Raiola vil bringe topnavn til Real Madrid

Mino Raiola har et ønske om at levere en absolut topspiller til Real Madrid og det må gerne ske allerede til sommer.

Det fortæller han i et interview med Marca, hvor han dog ikke sætter navn på den spiller, som han ønsker at hjælpe til en kontrakt i Real Madrid, men i interviewet bliver tre navne dog nævnt, nemlig Areola, Haaland og Pogba.

Mino Raiolas forhold til Real Madrid er i klar bedring og den italienske agent fortæller selv, at han ofte har samtaler med Real Madrids magtfulde José Ángel Sánchez. Han siger følgende:
- Mine relationer til Real Madrid er rigtig gode. Jeg er i kontakt med José Ángel Sánchez og det glæder mig at diskutere fodbold og FIFA-emner med ham, for hans holdning interesserer mig.

Af ovennævnte tre spillere er Alphonse Areola umiddelbart den letteste handel at gennemføre, idet der er interesse fra alle parter om at gøre hans ophold i den spanske hovedstad permanent, men Mino Raiola slår fast, at han gerne vil have en spiller fra øverste hylde til Real Madrid. Han tror dog ikke, at det bliver Erling Haaland, idet han først lige er skiftet til Dortmund.

Derimod er han mere kryptisk, når det kommer til Paul Pogba, som er på kontrakt i Manchester United, men ikke går i vejen for at vise sin illoyalitet ved at bære blandt andet Valencia- og Juventus-trøjer:
- Pogba koncentrerer sig om at få en god sæsonafslutning med Manchester United. Han vil tilbage og træne med holdet og få en god afslutning, som kan sende Manchester United i CL. Jeg kan ikke sige, hvad der kommer til at ske. Det kan vi ikke vide i dag. Lige nu er klubben det vigtigste og så må vi se, hvad der sker. Der var stor interesse, men det var ikke muligt.

Seneste artikler...