Sæsonen 2014/2015
BBB skrev:
MMM skrev:
BBB skrev:
MMM skrev: @BBB Den er god nok, here be dragons :-D Det går jo ikke, at de engelske hold sådan stjæler vores asiatiske markedsandel. Vent og se, jeg tror også snart at vi vender tilbage til at spille venskabskampe i Kina.
Jeg glæder mig til, at vi ødelægger endnu en optaktssæson ved at rejse rundt i både USA, Asien og Europa. Hurra for markedsføring!
Og med et klub VM i Marokko allerede på prgrammet, så mangler vi bare en undskyldning for at besøge Sydamerika og Australien og så er den hjemme - kings of the world. Godt nok konger der er udslidte og dårligt kan gå, endsige spille krævende kampe, men rige konger, berømte konger.
Vi tager da bare en promotion tur inden, at spillerne flyver hjem fra VM. Vi kan tage fra Brasilien, over USA, forbi Australien og Kina.
Er Bale i øvrigt ikke på promo-tour i Indonesien? Så kan vi måske skippe Asien i denne omgang ;-)
Det foreløbige program for forsæsonen:
De har endnu ikke fået presset Amerika ind i programmet, men ellers ramte vi da rigtigt ;-)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- mælkemand
- Gæst
-
hans metaforer er rimelig grinern, har vedlagt en potpurri herover der blandt andet indeholder guldkornet "like a jedi knight" haha
skriver det fordi han plejer at kommentere vores kampe, det har han ihvertfald gjort i denne sæson og også mange gamle clasicos hører man ham på youtube!
- Ikertheman
- Gæst
-
- mælkemand
- Gæst
-
Vil Ancelotti have en specifik spilllestil ind i ryggraden, eller har han vurderet at næste copa del rey-kamp er kampen hvor andre kan få pause?
Jeg fatter ikke en fis. Nogen der kan forklare mig det?
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
;-)
Illarramendi får spilletid i løbet af kampen og mon ikke også Chicharito kommer ind.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Kasillas skrev: Nogen der ved hvorfor Ancelotti IKKE vælger at spille med Chicharito og Illaramendi i denne kamp?
Vil Ancelotti have en specifik spilllestil ind i ryggraden, eller har han vurderet at næste copa del rey-kamp er kampen hvor andre kan få pause?
Jeg fatter ikke en fis. Nogen der kan forklare mig det?
If. ABC er det Carlos plan at rotere en kæde ad gangen - idag forsvaret, næste uge midtbanen osv. frem til CWC for at bevare momentum og spillestil og samtidig give de enkelte spillere den nødvendige hvile. Illarra er lige kommet tilbage efter en måned ude og Khedira er i Madrid, så det giver god nok mening ikke at starte der.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
1. Monaco
2. Sporting
3. Shaktar
4. Arsenal
5. Man City
6. Juventus
7. Barcelona
Hvad jer andre? :-)
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Storken
- Gæst
-
Real Madrid skrev: Hvis gruppespillet ender som det ser ud nu, så er dette rækkefølgen over hold, jeg helst vil møde;
1. Monaco
2. Sporting
3. Shaktar
4. Arsenal
5. Man City
6. Juventus
7. Barcelona
Du kan ikke møde hold fra samme land i 1/8-finalen.
Storken skrev:
Real Madrid skrev: Hvis gruppespillet ender som det ser ud nu, så er dette rækkefølgen over hold, jeg helst vil møde;
1. Monaco
2. Sporting
3. Shaktar
4. Arsenal
5. Man City
6. Juventus
7. Barcelona
Du kan ikke møde hold fra samme land i 1/8-finalen.
Ellers var Barca også nummer 1. Vi vil jo helst slå jer ud hurtigst muligt, så I kan fokusere på den hjemlige. Vi mangler udfordringer på toppen! ;-)
Jeg er her stadig XOXO
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Men ellers er det flintrende ligegyldigt, hvem det bliver af de andre hold. Det bliver en walk over af rang.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.