Aurélien Tchouaméni får ny kontrakt
Real Madrids franske midtbanespiller har været rygtet til Manchester United, men det rygte er nu manet godt og grundigt til jorden. Ifølge Fabrice Hawkins fra franske RMC og Fabrizio Romano, er Tchouaméni og Real Madrid nemlig blevet enige om en ny kontrakt frem til 2031.
Der var reel interesse fra Manchester United, men i Madrid havde man ikke i sigte at lade Tchouaméni gå, og desuden var lønnen også et problem for englænderne.
Tchouaméni kom til Real Madrid i 2022, og har siden spillet 195 kampe for klubben.
🚨⚪️ BREAKING: Aurélien Tchouaméni to sign new deal at Real Madrid soon, all agreed on contract until June 2031!
— Fabrizio Romano (@FabrizioRomano) July 8, 2026
Real Madrid are ready to sign soon, as @FabriceHawkins @pepealvarezzz reported.
Man United deal never close due to high salary and Madrid not opening doors to exit. pic.twitter.com/5CYKarTb75
Tchouameni skal vi ganske enkelt bare sikre, så jeg er helt enig med Ramos4. Få styr på vores bedste spillere og tilmed en spiller som de næste år bør bevæge sig ind i sit absolutte peak på en position hvor man topper lidt senere end andre steder. Forhåbentlig kommer han til at udvikle sig mere på bolden lægge det sidste på sine placeringer.
Han er god at få sikret da han i mine øjne kan passe til alle former for fodbold.
Jeg er som sådan også fint tilfreds med at Tchouameni bliver, hvis man så bare solgte Valverde, og hentede en anden profil ind som Tchouamenis makker, men det kommer heller ikke til at ske så vi står med samme midtbane der er ude af stand til at kontrollere kampe og nedbryde lave blokke.
Hans løn kommer til at passe fint med hans niveau og status.
Jeg havde ikke grædt, hvis han var blevet solgt, men jeg synes hans profil er vigtig for holdet.
Synes Valverde er langt mere overflødig - eller det ville han være på et velfungerende hold.
Jeg ville ikke græde mig selv i søvn hvis vi havde solgt ham, men jeg er nu også fin tilfreds med vi beholder ham. Synes trods alt det er den bedste løsning. Tror han ofte underpræsterer lidt for os fordi holdet er som det er. Han var en af vores bedste spillere under Xabi, lad os se hvad Mourinho kan få ud af ham.
Enig ! Han skulle have været solgt fremfor at få en forbedret kontrakt...El Siete post=198050 skrev: Jeg kan læse flere steder at han stiger fra ca. 6-7M om året til mellem 9-13M, altså en stigning på 50-100%. Hvad er det lige der retfærdiggør en sådan stigning? Og det er samtidig grunden til at vi ofte har svært ved at komme af med spillere, deres kontrakter er simpelthen for gode og andre klubber kan ikke matche det, så spillerne bliver bare hængende, lige meget om de spiller og præsterer for klubben.