Sæsonen 2014/2015
Lad mig høre om det er helt i skoven? Kunne man bevare balancen ved at have enten Modric eller Kroos inde?
Isco er en publikums yndling, og jeg selv er også kæmpe fan af den lille dribler, men lad os være ærlige. Modric og Kroos er immervæk over hans nuværende niveau, så for mig at se ville det være en klar svækkelse for holdet. Isco er fremtiden, og klart en spiller som banker på til en plads i start 11'eren, men og selvom Isco er langt bedre inde centralt, så vil jeg hellere se ham på højrekanten end James, hvis Isco overhovedet skal starte inde idag.
Jeg har stor fidus til Illarra, og jeg synes det er en anelse naivt og tro, at vi kan stille op med en midtbane som vi gjorde det imod Liverpool. Min foretrukne er Illarra, Modric og Kroos inde centralt og James eller Isco på højrekanten. James har indtil videre vist den evne, at han er kampafgørende med mål og assist, hvor Isco derimod stråler langt mere inde på banen, men ikke er så afgørende som James, så for mig at se er den svær.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Dios skrev: Pelle skrev:
Lad mig høre om det er helt i skoven? Kunne man bevare balancen ved at have enten Modric eller Kroos inde?
Isco er en publikums yndling, og jeg selv er også kæmpe fan af den lille dribler, men lad os være ærlige. Modric og Kroos er immervæk over hans nuværende niveau, så for mig at se ville det være en klar svækkelse for holdet. Isco er fremtiden, og klart en spiller som banker på til en plads i start 11'eren, men og selvom Isco er langt bedre inde centralt, så vil jeg hellere se ham på højrekanten end James, hvis Isco overhovedet skal starte inde idag.
Jeg har stor fidus til Illarra, og jeg synes det er en anelse naivt og tro, at vi kan stille op med en midtbane som vi gjorde det imod Liverpool. Min foretrukne er Illarra, Modric og Kroos inde centralt og James eller Isco på højrekanten. James har indtil videre vist den evne, at han er kampafgørende med mål og assist, hvor Isco derimod stråler langt mere inde på banen, men ikke er så afgørende som James, så for mig at se er den svær.
Ja, jeg har det lidt på samme måde med Isco vs. James. Jeg vil egentlig helst have Isco på banen. Men på højrekanten er James altså bedre og mere afgørende.
Jeg foreslår at vi skipper Casillas i aftenens kamp og istedet spiller Isco på den offensive midt. Så kan Ramos evt. agere hængende forsvarer (målmand)... Hold nu op, aaaltså:x
Jeg er her stadig XOXO
...................................Casillas.....................................
.......................................................................................
Carvajal............Pepe..............Ramos........Marcelo
.....................................Illarra........................................
...............Modric.................................Kroos................
.....................................Isco...........................................
........................Benzema..........Ronaldo.....................
Efter min opfattelse har denne opstilling både evnerne til at spille sig ud af Barcelona pres (og holde fast i kuglen), kompaktheden til at forsvare sig godt og muligheden for at ramme Barcelona på kontra.
Dios skrev: Pelle skrev:
Så læser du ikke hvad jeg skriver, for jeg vil netop ikke stille op som vi gjorde mod Liverpool. Men vi SKAL tænke defensivt, og her arbejder Isco bare hårdere og bedre end både Kroos og Modríc. Så lad os tage en af dem ud og se, om ikke vores midtbane stadig kan finde hinanden med lukkede øjne. Det er jeg sikker på, de kan. Hverken Kroos eller Modríc kan agere defensiv midt og sorry to say - men skal Illarra stå med den alene, så bliver han slemt overmatchet.
"Maybe they hate me because I'm too good."
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
M_linding skrev: Jeg tror det kunne blive:
...................................Casillas.....................................
.......................................................................................
.....................................Illarra........................................
.....................................Isco...........................................
Efter min opfattelse har denne opstilling både evnerne til at spille sig ud af Barcelona pres (og holde fast i kuglen), kompaktheden til at forsvare sig godt og muligheden for at ramme Barcelona på kontra.
Jeg kan ikke se Ancelotti eksperimentere med en ny formation op til den her kamp ;) Til gengæld har han været relativt kryptisk op til idag ved at sige, at han vil komme op med en overraskende startopstilling... Mon det er Illarra/Isco, der får en plads?
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
ChrillRM14 skrev:
M_linding skrev: Jeg tror det kunne blive:
Jeg kan ikke se Ancelotti eksperimentere med en ny formation op til den her kamp ;) Til gengæld har han været relativt kryptisk op til idag ved at sige, at han vil komme op med en overraskende startopstilling... Mon det er Illarra/Isco, der får en plads?
Ny formation? Prøv at se hvor flydende vores spil er, og hvor meget Ronaldo, Modric, Isco, Benzema, Marcelo og James bevæger sig rundt på banen... Man skal ikke hænge sig for meget i, om vi kalder det en 4-4-2, 4-3-3 eller noget helt 3.
Den eneste som vil få en ny rolle - i den opstilling jeg skrev op - er Kroos. Men det vil stadig være en rolle som han kender.
- Don J
- Gæst
-
Isco er begyndt at arbejde relativt godt defensivt, men han kan på ingen måde gå ind og erstatte Kroos/Modric på den centrale midtbane - lad os nu starte med at omskole ham til Seedorf-rollen først :-)
Det er på ingen måde naivt at stille op i samme opstilling, som vi gjorde i onsdags på Anfield. Holdet er heldigvis nået til et sted i dag, hvor vi ikke "behøver" at skulle tilpasse vores egen startopstilling efter modstanderen. Vi er ret priviligerede med en midtbane-duo i Kroos & Modric.
- Taktikken/udlæg til kampene kan variere, men vores bedste 11 på dagen, hvem det så end er, er konkurrencedygtige nok mod samtlige hold.
Gribben skrev: I mangel af bedre sted at poste. Lige et spørgsmål til dommeren. Er der nogen der kender noget til ham? Har han dømt Real Madrid kampe før? Eller Barcelona kampe for den sags skyld? Og hvis han har, hvad er så vores stats på disse kampe? Nogen der ved noget om det?
Så vidt jeg har læst mig frem til er det hans første clasico. Og han giver hurtigt kort, hvilket nok ikke er til vores fordel.
Han har vist sig at være en alt for nervøs spiller sidste sæson og selvom han har spillet nogle gode kampe i år, så det for tidligt at kaste ham ud i en clasico. Især hvis han spiller en dårlig kamp, så forestil jer hvor lang selvtilliden vil falde og hvor meget "had" han vil blive udsat for hos fansene. Det hele vil skubbe ham længere væk fra holdet en nogensinde.
Jeg tror og håber på at Illarra starter inde. Indtil videre har han gjort det til ug på sin rette plads. Desværre tror jeg at det vil sende Isco på bænken, som ellers var guld værd i sidste sæson. Som vi også så i midtugens kamp, så kunne vi godt bruge hans defensive arbejdsiver sammen med hans offensive kvaliteter.
Aaarh, har han nu også det? Jeg synes ikke, at han spillet særligt godt, kun godkendt. Men det vigtigste er, at han ikke har fået særlig meget spilletid i et stykke tid nu, og derfor ville det være ret farligt at sende ham ind til El Clasico. Han vil uden tvivl være den mand, alle Barca spillerne vil angribe. De ved, at han ender med at falde for deres pres.
Ellers er jeg enig i resten af dit indlæg, samt startopstillingen, bare minus Ilarra.
Jeg er tilbøjelig til at lade Carvajal starte i stedet for Arbeloa på højrebacken, men ellers er onsdagens startopstilling den mest optimale lige nu. Men ak, hvis taktikken bliver at stoppe for Barcelonas offensive spil, så skal der en defensiv overraskelse til.
Jeg håber inderligt, at dette ikke kommer til at påvirke Isco - han er simpelthen genial! Nej, hellere Ramos på højrebacken så...... men det er bare ikke optimalt.