Raúl: Jeg er sikker på, at Real Madrid hjemtager Super Cuppen

Få timer efter Real Madrid Castillas sejr over Oviedo B var Raúl på plads til Peña Ramón Mendozas 31 års jubilæum og her tog han ordet inden middagen:

- Det er en ære at være med ved dette bord. Jeg vil gerne igen lykønske Peñaen, min ven Efigenio (præsident for Peña Ramón Mendoza, red.), som jeg har tilbragt mange timer sammen med her i Meco, hvor vi bliver behandlet godt. Jeg er ærespræsident for denne Peña og det er en ære. Jeg vil gerne lykønske jer med det arbejde, som I laver. I er dem, som altid støtter holdet, uanset om det går godt eller skidt. I er der altid for holdet. Som Santi (Solari, som også var med, red.) sagde, så er I hjertet i en institution og jeg er sikker på, at denne Peña aldrig vil fejle, for det har I bevist. Jeg beder jer om at fortsætte arbejde, at fortsætte med at støtte og som Efigenio sagde, så går den næste rejse til Saudi Arabien og jeg er sikker på, at Super Cuppen kommer med hjem til Real Madrid.

Peña Ramón Mendoza er opkaldt efter Real Madrids legendariske præsident, som stod bag det berømte La Quinta del Buitre-hold.

Seneste artikler...