Sæsonen 2014/2015
Jeg synes at Illarra skal overtage Kroos rolle, og så kan Kroos spille en anelse mere offensivt, indtil Modric er klar.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- JohnJohn
- Gæst
-
Mht. Modric' skade, så giver det da i den grad en åbning for en af vores to defensivt orienterede midtbanespillere for at vise hvad de er værd for holdet. Khedira der vel ret beset aldrig har været længere ude i kulden i sin tid i Real, og Illarra der stadig render rundt med et prisskilt langt over sin egentlige værdi. Jeg ville faktisk ikke være overrasket hvis en af dem kommer til at gøre savnet af Modric minimalt.
M_linding skrev: Kroatiens læge melder 6 ugers pause til Modric...
Jeg synes at Illarra skal overtage Kroos rolle, og så kan Kroos spille en anelse mere offensivt, indtil Modric er klar.
Jeg er vild med Illarra, men jeg håber det er Khedira som får chancen til en start i Modrics fravær og viser han er en weltmeister. Men uanset hvem af de to det bliver, vil Kroos vel kunne påtage sig en anelse mere offensivt ansvar, omend jeg ikke forventer de store taktiske ændringer her, i og med at Kroos gør det fænomenalt i sin nuværende rolle.
Uanset hvad, kommer vi til at se langt mere til Illarra og Khedira, og ikke mindst Medran nu, hvilket nu engang kan være spændende.
Tanke(-torsk) - ses Eibar:
Bale - Kroos - Isco - James
- guti-madrid
- Gæst
-
Hvis Modric er skadet i 3-4 måneder, så ser jeg mulige vanskeligheder i fremtiden. Han er vel pt, top 5 bedste playmakere og har sammen med Toni Kroos haft kæmpe indvirkning på Reals, fantastiske start, grundet at vi udover at være verdens bedste kontra hold, også har de bedste pasningsspillere.
Jeg ser fine muligheder med at spille med Isco,Kroos,James konstellationen, men kun mod de svagere hold. Ser problemer i forhold til det defensive mod de bedre.
Der ser jeg illaramendi, eller måske i højere grad Khedira have en vigtig faktor. Men er det ikke passende at prøve forskellige muligheder i denne periode. Der er masser af bold. Copa del rey kampe, hvor vi ikke skal stille stærkeste, CL-kampe hvor vi er videre. Klub Vm kampe, som er vigtig men hvor vi møder svage hold. Så jeg tror det bliver spændene.
Hvad siger i?
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Khedira har måske været ude i kulden, men Tyskland blev jo verdensmestre med netop Khedira og Kroos ved siden af hinanden på midtbanen, så måske kommer der bare endnu mere kontrol i spillet, hvis man ændrer konstellationen. Så kan Khedira bruges i kampe, hvor der forventes en stærk defensiv dimension på midtbanen, og Isco kan bruges, når vi bare skal spille simpelt offensivt spil.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Og nu jeg er i gang kan jeg da lige bruge tråden til, at udtrykke min harme over visningen af Ludogorets mod Liverpool... Wtf?! Mere røvsyg kamp skal man da lede længe efter!
"Maybe they hate me because I'm too good."
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Pelle skrev: Skulle der tilfældigvis være nogen, der ligger inde med et link til aftenens kamp? Gerne noget hvor man ikke skal til at signe op med alt muligt crap :-)
Og nu jeg er i gang kan jeg da lige bruge tråden til, at udtrykke min harme over visningen af Ludogorets mod Liverpool... Wtf?! Mere røvsyg kamp skal man da lede længe efter!
Danske fodboldelskere holder oftest med Liverpool, selvom vi sagtens kan blive enige om, at det er en tåbelig prioritering ;)
Prøv Hahasport.com, den streamer stort set al sport i verden :)
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
ChrillRM14 skrev:
Pelle skrev: Skulle der tilfældigvis være nogen, der ligger inde med et link til aftenens kamp? Gerne noget hvor man ikke skal til at signe op med alt muligt crap :-)
Danske fodboldelskere holder oftest med Liverpool, selvom vi sagtens kan blive enige om, at det er en tåbelig prioritering ;)
Rettelse: Danske Liverpoolelskere holder oftest med Liverpool.........
Der er nok ikke andre, heller ikke Premier League-fans, som finder denne røde parodi for underholdende.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
www.wiziwig.tv/
eller
myp2p.ec/ plejer også at være udmærkede alternativer.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Siempre Madrid skrev:
ChrillRM14 skrev:
Der er nok ikke andre, heller ikke Premier League-fans, som finder denne røde parodi for underholdende.
Jeg er da helt enig i, at Liverpools krise måske kan fremavle en mindre fantilslutning, meeen hvis man spørger rundt omkring i DK, så tror jeg, at du finder flere Liverpooltilhængere end "madridistaer" ;) jeg håber for kanalens skyld, at de har regnet sig frem til en forventning af flere seere til Liverpools kamp end Real Madrids ditto (hvor usandsynligt det end lyder).
Hvis man finder en stream med Bein Sports, så er man faktisk også i bedre selskab end med mange danske kommentatorer, så det ikke en katastrofe, at man må ty til streaming :)
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
ChrillRM14 skrev:
Siempre Madrid skrev:
ChrillRM14 skrev:
Jeg er da helt enig i, at Liverpools krise måske kan fremavle en mindre fantilslutning, meeen hvis man spørger rundt omkring i DK, så tror jeg, at du finder flere Liverpooltilhængere end "madridistaer" ;) jeg håber for kanalens skyld, at de har regnet sig frem til en forventning af flere seere til Liverpools kamp end Real Madrids ditto (hvor usandsynligt det end lyder).
Hvis man finder en stream med Bein Sports, så er man faktisk også i bedre selskab end med mange danske kommentatorer, så det ikke en katastrofe, at man må ty til streaming :)
Der er meget sandsynligt flere Liverpool-fans end der er Madridistas, men spørgsmålet er vel snarere, om der er flere som helst vil se Basel - Real Madrid end Ludogorets - Liverpool. En fan af Manchester-klubberne, Chelsea og Tottenham vil måske ikke nødvendigvis vælge en kamp med et engelsk hold.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.