Sæsonen 2014/2015

11 år 8 måneder siden #745 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Sæsonen 2014/2015
Hvordan står det egentligt med Khedira? - Vil man sælge ham til vinteren, eller har man forhåbninger om at man vil forlænger med i sommeren med visheden om at kontrakten udløber? Eller har man indfundet sig med at lade ham gå frit og kvit til sommeren?

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 8 måneder siden #746 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæsonen 2014/2015
De seneste rygter går på, at man vill forlænge med ham. Men der er vist ikke hastværk, fordi Ancelotti er i dialog med ham.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

11 år 8 måneder siden #747 af nono
Besvaret af nono på emne Sæsonen 2014/2015
Rygte:
Adriano Galliani, Milan forhandler angiveligt med Madrid om at få Illarramendi på en låneaftale hvor Milan modsvarer 100% af hans løn i resten af sæsonen. Det lyder i mine ører som en perfekt løsning for vores unge talent. Han skal have noget fast spilletid og at det foregår i en tidligere storklub hvor såvel den sportslige ledelse som klubbens fans stadig stiller høje krav gør bestemt intet. Milan er jo idag den perfekte kravlegård for Real Madrids talenter.
Sidste redigering: 11 år 8 måneder siden ved nono.
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB

11 år 8 måneder siden #748 af MMM
Besvaret af MMM på emne Sæsonen 2014/2015
Modric er lige blevet taget ud med en muskelskade...

11 år 8 måneder siden #749 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Sæsonen 2014/2015

MMM skrev: Modric er lige blevet taget ud med en muskelskade...

Ser godt kampen - virkelig ærgerligt. Men et eller andet i mig blev faktisk lidt glad, da han gik ud, da det behøver fuld spilletid til både Isco og James.

11 år 8 måneder siden #750 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Sæsonen 2014/2015

Sebberg skrev:

Ser godt kampen - virkelig ærgerligt. Men et eller andet i mig blev faktisk lidt glad, da han gik ud, da det behøver fuld spilletid til både Isco og James.

Tror lige, at jeg skal korrigere. Hvis jeg endelig skulle se noget godt ved skaden, var det, at vores to stjernefrø får fuld spilletid. Det bliver et mareridt at mangle ham.
Følgende bruger(e) sagde tak: FranciscoISCO

11 år 8 måneder siden #751 af FranciscoISCO
Besvaret af FranciscoISCO på emne Sæsonen 2014/2015

Sebberg skrev:

Sebberg skrev:

Tror lige, at jeg skal korrigere. Hvis jeg endelig skulle se noget godt ved skaden, var det, at vores to stjernefrø får fuld spilletid. Det bliver et mareridt at mangle ham.

Ja jeg håber jo altid Isco får de minutter han fortjener; altså dem alle. Jeg tænkte også i første omgang, at dette må kaste noget ekstra spilletid af sig til Isco, men efter at have tænkt lidt over det, så bliver det måske en tand for offensivt med Kroos, James og Isco på midten til de to kommende udekampe? Det kunne måske tænkes, at en skadet Modric i virkeligheden er Khediras eller Illarras chance?

Men ja, det var sgu en streg i regningen med Kroaten! Er godt nok spændt på at høre de første meldinger om skadens alvor.

Altid Real Madrid.

11 år 8 måneder siden #752 af MMM
Besvaret af MMM på emne Sæsonen 2014/2015

FranciscoISCO skrev:

Sebberg skrev:

Sebberg skrev:

Ja jeg håber jo altid Isco får de minutter han fortjener; altså dem alle. Jeg tænkte også i første omgang, at dette må kaste noget ekstra spilletid af sig til Isco, men efter at have tænkt lidt over det, så bliver det måske en tand for offensivt med Kroos, James og Isco på midten til de to kommende udekampe? Det kunne måske tænkes, at en skadet Modric i virkeligheden er Khediras eller Illarras chance?

Men ja, det var sgu en streg i regningen med Kroaten! Er godt nok spændt på at høre de første meldinger om skadens alvor.

Spansk presse siger 3-5 uger, den kroatiske landstræner at de først ved nærmere i morgen eller i overmorgen. Khedira spillede en time mod Gibraltar (?!) og Illarra skulle være klar igen efter pausen, omend de stadig ikke har den midste detalje om hvad det er der har holdt ham ude den sidste tid. Så Carlo har formodentlig valgmuligheder og kampprogrammet de næste par uger er ikke så hårdt igen. Men jeg håber godt nok Kroos starter på bænken mod Spanien.
Følgende bruger(e) sagde tak: FranciscoISCO

11 år 8 måneder siden #753 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sæsonen 2014/2015
as.com/videos/2014/06/30/portada/1404080310_667623.html

Debut til Enzo Zidane, næsten skræmmende hvor meget han ligner sin far på bevægelserne og hans tekniske færdigheder med bolden.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 11 år 8 måneder siden ved Sahinovic.

11 år 8 måneder siden #754 af Deucex
Besvaret af Deucex på emne Sæsonen 2014/2015
Er du sindsyg en lighed! Mangler kun håret :-) det må da være vores kommende 5'er...

Utroligt egentligt hvor meget genetik spiller ind...

Hvorfor hed min far ikke Laudrup til efternavn!!?!? :-)

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
11 år 8 måneder siden #755 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Sæsonen 2014/2015
Han ser meget spændende ud i videoen, og som I andre siger, så ligner han godt nok sin far i bevægelserne!

Er der nogen, der så kampen og kan fortælle, hvordan han gjorde det? Har han niveauet til at bryde igennem? Jeg har selv kun set ham i meget få Ungdomskampe, så mit kendskab er ikke særlig godt.

11 år 8 måneder siden #756 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Sæsonen 2014/2015
Jeg er nu tilbageholdende med Enzos potentielle endnu. Jeg vil først se ham blomstre i længere tid, og helst uden skelen til hans efternavn, før jeg vil hoppe med på vognen om at han bliver lige så god som papa'en.

Angående Modric, er der nu snak i omløb der påstår at det er 2 måneder. - For resten mener jeg ikke Isco kan spille Modric plads, da hans spidskompetence er længere frem på midtbanen, hvor han fungerer som en bindeled mellem midtbanen og angrebet. - Jeg tror at det er Khedira der får pladsen, og måske Illarra hvis tiltroen til ham er til stedet.

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂

Leveret af Kunena Forum