Sæsonen 2014/2015
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Florentino Pérez
Og med den defensive arbejdsindsats vi - ofte - så i sidste sæson, bør han kunne geares til at levere defensiv indsats som Isco har gjort det de sidste fantastiske uger.
Vi kan heller ikke komme udenom, at holdet har spillet bedre uden Bale den seneste måned. Det virker bare bedre med en flakkende James der fra højrekant mere eller mindre kan bevæge sig som han vil og går med i kombinationerne inde i og omkring feltet.
.............Modric - Kroos...........
James..............................Bale
..........Ronaldo....Benzema.....
Får næsten et sug i maven over de uhyggelige indlæg vi ville se fra Marcelo og Bale.
Og til snakken om hvem der skal "bænkes". Er det ikke bare et spørgsmål om, hvem der på skift skal starte ude? Jeg mener, den periode vi går i møde byder jo på unaturligt mange kampe. Isco's rolle vil jo fortsat være at afløse James og Bale på kanterne (med fri bevægelighed) mens Jesé (forhåbentlig) kommer til at aflaste Ronaldo/Benz på toppen - omend han også er fantastisk alsidig og eminent med udgangspunkt fra kanterne.
Jøsses det er et stærkt hold.
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
Mathiaska skrev: Personligt synes jeg det har været alt for længe undervejs, såfremt Bale omsider får sin venstre kant tilbage som i gamle dage.
Og med den defensive arbejdsindsats vi - ofte - så i sidste sæson, bør han kunne geares til at levere defensiv indsats som Isco har gjort det de sidste fantastiske uger.
Vi kan heller ikke komme udenom, at holdet har spillet bedre uden Bale den seneste måned. Det virker bare bedre med en flakkende James der fra højrekant mere eller mindre kan bevæge sig som han vil og går med i kombinationerne inde i og omkring feltet.
.............Modric - Kroos...........
James..............................Bale
..........Ronaldo....Benzema.....
Får næsten et sug i maven over de uhyggelige indlæg vi ville se fra Marcelo og Bale.
Og til snakken om hvem der skal "bænkes". Er det ikke bare et spørgsmål om, hvem der på skift skal starte ude? Jeg mener, den periode vi går i møde byder jo på unaturligt mange kampe. Isco's rolle vil jo fortsat være at afløse James og Bale på kanterne (med fri bevægelighed) mens Jesé (forhåbentlig) kommer til at aflaste Ronaldo/Benz på toppen - omend han også er fantastisk alsidig og eminent med udgangspunkt fra kanterne.
Jøsses det er et stærkt hold.
Den ser rigtig nok også stærk ud den opstilling og det er da imponerende hvor meget legetøj vi har at lege med. Den skitse du foreslår der vil hovedsageligt være i tilfælde af når modstanderen har bolden, altså når vi forsvare. Den vil se således ud i offensiven:
...................Kroos....................
............Modric - Bale..............
James - Ronaldo - Benzema
Eller:
...................Modric..............
............James - Kroos........
Ronaldo - Benzema - Bale
Alt efter hvordan man vil moderer med den så er det altså mere eller mindre sådan det vil se ud når vi har bolden, hvis vi altså skal holde fast i Ancelotti-stilen. Stærke navne, dog mener jeg stadig at Isco er noget stærkere end James centralt, mens jeg ligeledes vil have mine tvivler med Bale centralt. Din opstilling ville stadig vinde mange kampe, truppen rummer i virkeligheden et hav af stærke opstillinger, men vil spillet bevare det samme flow som med Isco på den midtbane?
Altid Real Madrid.
- Don J
- Gæst
-
FranciscoISCO skrev:
Den ser rigtig nok også stærk ud den opstilling og det er da imponerende hvor meget legetøj vi har at lege med. Den skitse du foreslår der vil hovedsageligt være i tilfælde af når modstanderen har bolden, altså når vi forsvare. Den vil se således ud i offensiven:
...................Kroos......................
............Modric - Bale................
James - Ronaldo - Benzema
Eller:
...................Modric.................
............James - Kroos.........
Ronaldo - Benzema - Bale
Alt efter hvordan man vil moderer med den så er det altså mere eller mindre sådan det vil se ud når vi har bolden, hvis vi altså skal holde fast i Ancelotti-stilen. Stærke navne, dog mener jeg stadig at Isco er noget stærkere end James centralt, mens jeg ligeledes vil have min tvivler med Bale centralt. Din opstilling ville stadig vinde mange kampe, truppen rummer i virkeligheden et hav af stærke opstillinger, men vil spillet bevare det samme flow som med Isco på den midtbane og altså Bale i hans sted?
Du har helt ret i, som du skitserer det, at vi oftest talmæssigt angriber i en 4-3-3.
Dog har det nærmere, som "Mathiaska" skitserer det, lignet en flydende 4-4-2 på det seneste med James længere tilbage i banen i højresiden, end Bale normalt har ligget.
Personligt mener jeg, at Isco burde få genvalg på lørdag. Han har opbygget momentum og sætter, logisk nok, større præg på spillet end James på nuværende tidspunkt.
Men rotation bliver selvfølgelig et nøgleord for resten af sæsonen med nævnte spillere i gear inklusiv en forhåbentlig skarp Jese om en god måneds tid! :-)
Jeg håber der er noget om snakken med at Carlo vil eksperiementere med Bale, da jeg ikke ser ham forbedre holdet med sin tilbagekomst til det nuværende - geniale - system.
- KP
- Gæst
-
- Storken
- Gæst
-
Storken skrev: Det er næsten synd, at der ikke er flere hold som Rayo Vallecano. Det er lige meget hvem de møder, de spiller altid deres eget spil. Det kan man kun have respekt for, selvom de løber ind i nogle tæsk en gang imellem.
Celta Vigo?
- Johnson
- Gæst
-
Virkelig Michael Schäfer? Holy fuck...
"Maybe they hate me because I'm too good."