Optakt: Real Madrid - Atlético Madrid, europæisk Super Cup

7 år 10 måneder siden #73 af Dragam

Cristiano7 skrev: Hvis Perez og Lopetugi fortsat ikke vil have en ny angriber, er sæsonen ikke lovende med Benzema og Mayoral oppe på toppen..

Bale er helt usynlig i 2. halvleg og forlængelsen.

For at være synlig, så kræver det at ens holdkammerater spiller en. Bale var mange gange helt fri på kanten af feltet, hvor Benzema og Marcelo konsekvent vælger at spille bolden til andre. Generelt blev Bale nærmest ikke spillet efter første halvleg.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 10 måneder siden #74 af Real HWL
Det er meget naturligt at man ikke vinder det stor når man er ved at bygge et nyt projekt op. Jeg tror 100% på Lopetegui.

7 år 10 måneder siden #75 af elle44
Konklusioner:
- Vi er i stand til at spille god fodbold i i hvert fald 30 min pr. kamp
- Bale og Benzema bliver trætte efter ca. 60 min
- Courtois har vundet kampen om målet.
- Bredden i truppen er historisk ringe, i hvert fald offensivt. Vores bedste kort på bænken er Lucas.. gudfader bevares...
- Denne kamp kommer selvfølgelig ikke til at definere sæsonen.

Husk at tage det positive med i form at vores spil i store dele af første halvleg. Men der er i den grad friløb til dybe panderynker og grå hår, hvis ikke man handler ind, er dog bange for at det er for sent i forhold til at hente den fornødne kvalitet.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

7 år 10 måneder siden #76 af nono
FACT: Zidane tabte aldrig en finale.
FACT: Zidane indkasserede aldrig 4 mål.

Var det ikke meningen at J-Lo skulle få styr på defensiven? Det er for fanden da Ronaldo vi har mistet og ikke Sergio Ramos. Hvad er undskyldningen?
Følgende bruger(e) sagde tak: Jonas, Hansen

7 år 10 måneder siden #77 af Hansen

7 år 10 måneder siden #78 af Cristiano7

Real HWL skrev: Det er meget naturligt at man ikke vinder det stor når man er ved at bygge et nyt projekt op. Jeg tror 100% på Lopetegui.

Det gør jeg også.

Jeg tror bare ikke på Benzema og Mayoral igennem en hel sæson.

7 år 10 måneder siden #79 af Cristiano7

Dragam skrev:

Cristiano7 skrev: Hvis Perez og Lopetugi fortsat ikke vil have en ny angriber, er sæsonen ikke lovende med Benzema og Mayoral oppe på toppen..

For at være synlig, så kræver det at ens holdkammerater spiller en. Bale var mange gange helt fri på kanten af feltet, hvor Benzema og Marcelo konsekvent vælger at spille bolden til andre. Generelt blev Bale nærmest ikke spillet efter første halvleg.

Og hvad gør Bale? Ingenting.
Han må gerne råbe op og tage sagen selv.

7 år 10 måneder siden #80 af Dragam

Cristiano7 skrev:

Dragam skrev:

Skal han løbe hen og tackle bolden væk fra marcelo? Hvis ens holdkammerater ikke spiller en, er det svært at "tage sagen selv", hvad end det så skal betyde.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

7 år 10 måneder siden #81 af Cristiano7

Dragam skrev:

Cristiano7 skrev:

Dragam skrev:

Skal han løbe hen og tackle bolden væk fra marcelo? Hvis ens holdkammerater ikke spiller en, er det svært at "tage sagen selv", hvad end det så skal betyde.

..................sådan tænkte jeg ikke ;) så dumt er jeg ikke.

Ronaldo ville altid skælde ud hvis han ikke fik bolden eller bede de andre at aflevere til ham når de kan.

Bale virker som han venter åbenbart bare på at en vil give ham bolden.

7 år 10 måneder siden #82 af Steen

Hansen skrev:

Steen skrev: Det er selvfølgelig ærgerligt at tabe, men denne kamp bør ikke ændre på noget som helst. Det er simpelthen dumt og urimeligt at forvente, at Lopetegui kan få holdet til at spille den type fodbold han er kendt for, efter blot én måned. Jeg tror stadig på projektet og træneren. Truppen derimod, den tror jeg ikke på. Men det er vel en ligegyldig snak, når klubben nægter at hente spillere ...

Sidst man havde den snak, var Benitez træner :P Jeg håber dog det samme som dig, Steen!

Forkert! Under Benitez stod det fra første dag klart, at han var uduelig og burde fyres hurtigst muligt. Enhver der kendte til Benitez karriere ville vide, at han aldrig skulle være blevet ansat.
Som sagt tror jeg på Lopetegui, og han bør vel få 2 sæsoner til at vise hvad han kan, men jeg er på ingen måde urolig for tiden efter ham, eller hvis Perez vælger at fyre ham før hans kontrakt udløber (om end det vil være tarveligt efter det der skete ved hans ansættelse, men som bekendt er det jo koldt på toppen). Det er vel en offentlig hemmelighed, at Lopetegui er en stop-gap løsning indtil Pochettino forlader Spurs, og ham ser jeg godt nok frem til!
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, REAL

7 år 10 måneder siden #83 af Real HWL

Cristiano7 skrev:

Real HWL skrev: Det er meget naturligt at man ikke vinder det stor når man er ved at bygge et nyt projekt op. Jeg tror 100% på Lopetegui.

Det gør jeg også.

Jeg tror bare ikke på Benzema og Mayoral igennem en hel sæson.

Jeg tror på Benzema, og så tror jeg at der bliver hentet en angriber. De hænger bare ikke på træerne.

Den her sæson handler om at finde sig selv igen med en ny træner nyt system. Der vil altid være en nedgang efter en stor ære.

7 år 10 måneder siden #84 af HHB65
Det mest bekymrede i forhold til sæsonen efter dagens kamp er, at vi må sidde på en gigantisk kiste af penge til tranders, men markedet bliver sværere og sværere for hver dag der går...
Atletico og Barca har væsentligt forbedret bredden i deres trupper, så hvis vi skal konkurrere i alle konkurrencer, og især endelig prøve hive mesterskabet hjem, så virker bredden ikke god nok når skader begyndere at ramme...
Sidste redigering: 7 år 10 måneder siden ved HHB65.

Leveret af Kunena Forum