Zidane: Vinícius fortjente at score sådan et vigtigt mål

Zidane var naturligvis tilfreds på pressekonferencen efter gårsdagens kamp, hvor han blandt andet udtrykte sin glæde for Vinícius’ præstation.
- Jeg er glad. Han fortjener det. Det er et vigtigt mål mod en vigtig modstander

- Jeg ville ønske, at Iscos skud gik ind, men han (Ter Stegen, red.) lavede en utrolig redning.

Mariano fik blot sin tredje kamp i sæsonen, da han i slutningen af kampen blev bragt på banen i stedet for Benzema. Kort efter havde han sparket bolden i kassen, og det glæder naturligvis den franske cheftræner.
- Han viste sig vigtig i dag (i går, red). Han kom ind og scorede, og jeg er glad, fordi han har ikke spillet så meget, hvorfor det ikke er let. Alle er glade på hans vegne, fordi han har givet sig fuldt ud.

Real Madrid vandt efter en overlegen præstation i anden halvleg, som var væsentligt bedre end første halvleg. Zidane sagde om kampen:
- Vi havde en god fornemmelse. Den første halvleg var lidt kompliceret, og det var en tæt kamp, men den anden halvleg var virkelig god. Vi var overlegne offensivt, og vi pressede godt.

Seneste artikler...