Sæsonen 2014/2015
"The coach could have sidestepped the issue, but instead wanted to address it directly to remove scope for any possible misunderstandings. Bale starts when he is fit and that is non-negotiable. This public vote of confidence should not, however, be mistaken for complete satisfaction with the winger's performances so far this campaign. His statistics are good: five goals and five assists, but given his quality and power, even more is demanded of him in some facets of his game."
Lige nu ligner Isco-Modric-Kroos-James den mest lovende midtbane, som jeg har oplevet i lang tid. De hiver både resultaterne hjem, og gør det på en smuk og underholdende måde.
Jeg håber virkelig, at Ancelotti finder en formel der kan komme Bale til gode. Hvis Ronaldo fortsætter med at spille en mere rendyrket angriber, kan Bale måske spiller VM?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg er her stadig XOXO
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
JimmyBroe skrev: VI LIGGER NUMMER 1:D Lålålålå
Lålålålåååå! :)
Så må vi håbe at det ikke påvirker spillet at vi nu går fra at være jæger til at blive den jagede - den nuværende form må ALDRIG stoppe! ;)
Altid Real Madrid.
- Nillerhaz
- Gæst
-
"Ancelotti's aim is to get Bale to turn back the clock and remember his beginnings as a Premier League player, when he started out as a left-back and still maintained some defensive duties once being pushed into midfield. Indeed, the Welshman's conversion into a full-blown forward is only a recent development.
Carletto wants Bale to take a leaf out of Isco and James Rodríguez's book. He has already told the former Tottenham man as much and will reiterate this message over the coming days.
The idea is to recast Bale in a midfield role, like Ángel di María last season and Isco and James this time round, with a vital balancing brief considering the vast firepower in the current Real Madrid side. Ancelotti is confident that this, his latest transformation project will bear fruit."
- Don J
- Gæst
-
Det ville i så fald betyde, at Bale for fremtiden nok skal ses mere i lyset af en målfarlig, dynamisk oplægger end den fremtidige afløser for Ronaldo, som mange havde spået ham til at udvikle sig hen imod.
Det sjove ved det er, at man ville få en venstreside med Marcelo, Bale og Ronaldo. Av :-)
Don J skrev: Interessant, må man sige - selvom jeg nok ikke er helt enig i dispositionen.
Det ville i så fald betyde, at Bale for fremtiden nok skal ses mere i lyset af en målfarlig, dynamisk oplægger end den fremtidige afløser for Ronaldo, som mange havde spået ham til at udvikle sig hen imod.
Det sjove ved det er, at man ville få en venstreside med Marcelo, Bale og Ronaldo. Av :-)
Men har sammenligningen mellem Bale og Ronaldo ikke altid handlet om de fysiske/atletiske ligheder? For som spillertyper og rent mentalt er de jo som nat og dag (næsten da).....;)
Og det er netop derfor holdet endelig har fundet den balance, som har været midtpunkt for alle. Det hjælper altid at have 2 af verdens absolut bedste centrale midtbanespillere ved siden af hinanden, men specielt Isco og James defensive arbejde gjorde udslaget imod Barcelona. Det var netop det modsatte vi så sidste år, da holdet simpelthen knækkede midt over, hvis vi stod højt i banen og selv ville dominere spillet. Derfor så vi et ultra lavt-stående Madrid hold imod Barca i finalen og begge opgør imod Bayern, da man på den måde fik dækket de tomrum som der blev skabt af at stå højere på banen.
De rum er nu fyldt ud, da Isco og James begge presser højt og Modric og Kroos lavt, hvor der selvfølgelig varieres. Jeg husker ihvertfald tydeligt sidste år, hvordan Modric og Di María altid skulle lægge det første pres, og dermed skabte et kæmpe tomrum som Alonso alene skulle dække.
Jeg er ihvertfald mere end tilfreds med balancen på holdet, men frygter den knækker lidt med en tilbagevende Bale, da James så skal overtage Isco's opgaver, som trods alt står 10-15 meter længere tilbage i banen.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Don J
- Gæst
-
M_linding skrev:
Men har sammenligningen mellem Bale og Ronaldo ikke altid handlet om de fysiske/atletiske ligheder? For som spillertyper og rent mentalt er de jo som nat og dag (næsten da).....;)
Jo, de er selvfølgelig forskellige spiltyper - Ronaldo ville jo (heldigvis) aldrig være i spil til samme position.
Bales løbende udvikling i Tottenham, hvor han i sin sidste sæson lå som reel hængende angriber, gav bare stærke indikationer på en stor målscorer i fremtiden.
- Det har han selvfølgelig også vist prøver på indtil videre i Madrid, om end at han kan være langt mere afgørende, end han er nu.
Det spændende ved den omskoling ville IMO være, at Bale kommer til at spille mere centralt i banen, bliver mere uforudsigelig og kan være mere afgørende i selve spillet.
- Han kan faktisk godt "spille fodbold", selvom det ikke er alle på forummet, som er helt overbeviste :-)
- Don J
- Gæst
-
Det kan sagtens være, at du har ret - I så fald ville artiklen ikke sige det store.
Men når artiklen nævner Bales tid som venstre wing-back i Tottenham og Di Marias rolle i forrige sæson, så tænker jeg, at der hentydes til venstresiden af midtbanen.
Han sagde at prisen på Bale var 91 mio. euro!:) Jeg elsker bare når journalister gider holde sig til fakta.
Barca har både Sevilla hjemme og Valencia ude, så lad os se om den ikke hedder +4 i tabellen, når vi går ind i det nye år;)
Og så ser det ud til Zidane skal forme Martin Ødegaard på Castilla - et udmærket trumfkort(!):