Zidane: Jeg er vild med Mbappé
Zinedine Zidane mødte i dag international presse forud for morgendagens CL-kamp mod Paris SG på Estadio Santiago Bernabéu.
Og det er Real Madrid, som har revanche til gode efter fransk sejr på 3-0 i den første kamp. Zidane glæder sig dog til kampen, men betragter det ikke selv som en revanche:
- Nej, det handler mere om, at vi er på hjemmebane og vi ønsker at spille en god kamp, jeg ønsker at mit hold skal spille 90 minutter på et højt niveau. Det er helt sikkert sæsonens vigtigste kamp mod en rigtig dygtig modstaner, så det kræver rigtig meget af os og vi skal være klar. Hjerte, hoved, men først og fremmest fodbold. Vi har ændret os, men det er ikke en revanche, selv om vi skal vinde en stor kamp og fortsætte vores stabilitet. Det er en kamp, som skal bekræfte alt dette.
Kylian Mbappé er med på Estadio Santiago Bernabéu og Zidane havde naturligvis et par ord om ham:
- I morgen er han her som modstander og jeg koncentrerer mig om det vil skal gøre og det vi skal forberede. Jeg kan ikke sige mere, vi ved hvilken spiller han er og det skal vi være forberedte på. Du ved, at jeg har kendt ham i lang tid, jeg er vild med ham første og fremmest som person, fordi han var på prøve her for lang tid siden. Han er modstander i morgen og sådan er det. Jeg kan ikke sige mere.