæsonen, så spiller vi helt og aldeles forfærdeligt! Derfor er min hidtig hypnose til sæsonen forfærdelig.

7 år 10 måneder siden #64 af Arnenugacream

Hansen skrev:

Brylle skrev:

Vi spillede ganske fint i store dele af kampen indtil omkring halvejs i anden halveg. Jeg vil gå så langt at sige vi var et niveau over Atletico. Da vi kommer på 2-1 ved jeg ikke hvad der sker men vi falder tilbage, og mange begynder se trætte ud. Det ændre dog ikke på at det hverken er den nye træner eller spillet som sådan der koster os idag. Det er 3 børnefejl fra nogle af vores mest rutinerede spillere. Læg dertil at de har scoret på stort set samtlige af deres skud på mål, og at et par dem er ganske habile afslutninger.

Så lad os nu vente med at male fanden på væggen til vi har smidt 3-4 point i de første 4-5 kampe i ligaen. Indtil da lad os håbe på det bedste og tage det trods alt ganske meget positive med der var i de første 60-70 min.

Men en super signing eller to er jeg enig i vil pynte. Bredden ser sløj ud!
Sidste redigering: 7 år 10 måneder siden ved Arnenugacream.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Chamartin

7 år 10 måneder siden #65 af madrid2000

7 år 10 måneder siden #66 af Hansen

Arnenugacream skrev:

Hansen skrev:

Brylle skrev:

Vi spillede ganske fint i store dele af kampen indtil omkring halvejs i anden halveg. Jeg vil gå så langt at sige vi var et niveau over Atletico. Da vi kommer på 2-1 ved jeg ikke hvad der sker men vi falder tilbage, og mange begynder se trætte ud. Det ændre dog ikke på at det hverken er den nye træner eller spillet som sådan der koster os idag. Det er 3 børnefejl fra nogle af vores mest rutinerede spillere. Læg dertil at de har scoret på stort set samtlige af deres skud på mål, og at et par dem er ganske habile afslutninger.

Så lad os nu vente med at male fanden på væggen til vi har smidt 3-4 point i de første 4-5 kampe i ligaen. Indtil da lad os håbe på det bedste og tage det trods alt ganske meget positive med der var i de første 60-70 min.

Men en super signing eller to er jeg enig i vil pynte. Bredden ser sløj ud!

Der er vise standard som man skal forholde til når man er verdens bedste fodboldklub. Det skal ske hver eneste sæson, på trods af om man har vundet ligaen i fjor eller ej. Man skal simpelthen ikke hvile på lauerbladene og slå tilbage og holde 1 år fri. Vi får ikke den super signing, det har vi åbenbart ikke pengene til, da Perez ryster dem rundt efter opgraderinger til Bernabeau.
Sidste redigering: 7 år 10 måneder siden ved Hansen.

7 år 10 måneder siden #67 af Al-Andaluzz
Skuffende spil i anden halvleg, men trods alt mange positive elementer. Jeg ser frem til, at genpresset kommer til at fungere bedre - det har jeg en forventning om kommer til at smide en del mål af sig over en sæson.

7 år 10 måneder siden #68 af Steen
Det er selvfølgelig ærgerligt at tabe, men denne kamp bør ikke ændre på noget som helst. Det er simpelthen dumt og urimeligt at forvente, at Lopetegui kan få holdet til at spille den type fodbold han er kendt for, efter blot én måned. Jeg tror stadig på projektet og træneren. Truppen derimod, den tror jeg ikke på. Men det er vel en ligegyldig snak, når klubben nægter at hente spillere ...
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, rmcf4ever, Mathiaseefsen

7 år 10 måneder siden #69 af Hansen

Steen skrev: Det er selvfølgelig ærgerligt at tabe, men denne kamp bør ikke ændre på noget som helst. Det er simpelthen dumt og urimeligt at forvente, at Lopetegui kan få holdet til at spille den type fodbold han er kendt for, efter blot én måned. Jeg tror stadig på projektet og træneren. Truppen derimod, den tror jeg ikke på. Men det er vel en ligegyldig snak, når klubben nægter at hente spillere ...

Sidst man havde den snak, var Benitez træner :P Jeg håber dog det samme som dig, Steen!

7 år 10 måneder siden #70 af nono
Savner allerede Zidanes "Midas-touch". J-Lo er givetvis en bedre træner, men han er slet, slet, slet ikke ligeså heldig som Zidane.

7 år 10 måneder siden #71 af Kiwes
Hvis jeg var Lopetegui ville jeg starte med Nacho og Courtois mod getafe. Varane er stadig i ferie-mode.

7 år 10 måneder siden #72 af madrid2000
Det her kan være blessing in disguise.
Florentino må på arbejde.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

Leveret af Kunena Forum