Brahim: Ingen problemer med Zidane
21-årige Brahim Díaz accepterede denne sommer at blive udlejet for endelig at få noget af den spilletid, som han har manglet i Real Madrid, og spanieren valgte AC Milan, hvor han indtil videre har spillet fem kampe og fået scoret sit første mål. Brahim har givet et interview til spanske AS, hvor han fortæller, at han er faldet godt til i Italien, og derudover blev han stillet følgende spørgsmål om Real Madrid.
Hvordan er dit forhold til Zinedine Zidane?
- Jeg har meget kærlighed til Zidane. Han var en legendarisk spiller og har vist, at han er en vinder som træner også. Han har altid givet mig gode råd. Hvad han har sagt til mig er mellem ham og mig.
Så du havde ingen problemer med Madrid?
- Jeg er fokuseret på Milan, og jeg tænker kun på at give alt for dem. Jeg har meget kærlighed til alle i Madrid.
Fortryder du, at du skrev under med Real Madrid?
- Overhovedet ikke! Det er Real Madrid.
Tror du på, at du bliver en succes i Real Madrid i fremtiden?
- Jeg fokuserer på Milan i dette år. Jeg vil give 100 % for dem, og derefter må vi se.
Brahim blev desuden bedt om at fortælle, hvorvidt han er højre- eller venstrebenet, men til det svarer han grinende:
- Jeg vil altid helst lade det være usagt, fordi så vil modstanderne ikke vide det. Jeg spiller med begge fødder, den evne har jeg. Når jeg sparker på mål, er jeg højrefodet, og når jeg løber med bolden, er jeg venstrefodet. Men jeg kan sparke med min venstre og drible med min højre også.